חוזה חסות ענק לבריטה עם הכדורסלן סטף קרי

אלוף ה-NBA יפרסם את חברת מסנני המים בשנים הקרובות

כוכב ה-NBA סטף קרי חתם על חוזה חסות עם חברת מסנני המים בריטה. החוזה הוא ל-3 שנים, במהלכן יקדם אלוף ה-NBA את המותג ויחזק את המודעות לשתיית מים בכלל ומים מסוננים בפרט. ההיקף הכספי לא החוזה לא פורסם.

ההתקשרות תכלול קמפיינים, בין היתר בטלוויזיה, אירועי יחסי ציבור ופעילות ברשתות החברתיות.

בהצהרה שפרסם לאחר החתימה אמר קרי: "שתיית מים היא חלק חשוב בחיים בריאים. מים הם המשקה שלי. אני אוהב את זה שבריטה משפרת את הטעם של מי ברז, כך שאתה לא צריך לבזבז כסף או לצרוך בקבוקי פלסטיק של מים מינרליים".

הקמפיין יתחיל בחודש ינואר, כאשר הפרסומות בטלוויזיה יעלו בחודש מארס. משרד הפרסום שילווה את התהליך הוא DDB סן פרנסיסקו.

מנכ"ל בריטה, אד הובר, אמר בתגובה לידיעה: "קרי יכול היה לעבוד עם כל חברת משקאות. בהחלטה לעבוד עם בריטה הוא שולח מסר משמעותי שמים נקיים ומסוננים הם הבחירה הנכונה עבור אמריקה".

בהודעה שפרסמה בריטה היא הזכירה את הקמפיין ארוך-הטווח של אשת הנשיא, מישל אובמה, לחיים בריאים ולשתייה של מים. גם דרו נאניס, מנכ"ל של האגודה האמריקאית לחיים בריאים, אמר כי "קשה להפריז בחשיבות החסויות מהסוג הזה. אלה בדיוק הכיוונים שאנחנו שואפים אליהם". 

לדבריו, "אנחנו מקווים שבעזרת מודלים לחיקוי, דוגמת קרי, נוכל לעודד צרכנים לבחור מוצרים בריאים יותר, כמו שתיית מים. החוזה של קרי עם בריטה צפוי להיות חיזוק משמעותי למאמצים הללו".

כזכור, כוכב NBA אחר, לברון ג'יימס, חתם לאחרונה על "חוזה לכל החיים" עם חברת נייקי. כיום, ג'יימס מייצר לנייקי מכירות נעליים בהיקף שנתי המוערך ב-400 מיליון דולר. במהלך שנותיהם המשותפת הספיקה לייצר נייקי 13 דגמים שונים של נעליים ממותגות לברון.