לקראת התרמה לאלו"ט: עמוס שפירא מגייס חברים ומדליק נרות כחולים

וגם: מה עשו בכירי חברת החשמל, יפתח רון-טל ועופר בלוך, במלון "אירוס המדבר" בירוחם?

שפירא ושטראוס/ צילום: אלו"ט
שפירא ושטראוס/ צילום: אלו"ט

עמוס שפירא מדליק את חבריו

יו"ר אלו"ט מגייס את חבריו למגזר העסקי

עמוס שפירא, לשעבר נשיא אוניברסיטת חיפה ומנכ"ל של כמה וכמה חברות במשק, דאג לעדכן את חבריו במגזר העסקי בתפקידו החדש כיו"ר אלו"ט, האגודה הלאומית לילדים אוטיסטים.

מאחר שכחול הוא הצבע המסמל אוטיזם בעולם, נערכת אלו"ט לקראת יום ההתרמה ב-3 בינואר וביקשה להדליק שני נרות כחולים בחנוכייה, כדי להעלות את המודעות לפעילות.

שפירא מיהר וגייס לעניין כמה מחבריו, אותם הוא ביקר במשרדיהם, בהם: ארז ויגודמן, מנכ"ל טבע; עפרה שטראוס, יו"רית ובעלת שטראוס גרופ (ראו תמונה, במשרדי שטראוס בפתח-תקווה); אבי שומר, מנכ"ל ומבעלי צומת ספרים; איתן יוחננוף, מבעלי רשת הסופרמרקטים יוחננוף; יעקב גולברי מרשת גולברי; דוד פתאל, בעלי רשת מלונות פתאל; וחמי פרס, מבעלי קרן פיטנגו.

שפירא ושטראוס/ צילום: אלו"ט
 שפירא ושטראוס/ צילום: אלו"ט

יפתח רון-טל נאמן למקור

יו"ר חברת החשמל מודה ועוזב את ירוחם

את דיוני התקציב של חברת החשמל לשנת 2017 קיימו בשבוע שעבר דירקטוריון החברה וההנהלה במלון החברתי "אירוס המדבר" בירוחם.

אירחו: מיכאל ביטון, ראש מועצת ירוחם, ודניאל עמיחי, מנכ"ל המלון. התארחו: יפתח רון-טל, יו"ר הדירקטוריון; עופר בלוך, מנכ"ל חברת החשמל; הדירקטוריות דיאנה חלבי חסון, יפה ויגוצקי ודורית ענבר; יעל נבו, היועצת המשפטית; ואורן הלמן, סמנכ"ל בחברה.

רון-טל, שכנראה התרשם מהמקום, הכריז כי בכוונתו לשוב למקום בפסח, כדי לחגוג בו את ליל הסדר עם משפחתו. הוא ועמיחי גם שמחו לגלות כי הם חולקים אהבה משותפת לספרי המתח של הרלן קובן, ורון-טל אף הדגיש שהוא מעדיף לקרוא את ספריו רק בשפת המקור.

חלבי חסון נבו ויגוצקי רון-טל ביטון בלוך ענבר והלמן / צילום: יוסי וויס
 חלבי חסון נבו ויגוצקי רון-טל ביטון בלוך ענבר והלמן / צילום: יוסי וויס

תיירת קבע

לנשיאות הארגונים העסקיים הייתה פגישה משמחת

את הדלקת הנר החמישי ציינה אמש (ד') נשיאות הארגונים העסקיים במלון הבוטיק "פורט אנד בלו" בתל-אביב. המארחים: אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל; שותפו, קלמן הובר, מבעלי חברת TERRA; רעייתו, חנה; והילה זמיר, מנכ"לית המלון.

המשתתפים: שרגא ברוש, יו"ר נשיאות הארגונים העסקיים ונשיא התאחדות התעשיינים; יהודה (יודקה) שגב, מנכ"ל נשיאות הארגונים העסקיים; רובי גינל, מנכ"ל התאחדות התעשיינים; אורית בנבנישתי, יו"רית ארגון החברות לאספקת שירותי משאבי אנוש בישראל; דובי אמיתי, נשיא התאחדות האיכרים בישראל; עו"ד רועי כהן, נשיא להב, לשכת ארגוני העצמאיים בישראל; פיני שיף, מנכ"ל הארגון הארצי של חברות השמירה והאבטחה בישראל; ואחרים.

הנוכחים דנו עמוקות בדרכים לשיפור מצב התיירות והמלונאים בישראל והעלאת מספר התיירים בשנת 2017, אלא שאז ציפתה להם פגישה מפתיעה. הזמרת היוונייה גליקריה, אורחת המלון, שהייתה בדרכה להופעה בהרצליה, הבחינה בחגיגות וכמובן הוזמנה להצטרף לאירוע. 

קלמן הובר גליקריה הילה זמיר וחנה הובר/ צילום: שי אשכנזי
 קלמן הובר גליקריה הילה זמיר וחנה הובר/ צילום: שי אשכנזי

אבנים טובות

להנהלת הבורסה ליהלומים היה שבוע עמוס, אבל גם קרה להם נס

הנהלת הבורסה ליהלומים קיבלה השבוע כמה שחקני חיזוק בדמותם של שחקניה המקומיים של מכבי תל-אביב בכדורסל - גיא פניני ויוגב אוחיון - ויחד הגיעו כולם השבוע לבית החולים לילדים דנה, כדי לחגוג עם הילדים ומשפחותיהם את החג, להדליק נרות ואולי גם לחזק הדדית אלה את אלה.

את הבורסה ליהלומים ייצגו יורם דבש, נשיא הבורסה; אילן סמואל, חבר ההנהלה ואחראי קשרי רפואה; וחזי בלום, מ"מ נשיא הבורסה; ואילו את הנבחרת המאוחדת ליוו פרופ' שלמה ויינטרוב; ד"ר רונית לובצקי, מנהלת מחלקת ילדים; ד"ר רונית אלחסיד, מנהלת מחלקת המטו-אונקולוגיה; ותמי זמיר, מנהלת הסיעוד בבית החולים.

ההנהלה, שאיחלה לילדים החלמה מהירה והעניקה להם שי, ציפתה להמשך לו"ז צפוף במיוחד. עוד באותו היום מיהרה הפמלייה לאירוע נוסף ולמחרת תכננו לפקוד את בית חולים תל-השומר.

באחד האירועים ציין דבש כי "גם לחברי הבורסה קרה נס חנוכה, עם חתימת ההסכם ההיסטורי שנסגר עם רשות המסים, במסגרתו תשתנה שיטת המס על היהלומנים ממס מחזור לניהול ספרים, דבר שהיהלומנים ייחלו לו בעשור האחרון".

סמואל דבש לוביצקי ובלום/ צילום: אלעד גוטמן
 סמואל דבש לוביצקי ובלום/ צילום: אלעד גוטמן