מחירי רצפה: מלונות בטורקיה מציעים נופש עם עודף מ-100 שקל

באנטליה לילה במלון 4 כוכבים מוצע ב-96 שקל; באיסטנבול - ב-130 שקל ■ מנכ"ל הוטלס קומביינד: "המחירים לא מכסים אפילו את עלויות האירוח, זה רק מחיר סמלי כדי שהמלון לא יהיה שומם"

שילוב של סוף העונה, יחד עם שפל תיירותי שלא ידעה כמותו טורקיה מאז הפיגועים באיסטנבול וניסיון ההפיכה בעיר, מוביל למחירי רצפה: מלון בדרגת 4 כוכבים באנטליה שמציע נופש במחיר הנמוך מ-100 שקל ללילה לחדר זוגי - אלה מחירים שלא זכורים בענף.

לצד אירועי הטרור, המשבר התיירותי שחווה טורקיה מתמקד בעיקר בהיעדרות ממושכת של התיירים הרוסיים, מאז הפלת המטוס הרוסי ולאור המצב הכלכלי ברוסיה. גם תיירים מארצות אחרות, בהן ארה"ב, מדירים את רגליהם מטורקיה, והמלונאים נאלצים למכור נופשים במחירי רצפה. 

לפי נתוני אתר השוואת מחירי המלונות הוטלס קומביינד, מוצע חדר זוגי ברמת אירוח 4 כוכבים במחיר 96 שקל ללילה. כך למשל במלון Reutlingen Hof Hotel; וב-99 שקל במלון Kaleici Lodge Hotel Antalya.

ברמת אירוח של 3 כוכבים המחירים נמוכים יותר עם הצעות שנעות סביב 84 שקל ללילה. לדוגמה, במלון Blue Stars Hotel תוכלו לשדרג את ההצעה ב-5 שקלים כדי להוסיף ארוחת בוקר זוגית. למרות המחיר המחשיד, בהוטלס קומביינד מציינים כי מדובר במלון מסודר עם בריכת שחייה ואבזור מלא בחדרים.

לדברי איל סגל, מנכ"ל הוטלס קומביינד, "המחירים שאנו רואים לא מכסים אפילו את עלויות האירוח, זה רק מחיר סמלי כדי שהמקום לא יהיה שומם. כואב לראות את התיירות האזורית נשחקת כך. גרות באזור משפחות המתקיימות רק מענף התיירות. שילוב חופשה כזו עם טיסות לואו קוסט הופכת את הנופש להוצאה נוחה מאוד. לדוגמה, חברת פגסוס הטורקית גובה כ-100 דולר לדיל של חמישי עד שבת". 

גם באיסטנבול המחירים במגמת מחירי חיסול. מלונות בדרגת 4 כוכבים, דוגמת SAPPHIRE ISTANBUL, מציע לילה במחיר של 130 שקל, במקום כ-300 המחיר המלא.

 

באתר בוקינג.קום מוצעים מבחר מלונות באנטליה בטווח מחירים של 30-40 דולר ללילה, במרבית המקרים כולל ארוחת בוקר.

באתר הוטלס.קום היצע בתי המלון באנטליה כולל מחירים של 114 שקל ללילה במלון 3 כוכבים ואפילו ב-86 שקל ללילה במלון Movie Life Expo Hotel. 

טורקיה, אנטליה 4 כוכבים / צילומי מסך מחירים
 טורקיה, אנטליה 4 כוכבים / צילומי מסך מחירים
טורקיה, אנטליה 3 כוכבים / צילומי מסך מחירים
 טורקיה, אנטליה 3 כוכבים / צילומי מסך מחירים