אופיר רייכמן מונה לראש אגף טלוויזיה של הרשות השנייה

בנוסף, אפרת לאור, לשעבר פרסומאית בלשכת הפרסום הממשלתית, מונתה לראש מחלקת הפרסומות ברשות

הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו הודיעה על שני מינויים מרכזיים: אופיר רייכמן, ששימש בעבר כעורך פינתו של מנחם הורביץ במגזין של חדשות 2 "תוכנית חיסכון", ישמש כראש אגף טלוויזיה; ואפרת לאור, לשעבר אשת לשכת הפרסום הממשלתית, מונתה לראש מחלקת הפרסומות ברשות.

רייכמן עבר בין השנים 2007-2012 בחברת החדשות של ערוץ 2 כעורך, וב-3 השנים האחרונות כיהן כמנהל התקשורת השיווקית של התוכנית הלאומית לחיים פעילים ובריאים "אפשרי בריא" של משרדי הבריאות, החינוך והתרבות והספורט. הוא מרצה בחוג לתקשורת של אוניברסיטת תל-אביב ובעל ניסיון עשיר כיועץ שיווק דיגיטל עצמאי. הוא מחזיק בתואר שני במינהל עסקים עם התמחות באסטרטגיה ויזמות ובניהול השיווק ובתואר ראשון בפסיכולוגיה וניהול מאוניברסיטת תל-אביב.

אפרת לאור, שכבר החלה בתפקידה, עבדה בעבר כמנהלת פרויקטים בשיווק דיגיטלי, כמנהלת שיווק דיגיטלי ומרכז המידע במשרד התיירות בניו-יורק וכפרסומאית בלשכת הפרסום הממשלתית. ללאור תואר שני במינהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום ותואר ראשון בשיווק ופרסום ומשאבי אנוש, שניהם מהמכללה למינהל.

מהרשות השנייה נמסר כי המינויים הם ראשונים בסדרת תפקידים הנמצאים בשלבי איוש ברשות השנייה, ויתבצעו בשבועות הקרובים, "כחלק מתהליך התייעלות והתרעננות וולונטרי אשר מבצעת הרשות בתקופה האחרונה, ובמסגרתו צומצם תקציב הרשות לשנת 2015 ב-22%".

המנכ"ל בפועל של הרשות השנייה, ניר שוויקי, מסר כי "מדובר בחיזוק משמעותי לרשות השנייה ובאנשי מקצוע מצוינים ובעלי ניסיון עשיר ומקיף, כל אחד בתחומו. מדובר בתוצאה חיובית של תהליך ההתחדשות שעוברת הרשות השנייה שיושלם בתקופה הקרובה. אני מאחל לשניהם בהצלחה בתפקיד".