מקאן ת"א זכה במכרז על תקציב הפרסום של במבה

יטפל בכל תקציבי החטיפים המלוחים של אסם, לרבות בייגלה שטוחים וביסלי, בהיקף של כ-11.1 מיליון שקל

במבה אסם / צלם: איל יצהר
במבה אסם / צלם: איל יצהר

מכרז הפרסום של במבה מגיע לסיומו: ל"גלובס" נודע כי משרד הפרסום מקאן-אריקסון זכה בהתמודדות על התקציב, מה שאומר שהוא יקבל לטיפולו את כל תקציבי החטיפים המלוחים של אסם, לרבות בייגלה שטוחים וביסלי.

תקציבי הפרסום של החטיפים המלוחים של אסם התנהלו במשך שנים ארוכות לאורך כל הגלגולים שעבר משרד הפרסום מאז שהיה פובליסיס-אריאלי ועד שמוזג לגלר-נסיס ומשם הפך לפובליסיס ישראל.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של החטיפים המלוחים של אסם עמד על 11.1 מיליון שקל בהיקף ריאלי.

המכרז על במבה יצא לדרך על רקע ארגון מחדש שעורכת אסם בניהול מתותגיה השונים. כחלק מהמהלך הועבר תקציב מותגי הקפה של נסטלה בהיקף שנתי של כ-6.5 מיליון שקל ממקאן-אריקסון לפובליסיס. באסם יכלו להותיר בפובליסיס גם את תקציב החטיפים המלוחים או להעבירו למקאן כפיצוי על אובדן תקציבי הקפה, אך בחברה העדיפו להיפרד מפובליסיס ולפתוח את ההתמודדות לשני המשרדים האחרים של החברה.

עד עתה טופלו המותגים השונים של אבם באופן הבא: פובליסיס טיפל בתקציב החטיפים המלוחים של קבוצת אסם (כמו במבה, ביסלי ובייגלה), וכן הוא מטפל בטבעול ובגלידות נסטלה. גיתם BBDO מטפל בכל הקשור לתחום הקולינרי (פסטה פרפקטו, מנה חמה, שקדי מרק, רטבים וכן כל הקשור למאפים - עוגות, עוגיות וקרקרים). מקאן-אריקסון מטפל בסלטי צבר, במותגי הקפה (רד מאג וטייסטרס צ'ויס) ובדגני הבוקר.

שבועות ספורים אחרי ההחלטה נערך סבב המצגות הראשון. נראה כי הוא לא הביא להכרעה באסם, שכן המשרדים נאלצו להציג סבב מצגות נוסף.