TMF זכתה בתקציב המדיה של אדידס בהיקף 6 מיליון שקל

על התקציב התמודדו בין היתר גם זניט, שהחזיקה בתקציב עד עתה; מדיה קום מקבוצת אדלר-חומסקי; ויוניברסל מקאן דיגיטל

לוגו אדידס / צילום: רויטרס
לוגו אדידס / צילום: רויטרס

אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, יכולה חברת המדיה TMF לסמן לעצמה וי ראשון בסבב מכרזי הדיגיטל שנערך בימים אלה: ל"גלובס" נודע כי החברה זכתה במכרז על תקציב המדיה של אדידס. היקף התקציב עומד על כ-6 מיליון שקל במחירים ריאליים.

ניהול הפרסום של אדידס נעשה באמצאות החברה בחו"ל, ולצורך המכרז הגיע לארץ נציג מהחברה הבינלאומית. התקציב מנוהל בשנים האחרונות באמצעות זניט.

הפרסום של אדידס בישראל רובו ככולו הוא אדפטציות של קמפיינים בינלאומיים לשוק המקומי, ולכן כל הפעילות הפרסומית עוברת למעשה דרך חברת המדיה.

על התקציב התמודדו בין היתר גם זניט, שכאמור החזיקה בתקציב עד עתה; מדיה קום מקבוצת אדלר-חומסקי; ויוניברסל מקאן דיגיטל, שהגיעה לשלב הגמר, שם התמודדה מול TMF.

TMF ויוניברסל צפויות כבר בתחילת יוני למצוא את עצמן מתמודדים זו מול זו שוב - הפעם על תקציב לוריאל, שגם בו הגיעו שתי החברות לשלב הגמר. כפי שנחשף ב"גלובס", בימים האחרונים יצאה לוריאל במכרז-בזק על תקציב הדיגיטל שלה. תקציב הדיגיטל של החברה עומד על כ-6 מיליון שקל, והחברה מנהלת בו-זמנית מכרז דיגיטל קריאייטיב.

באדידס סירבו להתייחס לידיעה.