רש"ת: אין שינוי בלוח הטיסות מפריז לנתב"ג ובכיוון ההפוך

אל-על הודיעה כי לא תגבה דמי שינוי בטיסות לפריז לנוסעים המעוניינים לשנות את מועד טיסתם ■ בנוסף תאפשר לנוסעים שרכשו כרטיס טיסה להקפיא את הכרטיס למשך שנה

מתקפת טרור בפריז / צילום: רויטרס
מתקפת טרור בפריז / צילום: רויטרס

בעקבות הפיגועים הרצחניים בפריז הודיעה חברת אל-על כי טיסותיה לפריז ייצאו כמתוכנן. טיסה ראשונה מתוכננת לצאת מתל-אביב עוד הערב, ומחר בבוקר ייצאו עוד 4 טיסות.

עוד נמסר מהחברה כי "אל-על תסייע להשיב ארצה נוסעים השוהים כעת בעיר ותציע מחיר מיוחד של 350 דולר לכיוון אחד כולל מסים".

החברה הודיעה כי לא תגבה דמי שינוי בטיסות לפריז לנוסעים המעוניינים לשנות את מועד טיסתם ליציאה עד לתאריך 29 בנובמבר. בנוסף תאפשר החברה לנוסעים שרכשו כרטיס טיסה, להקפיא את הכרטיס למשך שנה.

גם חברת התעופה ארקיע מודיעה היום כי תסייע לישראלים המעוניינים לשוב לארץ בטיסתה מחר לרכוש כרטיס במחיר של 220 דולר לכיוון כולל מסים. "ארקיע תעדכן את מדיניות השינויים והביטולים בהמשך בהתאם להתפתחויות", נמסר מהחברה.

גם חברת התעופה אייר פראנס מסרה הערב כי כל טיסותיה הקרובות מצרפת ולישראל אליה מתקיימות כסדרן, אולם ייתכנו עיכובים בשדה התעופה בצרפת בשל בקרה ואבטחה מוגברת של משטרת הגבולות הצרפתית על רקע האירועים. עוד מסרה נציגות החברה בישראל כי נוסעים שיבקשו לשנות את מועד טיסתם מהיום ועד ה-22 בנובמבר יוכלו לעשות כן ללא תוספת תשלום.

מרשות שדות התעופה נמסר כי לפי שעה אין שינוי בלוח הטיסות מפריז לנתב"ג ובכיוון ההפוך. עוד נמסר כי נכון לרגע זה יש באוויר שתי טיסות מפריז לנתב"ג שהמריאו לדרכן לפי הזמן המתוכנן: אייר פראנס 16:30 ואיזי ג׳ט 17:25.

בנוסף צפויות נחיתות בנתב"ג בשעה 23:05 של אייר פראנס, 04:00 אל-על וב-04:45 של אייר פראנס. המראות: ב-17:30 אייר פראנס, 18:50 איזי ג'ט , 01:00 אייר פראנס וב-06:00 טיסה של אל-על.

חברת PassportCard, ביטוחי נסיעות לחו"ל, הודיעה כי בשעות האחרונות היא עושה מאמצים לאתר את מבוטחיה בפריז במטרה לבחון האם הם זקוקים לסיוע. "במטה החברה החליטו כי מבוטחים השוהים בפריז ומעוניינים לחזור ארצה בעקבות מתקפת הטרור יוכלו לעשות זאת ללא כל עלות וברגעים אלו נערכים בחברה לקבלת בקשות מסוג זה. אנו מבקשים ממבוטחי PassportCard הנמצאים בפריז ליצור קשר עם שירות הלקוחות הזמין 24 שעות ביממה בטלפון מספר: +972-98920930 או במספר חינם לטלפונים נייחים מפריז: 800916678".

מנכ"ל PassportCard, יואל אמיר, מסר כי "מיד עם היוודע היקף האירוע הקשה בפריז נערכנו במטה החברה על מנת להבטיח את שלומם של המבוטחים השוהים במקום. ברגעים אלו אנו פועלים לוודא כי כל המבוטחים אכן בריאים ושלמים, ובמקביל לזאת הוחלט כי כל מי שמעוניין לשוב לישראל יזכה לכיסוי עלויות, זאת ללא כל קשר לסוג הביטוח שרכש".