קבוצת עמינח נפרדת מגליקמן: תעבוד ללא משרד פרסום

הקבוצה, הכוללת מלבד המותג עמינח גם את מזרוני קינג קויל ואת הרשתות גוד נייט ועמינח סנטר, תעבוד באופן עצמאי באמצעות צוותי פרילנסרים

עמינח מזרן קינג קויל / מתוך אתר החברה
עמינח מזרן קינג קויל / מתוך אתר החברה

תקציב הפרסום של קבוצת עמינח נפרד ממשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב - כך נודע ל"גלובס". בקבוצה לא מתכוונים בשלב זה להתקשר עם משרד פרסום חדש, ומתעתדים לייצר את העבודה הפרסומית שלהם באמצעות צוותי פרילנסרים והישענות על חומרים שייצר עבורה בעבר גליקמן-נטלר-סמסונוב.

תקציב הפרסום של קבוצת עמינח הוא מהוותיקים של גליקמן-נטלר-סמסונוב, המטפל בו כמעט 18 שנה. בחלק מהזמן פוצל התקציב בין גליקמן למשרד הפרסום אדלר-חומסקי, אך בשנת 2003 הוחלט לאחד את התקציב כולו בגליקמן-נטלר-סמסונוב.

תקציב הפרסום של קבוצת עמינח כולל את המותג עמינח, את מזרוני קינג קויל ואת הרשתות גוד נייט ועמינח סנטר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של הקבוצה עמד ב-2014 על כ-73.6 מיליון שקל במחירי מחירון (כ-22 מיליון שקל במחירים ריאליים). ב-2013 עמד היקף הפרסום של הקבוצה על כ-85.8 מיליון שקל במחירי מחירון (כ-28 מיליון שקל ריאליים).

גיל סמסונוב, מבעלי גליקמן-נטלר-סמסונוב, אישר את הידיעה ומסר: "אנו מכבדים את החלטת עמינח לעבוד עצמאית עקב ירידת מחזור הפרסום. עמינח היה לקוח אהוב ונאמן במשך 17 שנה. עשינו יחד עבודה שמדברת בעד עצמה. אנחנו מאחלים לעמינח בהצלחה בדרך החדשה".

עמינח
 עמינח