מהו שיווק נכון? פאנל בוועידת MAD ינסה לענות על השאלה

הפאנל "הרכב מנצח", בהנחיית ליאת רון, ייערך במסגרת ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת של "גלובס" בשיתוף orange, שתתקיים ב-17 ביולי

מהו שיווק נכון? כיצד ניתן להגיע לקהלי יעד אחרים? באיזו דרך אפשר לגייס לקוחות חדשים? מהי חדשנות ? איך אפשר לבדל את המוצר שלי מול המוצרים הנוספים שעל המדף? כיצד מייצרים חוויית משתמש? מהי חדשנות תוססת, ואיך הופכים צרכן למרוצה?

על שאלות ואחרות ינסו לענות במסגרת מושב הדיון "הרכב מנצח", שייערך במסגרת ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת 2013 של "גלובס" בשיתוף orange.

התרחבותה של רשת האינטרנט שינתה את כללי המשחק ויצרה מציאות חדשה. הרגלי הצריכה השתנו, דרכי הגישה אל הלקוח התפתחו, והמסרים השיווקיים עושים את דרכם בערוצים שלא הכרנו קודם לכן.

ג'ונתן מידנהול, סגן נשיא אסטרטגית פרסום עולמי קוקה-קולה, ידבר על יצירתיות ותוכן. לאחר מכן יתקיים דיון מיוחד בהשתתפות סמנכ"לים מובילים מעולם השיווק והפרסום: אלי כהן, מנהל מטה השיווק בנק הפועלים, ועופר לוי, סמנכ"ל שיווק סופר-פארם, ידברו על הסיפור לצרכן ועל מודל העבודה הקריאטיבי עם משרד הפרסום.

ירון קופל, סמנכ"ל חדשנות ועיצוב בסודה בסטרים העולמית, ידבר על חדשנות ויצירת שינוי התנהגותי אצל הצרכן. איתן גלאי, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת אאוטבריין, יסביר כיצד פוגשים את הצרכנים כשהם לא מחפשים אותך. המנחה תהיה ליאת רון, כתבת "גלובס".

ועידת 2013MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת של "גלובס" בשיתוף orange - הוועידה המובילה בתחומי השיווק והפרסום, המדיה והאינטרנט - תתקיים ב-17 ביולי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב.

הוועידה תיפתח במעמד שר התקשורת גלעד ארדן, ובמסגרתה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2013.

לפרטים ולהרשמה:

http://www.globes.co.il/news/home.aspx?fid=5977&leadid=519