שטראוס מותחת את המותג מילקי לעוגות אישיות מצוננות

תשיק בתחילת החודש הבא עוגת שוקולד אישית מצוננת תחת השם "מילקי קייק" ■ המוצר החדש דומה מאוד ל"קינדר דליס" שכבר אינו משווק בישראל

קבוצת שטראוס מותחת את המותג מילקי לקטגוריה חדשה במקרר החלב של עוגות אישיות מצוננות. בתחילת ספטמבר תשיק שטראוס את "מילקי קייק" - עוגה אישית מצוננת מצופה בשוקולד אמיתי וממולאת בקרם וניל. המוצר יימכר באריזות בודדות ובמאגדת של 4 יחידות. המוצר החדש דומה מאוד ל"קינדר דליס" שכבר אינו משווק בישראל.

את "מילקי קייק" מייצרת עבור שטראוס חברת TSC האוסטרית במפעל באיטליה. המוצר החדש מכיל 36% שוקולד אמיתי, ובכך הוא מספק גם תשובה במקרר החלב למעדן "יולו" של תנובה המכיל שוקולד אמיתי.

קטגוריית העוגות האישיות המצוננות היא חדשנית בישראל אך ותיקה באירופה, עם מכירות של 285 מיליון אירו בשנה ביבשת - היקף מכר הגדול פי שבעה ממכר העוגות האישיות היבשות. בישראל קטגוריית העוגות האישיות היבשות נאמדת ב-43 מיליון שקל בלבד.

אריאלה שיפנבאור-וייס, מנהלת השיווק של מחלבת שטראוס, אומרת ל"גלובס": "אם את שואלת אותי מהו הפוטנציאל, אז הוא 43 מיליון שקל כפול 7, קרי 301 מיליון שקל".

עם זאת, בשטראוס מבהירים כי ייקח זמן לבנות את המוצר בקרב הצרכנים, והחברה מצפה למכירות של עשרות מיליוני שקלים בשנה.

"מילקי קייק" תימכר לקמעונאי ב-2 שקלים בתוספת מע"מ, בדומה למחיר של מילקי רגיל לקמעונאי. מארז של 4 יחידות יגלם הנחה ויימכר לקמעונאי ב-7.33 שקלים.

בשטראוס מעוניינים שהמחיר של "מילקי קייק" לצרכן יהיה דומה למחיר של מילקי פשוט לצרכן, ולכן קבעו את אותו המחיר לקמעונאי. עם זאת, בעוד מילקי רגיל מכיל 133 גרם, "מילקי קייק" מכילה 34 גרם בלבד - רבע מהכמות.

- לשטראוס יש את עילית מגולגלת בקטגוריית העוגות האישיות. האם המוצר החדש לא יעשה לכם קניבליזציה מול עלית וגם מול מילקי במקרר?

"אנחנו חושבים שלא, כי זו צריכה שונה למוצרים לדרך. אם 'מילקי קייק' תפגע במשהו, זה יהיה בעוגות המתוקות ובממתקים, ופחות במקרר".