פטנט: בריכות שחיה פרטיות חדשות וזולות כבשו את ישראל

אם פעם בריכות פרטיות היו פריבילגיה לעשירים בלבד, וגם הצריכו עבודת בינוי מורכבת, בשנתיים האחרונות חל מהפך בתחום, והבריכות הפרטיות החדשות בשוק הפכו לטרנד חם שכבש בתים רבים בישראל

בריכות שחיה ביתיות/ צילום: גלובס טיוי
בריכות שחיה ביתיות/ צילום: גלובס טיוי

הקיץ כבר בעיצומו, הילדים כבר סיימו את הקייטנות ומתחילים לטפס על הקירות, וכל מה שאנחנו רוצים זה למצוא איזה מפלט מרענן שירגיע אותנו ואותם. בשביל זה כנראה המציאו את הבריכות הפרטיות. ואם פעם בריכות פרטיות היו פריבילגיה לעשירים בלבד, בשנתיים האחרונות חל מהפך בתחום והבריכות הפרטיות הפכו לטרנד של ממש בכל בית פרטי עם חצר. חברת בסט וואי המשווקת בריכות שחיה ומוצרי ים, היא אחת מבין חברות רבות המספקות מוצרים ופתרונות להתקנה בריכה שכזו.

מסתבר שכל מה שצריך כדי ליהנות מבריכה פרטית הוא רק שטח פנוי, חלק ומפולס, כאשר את הקמת הבריכה ניתן לבצע באופן עצמאי בתוך דקות ספורות או בשעה וחצי לכל היותר במידה ומדובר בבריכות גדולות ומורכבות יותר. ובזמן שהילדים משתכשכים בבריכה ההורים יכולים להירגע בג'קוזי.

ומה בנוגע למחירים אתם שואלים? ובכן הג'קוזי המתנפח נמכר בכ-3,000 שקל והבריכות מתחילות ב-500 שקל ויכולות להגיע גם לעשרת אלפים שקלים, תלוי במוצרים הנלווים כגון פילטרים, מלח לניקוי, משאבות, מחממי מים ורובוטים. ואם כל זה לא מספק אתכם תמיד תוכלו להוסיף ריהוט גן סביב הבריכה או מוצרים כמו סאפ לגלישת גלים, אשר מתנפחים גם הם, בדיוק כמו הבריכה.