מיזם התיירות של מיכל אנסקי נפרד מרוביקון

לפני כחצי שנה השיקה אנסקי את מיזם "למון גורו" בשותפות עם רוביקון, אך עקב הקשיים שאליה נקלעה רוביקון וצו הפירוק שהוצא לה, אנסקי חיפשה שותף עסקי חדש - וחברה ל"תלמה נסיעות" שבבעלות ארז שמול

מיכל אנסקי / צילום: יוסי כהן
מיכל אנסקי / צילום: יוסי כהן

מיזם התיירות "למון גורו" של אשת הקולינריה מיכל אנסקי נפרד מחברת האחזקות רוביקון שבבעלות אמיר ברמלי ומתמזג עם "תלמה נסיעות" שבבעלות ארז שמול - כך נודע ל"גלובס".

לפני כחצי שנה השיקה אנסקי את המיזם התיירותי בשותפות עם רוביקון. בעקבות הקשיים שאליה נקלעה רוביקון וצו הפירוק שהוצא לה, אנסקי חיפשה שותף עסקי חדש.

לטענת גורמים משפטיים, מאחר שהמיזם היה בחיתוליו כשהפרשה התפוצצה, אין מניעה מאנסקי למכור אותו הלאה. עו"ד ארז חבר, המפרק הזמני של רוביקון, סירב להגיב בעניין.

"למון גורו" הוקמה כמעין סוכנות נסיעות לטיולי תוכן נישתיים בהדרכתם של אושיות בולטות בתחומם: טיולי צילום עם חתן פרס ישראל לצילום אלכס ליבק, שהוא גם בן זוגה של אמה של מיכל אנסקי, שרי; טיולי אוכל עם השף אייל שני ועם אנסקי עצמה; טיולי שופינג עם הסטייליסטית סנדרה ריגלר; טיולים שמתמקדים בספורט עם הטניסאי לשעבר אנדי רם, איש הטלוויזיה והספורט אלי אילדיס ומאמנת הכושר ענת הראל - במחירים שאינם שווים לכל כיס.

כך למשל, "למון גורו" שיווקה טיול קולינרי לאיטליה בהדרכתה של אנסקי תמורת 5,400-6,000 דולר לאדם; טיול לגיאורגיה בהדרכת אייל שני תמורת 3,600-4,300 דולר לאדם; טיול צילום לגיאורגיה עם ליבק תמורת 3,600-4,300 דולר לאדם; וטיול מוטורי באיטליה עם אילדיס תמורת 9,000 דולר לאדם.

מנעד המחירים הגבוה יותר כולל שירותי אקסטרה, ובהם איסוף מהבית בלימוזינה, כניסה לטרקלין, טיסה במחלקת עסקים ושובר לטיפול בספא במלון ביעד. החבילות הזולות יותר אינן כולל את השירותים האמורים.

מנהל "למון גורו", דורון חדד, מסר: "בעקבות המשבר ברוביקון חיפשנו להתחבר עם חברה עסקית גדולה, והגיוני היה להתחבר עם חברה מתחום התיירות, ולא כמו בעבר עם חברת אחזקות".

"כל הטיולים שהחברה פרסמה לפני ותוך כדי המשבר ברוביקון, יצאו או ייצאו לפועל", מסר המנהל.

איל סלוק, לשעבר מנכ"ל דיזנהויז וכיום מנכ"ל תלמה נסיעות, אישר את הפרטים ל"גלובס" ומסר: "תלמה נכנסה כשותפה ב'למון גורו' עם מיכל אנסקי 50-50, כי אנחנו כל הזמן מחפשים חידושים תיירותיים, והפלטפורמה למון גורו התאימה לנו. אמנם מדובר במיזם שעדיין מצוי בחיתוליו, אבל אנחנו בטוחים שאפשר למנף אותו לעסק שישתלב במערך שלנו".