הזכורות והאהובות: קמפיין הגננת של סלקום - הכי אהוב

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין עלה לאוויר לראשונה לפני כשלוש שנים רק באינטרנט ובקולנוע, ולמרות שלא שודר בטלוויזיה כבש גם אז את ראש הטבלאות ■ קמפיין בזק מוביל השבוע את דירוג הפרסומות הזכורות

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת סלקום, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. בפרסומת נראית הגננת רבקה מסדרת את הילדים שבגנה לתצלום תמונת המחזור האחרונה שלה לפני פרישתה, כאשר לפתע נכנסים לאולם כל בוגרי המחזורים שחינכה לאורך השנים. הפרסומת זוכה לשיעורי אהדה הגבוהים בכ-20% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.3%.

הקמפיין של סלקום הוא גם המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.4 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). בשבוע שעבר הקמפיין המושקע ביותר היה של חברת הוט, אז הושקע בו סכום גבוה משמעותית, של כ-1.9 מיליון דולר.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי הקמפיין הנוכחי של סלקום שודר כבר לפני כשלוש שנים באינטרנט ובקולנוע, אז נכנס בצורה חריגה למדד הפרסומות, למרות שלא שודר כלל בטלוויזיה באותה התקופה. הפעם, עם שידור הפרסומת בטלוויזיה, נכנסה הפרסומת למדד כבר בשבוע הראשון לשידורה, בשיעורי אהדה גבוהים מהממוצע.

הישג לשטראוס-עלית

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, זאת לאחר שבשבוע שעבר היא דורגה במקום הראשון בטבלת הפרסומות האהובות ביותר. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים בכ-10% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.0%.

הישג יפה נרשם השבוע לקבוצת שטראוס-עלית: השבוע נכנסו לטבלאות שתי פרסומות של הקבוצה, שכלל לא שודרו בטלוויזיה - פרסומת למותג שוש, באמצעות Y&R, ופרסומת למעדן החלב joy, באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד, כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה בהשוואה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 483 (לעומת 449 בשבוע שעבר). כמו כן, ניכרת עלייה בסך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים, שהיקפו השבוע כ-42.3 מיליון דולר (לעומת סך התקציבים בשבוע שעבר שעמד על 37.5 מיליון דולר).

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות