איל וולדמן משתף; עו"ד נחום פינברג חושף סוד גלוי

וגם: מי השתתף ומי ניצח בטורניר הקטרגל התקשורתי?

עפרה שטראוס, ז'אן בן אהרון ואיל וולדמן /  צילום: שי שבירו
עפרה שטראוס, ז'אן בן אהרון ואיל וולדמן / צילום: שי שבירו

איל וולדמן משתף

וגם: יגאל לנדאו, עפרה שטראוס ונחום פינברג מתרגשים

ערב הגאלה השנתי של העמותה לקידום החינוך תל-אביב נערך אמש (ג') במתחם האירועים אווניו שבקריית שדה התעופה. איל וולדמן, מייסד ומנכ"ל מלאנוקס ששימש כיו"ר הערב וניהל אותו, ניצל את הלוקיישן הנוח ומיהר מיד בתום האירוע לשדה התעופה, משם המשיך לארה"ב.

מלבד וולדמן הגיעו לאירוע יותר מאלף אנשי ונשות עסקים. את הערב הנחתה אשת התקשורת מיקי חיימוביץ', זו השנה השנייה ובהתנדבות. חיימוביץ' אף קיבלה במהלך הערב תעודת הוקרה מד"ר דוד פורטוביץ', מייסד העמותה.

וולדמן, שנשא דברים על הבמה, שיתף את הקהל בסיפור ילדותו ואמר כי "כמי שגדל בבית חד-הורי, אני מכיר את המאבק והתלאות בדרך לקבלת חינוך איכותי ומעשיר".

עו"ד נחום פינברג, יו"ר ערב הגאלה לשעבר, אמר כי "סוד גלוי הוא כי נוצר חלל עצום עקב מיעוט הקצאת משאבים מהמדינה, השואפת להיות 'מדינת רווחה'. התוצאה היא הותרת אוכלוסיות נזקקות רבות מאחור".

נכחו והתרגשו חברי הנהלת העמותה ואורחיהם: אורית בנבנישתי, מנכ"לית קבוצת תגבור; חזקי פורטוביץ', סמנכ"ל העמותה; עפרה שטראוס, יו"רית שטראוס גרופ; ז'אן בן אהרון, בת זוגו של וולדמן; יגאל לנדאו, מנכ"ל רציו; דורון ספיר, מנכ"ל כאל; דני מרגלית, יו"ר BDO ; אנשי העסקים אמנון דיק, עופר נמרודי; חיים ונעמי הורביץ; ואחרים. בנוסף, נראה כי השנה פקדו את האירוע יותר אנשי היי-טק, ככל הנראה הודות לנוכחותו של וולדמן, בהם למשל בכירי ועובדי חברת WIX.

עפרה שטראוס, ז'אן בן אהרון ואיל וולדמן / צילום: שי שבירו
 עפרה שטראוס, ז'אן בן אהרון ואיל וולדמן / צילום: שי שבירו

הכול אסור למעט המותר

התפריט החדש של החקיקה האירופית מאתגר במיוחד

מה עושים היועמ"שים (ובעיקר היועמ"שיות) של חברות טכנולוגיה ישראליות במסעדת שף אחת? מה הקשר בין העובדה שהחברות עוסקות בהמלצות גולשים לבין הנוכחות שלהם במקום? ובכן, אין לכך קשר לאוכל.

אתמול התכנסו בכירי פירמת עורכי הדין DLA PIPER במסעדת לומינה, כדי לערוך במקום יום עיון בנושא פרטיות ואבטחת מידע. אחד מאורחי יום העיון, היה פרופ' עו"ד פטריק ואן אקה, ראש החטיבה לאבטחת מידע בפירמה הבינלאומית.

ואן אקה, המייעץ לאו"ם ולאיחוד האירופי, דיבר על החקיקה האירופית החדשה. לדבריו "במאי 2018, ייכנסו כל חברות הטכנולוגיה האוספות מידע, כמו גוגל ופייסבוק, למשטר חוקי חדש שלפיו, הכול אסור, למעט מה שמותר - בהסכמת המשתמש". הוא הסביר כי ההבדל מהמצב הנוכחי הוא בכך "שעד לאחרונה, היה המצב הפוך - הכול היה מותר, למעט מה שנאסר".

התעשרו, למדו וסעדו: עורכי הדין ג'רמי לוסטמן ונעמי מרילס, מ-DLA PIPER ישראל; עזרא קצן, היועץ המשפטי של חברת המלצות התוכן, טאבולה; עו"ד שאנה הוק, היועצת המשפטית של Gett, עו"ד דליה ליטאי, היועצת המשפטית של חברת המלצות התוכנה IronSource, שהגיעה יחד עם עורכי הדין קרן גולדרט ויגאל דיטשר מהמחלקה המשפטית בחברה, ואחרים.

עזרא קצן, דליה ליטאי / צילום: ישראל הדרי
 עזרא קצן, דליה ליטאי / צילום: ישראל הדרי

הכדור הוא עגול

מי השתתף ומי ניצח בטורניר הקטרגל התקשורתי?

שוק התקשורת הישראלי סוער בימים אלה, מה שלא הפריע ואולי אפילו עודד את חלק משחקניו לנקוט בגישה יותר ספורטיבית, כזו שתהווה פורקן לאתגרי המציאות.

אתמול נערך בהיכל קבוצת שלמה בתל-אביב, טורניר קטרגל "בין החיבורים", בו השתתפו השחקן הצעיר בחבורה, זה שעדיין לא נולד - תאגיד השידור הישראלי כאן; כמו גם חדשות 2, ערוץ 10, ערוץ 20, מעריב, אתר הספורט One, קבוצת ידיעות אחרונות וקבוצת שלמה סיקסט. התוצאה: התקשורת דווקא לא ניצחה. במשחק הגמר הביסה קבוצת שלמה סיקסט את אתר הספורט One. נציגי תאגיד השידור בהובלת המנכ"ל אלדד קובלנץ, הסתפקו במקום השלישי והמכובד. הם לקחו את המשחק ברצינות יתרה, והיו היחידים שהציגו נבחרת משותפת של נשים וגברים. את האירוע יזם נדב גרינשפן, מנכ"ל היכלי הספורט בשיתוף עם משרד יעוץ התקשורת פאר& לוין.

אלדד קובלנץ / צילום: שרון בוקוב
 אלדד קובלנץ / צילום: שרון בוקוב

דרור הלוי עובר את הגבול

בעל השליטה בקבוצת "העיר החדשה" פונה להשקעות משותפות בנדל"ן מניב בארה"ב

היזם דרור הלוי לא מסתפק במגדלים מקומיים, מרחיב את אזור פעילותה של קבוצת "העיר החדשה" אל מחוץ לישראל, ונכנס לפעילות בנדל"ן המניב בארה"ב.

לשם כך, חבר הלוי, יוצא קיבוץ דליה, לשותפות עם חברת ATS INVESTMENTS ממיאמי, שבבעלות עמוס שושן ש"מתמחה ברכישה והשבחה של נדל"ן מניב". במסגרת זו תציע העיר החדשה, בדומה להצעתה למשקיעים בישראל, להיכנס לשותפות בפורטפוליו של 5 נכסים, לטענתה "Off Market, במיקומים מרכזיים", אשר "כוללים חוזי שכירות, בין היתר, מול תאגידי ענק". ההשקעה המינימלית עומדת על 300-70 אלף דולר, בהתאם לנכס.

עוד נמסר כי "הנכסים הפעילים כוללים בניין הסמוך למיאמי המושכר לתאגיד התקשורת הענק AT&T, בניין משרדים בפנסילבניה המושכר כולו לענקית דירוג האשראי טרנס יוניון, מרכז מסחרי במרכז אורלנדו ועוד".

דרור הלוי / צילום: תומר שלום
 דרור הלוי / צילום: תומר שלום