כן פייט מזנקת 10%; חתמה על הסכם מסחור בקנדה

חתמה על הסכם מסחור לתרופת הדגל CF101 תמורת מיליוני דולרים ושיעור תמלוגים של 16.5% ממכירות עתידיות ■ ההסכם כולל התחייבות להפצה של תרופת ה-CF101 בקנדה לשתי ההתוויות הרפואיות המרכזיות – פסוריאזיס ודלקת מפרקים שגרונית

רגע לפני תוצאות הניסוי שלב 3 בפסוריאזיס, מדווחת היום (ב') כן פייט על חתימת הסכם מסחור בקנדה עם חברת Cipher לתרופת הדגל ,ה-CF101, לטיפול בפסואזיס בדרגה בינונית עד קשה ודלקת מפרקים שגרונית בשוק הקנדי לאחר קבלת אישורים רגולטוריים.

תחת תנאי הסכם ההפצה, סייפר תשלם לכן פייט מקדמה של 1.65 מיליון דולר קנדי. בנוסף, תשלם סייפר תשלומים נוספים של עד 2 מיליון דולר קנדי בכפוף להשלמת אבני דרך וכן תמלוגים בהיקף של 16.5% מתוך מכירות CF101 בקנדה.

סייפר היא חברת פרמצבטיקה המתמקדת בדרמטולוגיה. מוצריה העיקריים הם גרסאות מקוריות לתרופת isotretinoin לאקנה. כחלק מאסטרטגיית הצמיחה שלה, סייפר רוכשת תרופות בשלבי מחקר מתקדמים ובשלבי מסחור בשווקי נישה מיוחדים כדי לתמוך בשיווק המסחרי ובמכירות הקיימות בקנדה.

מנכ"לית החברה פרופ' פנינה פישמן ציינה עם פרסום הדיווח כי "אנו מרוצים מאוד מחתימת ההסכם עם סייפר ומאמינים כי היא השותף המתאים ביותר עבורנו לכניסה לשוק הקנדי. אנו מאמינים שההתחייבות של סייפר כלפינו בשלב כזה, לפני פרסום תוצאות הניסוי הקליני שלב II/III בפסוריאזיס, מהווה משנה תוקף להצלחת מאמצי הפיתוח שלנו עד היום".

"עסקה זו מרחיבה את פורטפוליו המוצרים שלנו עם אופציה לטיפול מקורי בעל פוטנציאל גבוה בשתי אינדיקציות חשובות", אמר שוואן אובריאן, נשיא ומנכ"ל סייפר.