השיחה: לנדסברג ומלצר נפגשים בקאמרי

איפה פגש אסי טוכמאייר את אנדי מארי ואת ויקטוריה בקאהם? ■ וגם: מה חנכה רוני עופר, אשתו של גיורא עופר?

ביום ראשון בערב הגיעו לתיאטרון הקאמרי בתל-אביב חברי אגודת ידידי התיאטרון כדי לצפות ביחד בהצגה "שגעון באופרה". המחזה מספר על זמר האופרה המהולל טיטו מרלי, אשר מלוהק לתפקיד הראשי באופרה אותלו. לרוע המזל, רגע לפני שהכוכב יוצא מחדרו במלון מתחוללת מהומה כשאשתו חושדת בו שהוא מסתיר מאהבת בארון. מרלי הנסער לוקח בטעות כמות כפולה של סמי הרגעה ומתעלף. אבל מנהל הלהקה, שיש לו אינטרס כספי, מחליט שההצגה חייבת להימשך ומבקש מן העוזר שלו להתאפר בהתאם ולהופיע במקום הזמר הכוכב. התרגיל מצליח מעל למשוער אבל אז מתעורר מעלפונו הזמר עצמו וצועד אל הבמה כשגם הוא מאופר ולבוש כאותלו. קיומם של שני אותלו על במה אחת, מחולל שרשרת מוטרפת של טעויות, היתקלויות, הסתבכויות, כניסות ויציאות דרך המון דלתות.

חנן ומרגלית מלצר / צילום: יוסי כהן
 חנן ומרגלית מלצר / צילום: יוסי כהן

חנן ומרגלית מלצר

בין הידידים שהגיעו להשתגע מהחוויות באופרה: יו"רית אגודת הידידים ליאורה עופר, דיתי ואלכס לנדסברג, מיכל ודוד פורר, שופט בית המשפט העליון חנן מלצר ורעייתו עו"ד מרגלית מלצר, שמואל וענת פרנקל, עליזה יפו, זיוה ושלמה להט, ציון קינן מנכ"ל בנק הפועלים ורעייתו מירה, רפי ועופרה אלול, דב תדמור, מיכה גייגר, פנינה רמון, דליה פרשקר, יוסי וצביה גרוס, נילי ושמואל קריב, עו"ד ששי גז ורעייתו עו"ד דניאלה גז ונוספים. בתום ההצגה נערך קוקטייל להנאת הידידים.

כשטוכמאייר פגש את מארי ובקאהם

אסי טוכמאייר, יו"ר איגוד הטניס בישראל, גילה את מנעמי המעמד, כאשר היה האורח הישראלי היחיד שהוזמן לארוחת הערב החגיגית שנערכה במלון אינטרקונטיננטל בלונדון, לכבוד זוכי טורניר הטניס של ווימבלדון - השחקן הבריטי אנדי מארי והשחקנית הצרפתייה מריון ברטולי. מארי עשה היסטוריה כאשר הפך לבריטי הראשון שזוכה בטורניר היוקרתי לאחר 77 שנות בצורת. אורח הכבוד של קבלת-הפנים לאלופים היה ראש ממשלת אנגליה דייויד קמרון.


אסי טוכמאייר וקים סירס

סביב השולחנות ניתן היה לזהות גם את ויקטוריה בקאהם, וויין רוני, היו"רים של איגודי הטניס העולמיים וטניסאי עבר בכירים. במהלך הערב הנהלת טורניר ווימבלדון הפתיעה את מארי והקרינה לאורחים סרט על הקריירה המרשימה שלו. טוכמאייר, שהגיע לאירוע מלווה בבנו עומר, פגש בערב גם את חברתו של מארי, קים סירס, שנראתה מעודדת את בן זוגה מן היציע לאורך כל הטורניר.

הזוג עופר מכפילים כוח

רוני עופר, אשתו של גיורא עופר, חנכה השבוע תערוכה פרי יצירותיה בגלריית "החלונות המוזיאליים" שבקניון רמת-אביב. רוני וגיורא עופר קיבלו את המוזמנים שהגיעו לאירוע ביניהם יוסי רוזן, יו"ר דירקטוריון בז"ן, אורלי וילנאי וגיא מרוז, דוד פתאל, רמי יהושע ועוד. עופר מתכוונת לתרום כספים ממכירת יצירותיה, לטובת עמותת "בעצמי" המסייעת לאלפי נשים וגברים, מעוטי הזדמנויות להשתלב בתעסוקה.

רוני וגיורא עופר / צילום: ערן לב
 רוני וגיורא עופר / צילום: ערן לב

רוני וגיורא עופר

אין זאת הפעם הראשונה שבה עופר בוחרת לייעד את ההכנסות ממכירת ציוריה לטובת פעילותה של עמותה. השנה היא החליטה לחבור לפעילותו ההתנדבותית של בעלה, גיורא עופר, מנכ"ל קבוצת דיסקונט לשעבר וכיום יו"ר עמותת "בעצמי".

המלגות של רביד

מלכת היופי טיטי איינאו, השתתפה השבוע בטקס סיום פרויקט "אמץ לך אח" שהתקיים במכללה האקדמית נתניה. במסגרת הפרויקט, סטודנטים ממוצא אתיופי מקבלים מלגות לימודים מלאות במהלך לימודיהם במכללה ובתמורה הם מסייעים לילדים מהקהילה בנתניה המתקשים בלימודיהם. חברת לוריאל, בראשות המנכ"לית נאווה רביד, היא שתרמה את המלגות במסגרת שיתוף פעולה ארוך טווח שהיא מקיימת עם המכללה. רביד הבטיחה כי בשנה הבאה תגדיל החברה את המלגות שהיא מקנה לפרויקט. נכחו בטקס: פרופ' צבי ארד נשיא המכללה האקדמית נתניה וד"ר דוד אלטמן סגן נשיא בכיר במכללה.