אל-על מציעה: שירות צ'ק-אין ובידוק ביטחוני - איפה שתבחרו

במסגרת השירות, בודק ביטחוני מגיע לבית הלקוח או למשרד ומבצע במקום את תהליך הבידוק הביטחוני המלא ואת הצ'ק-אין ■ המחיר: 499 שקל

חברת התעופה אל-על מחזירה להציע את שירות הטרום טיסה מהמקום בו יבחר הלקוח. מ-2 באוגוסט תחזור החברה להציע שירות צ'ק-אין ובידוק ביטחוני אשר יתבצעו בין 27 שעות ועד 8 שעות לפני הטיסה - בבית, במשרד או בכל מקום שיבחר הלקוח.

את השירות עצמו ניתן להזמין כבר מ-22 ביולי בעלות של 499 שקל ל-5 נוסעים ו-5 יחידות כבודה.

"אל-על מחויבת להעניק ללקוחותיה חוויית שירות כוללת ופועלת לשיפור מתמיד של השירות לנוסעיה", מסר דוד מימון, מנכ"ל אל-על. "במסגרת זו אנו מציעים לנוסעי אל-על הממריאים מישראל - חוויית טיסה בעונת הקיץ והחגים העמוסות - צ'ק-אין ובידוק ביטחוני מהבית, החוסכים זמן יקר של עמידה בתורים: מקבלי השירות יעברו בביתם את הבידוק הביטחוני, יקבלו בביתם את כרטיס העלייה למטוס ויוכלו להגיע ישר אל ביקורת הדרכונים, שעה וחצי בלבד לפני הטיסה".

במסגרת השירות, בודק ביטחוני מגיע לבית הלקוח או למשרד ומבצע במקום את תהליך הבידוק הביטחוני המלא ואת הצ'ק-אין. בסיום הביקור נמסר לנוסע כרטיס העלייה למטוס, וכל כבודתו מועברת לנתב"ג לאחר שקילת המזוודות.

במקרה שנדרשת תוספת תשלום במקרה של עודף כבודה, ייגבה התשלום במקום. הנוסע מגיע לנתב"ג כשהוא נושא עימו את כבודת היד בלבד, היישר אל ביקורת הדרכונים.