K Logic רוכשת את פרסום הווידאו הדיגיטלי עבור פרטנר

מדובר במהלך בלתי שגרתי, שכן הווידאו של קמפיין ההשקה המתוקשר של פרטנר נרכש ע"י זניט, בעוד K Logic פעלו בתחום הפרפורמנס בלבד

חברת פרטנר אמנם מתיימרת, לפחות ברמה התקשורתית, להציג שביעות-רצון מביצועי ההשקה של קמפיין הפרסום של המיתוג מחדש, אך הדבר כנראה לא מונע ממנה לייצר שינויים בהתנהלות שלה בתחום ניהול הקמפיינים הדיגיטליים.

ל"גלובס" נודע כי חברת K Logic צפויה לטפל בפרסום הווידאו של פרטנר בדיגיטל - גוגל, פייסבוק וארטימדיה. הסנונית הראשונה לשיתוף-הפעולה בתחום זה נראתה כשקמפיין ההמשך להשקה המחודשת של פרטנר עלה באמצעות K Logic, ולא באמצעות זניט.

כזכור, השקת המיתוג החדש של פרטנר לוותה ברעש תקשורתי בווליום גבוה - בין היתר בשל העובדה שהחברה נקלעה שלא בטובתה לקרב של חברת המדיה החדשה שלה, זניט מדיה מקבוצת פובליסיס, עם זכייניות הטלוויזיה קשת ורשת ועם ערוץ 10.

עקב סכסוך מסחרי עם זניט, קשת, רשת וערוץ 10 לא אפשרו להעלות את הקמפיין במיקומים טובים, מה שגרם לכך שלאחר יום אחד הוחלט לוותר על פרסום בטלוויזיה למיתוג מחדש לטובת קמפיין דיגיטלי רחב-היקף. את הקמפיין, שכלל פרסום גם בגוגל ופייסבוק וגם סרטונים באתרי התוכן הישראליים, רכשה עבור פרטנר חברת זניט.

זניט אמנם עמדה מאחורי השקת הקמפיין של פרטנר בכל המדיות - כולל תוכן וידאו בארטימדיה - אך בשונה מתקציב המדיה הרגיל, שבו יש לזניט ופרטנר הסכם, בדיגיטל אין להם הסכם כזה. בפרטנר דאגו לצייד את התקשורת במידע לגבי האפקטיביות של קמפיין ההשקה, אך נראה כי גם ההצלחה לשיטתם לא גרמה להם להשאיר את ניהול התקציב בזניט בגל הבא של הקמפיין.

טלטלות בשוק הדיגיטל בישראל

כאמור, את הקמפיין האחרון ניהלה K Logic. מאחורי הקלעים החברה היא חלק ממערך הפרסום של פרטנר כבר כמה שנים, אך פעילותה התמקדה בפרפורמנס (פרסום מבוסס תוצאות), ולא בקמפיינים תדמיתיים דוגמת אלה שעולים כעת.

עד לאחרונה, את הרכש של הקמפיינים עבור פרטנר עשתה חברת המדיה יוניון. בתחילת השנה הוחלט בפרטנר להעביר את תקציב הפרסום מיוניון לזניט.

זניט רוכשת את המדיה עבור משרדי הפרסום של פובליסיס בישראל, ששניים מהם - באומן-בר-ריבנאי וגליקמן-שמיר-סמסונוב - מהווים את מערך הקריאייטיב של פרטנר. עם זאת, גם שוק הדיגיטל בישראל עבר בשנה האחרונה שינוי משמעותי, כשאתרי התוכן הישראליים שמכרו במשך שנים את הפרסום כל אחד באופן עצמאי נכנסו באישור הממונה על ההגבלים העסקיים לשיווק משותף באמצעות חברת ארטימדיה - רשת פרסום פרוגרמטית לווידאו. 

מזניט נמסר בתגובה: "מדובר באי-ידיעה חדשותית. הקמפיין המדובר בוצע על-ידי K Logic לפני למעלה מחודשיים, וממילא לא נשכרו שירותי זניט למדיה דיגיטלית לפרטנר".

אלון ברנר, מנכ"ל חברת K Logic, סירב להגיב לדברים. גם פרטנר סירבו להגיב לידיעה.