דברים (יפים) בעלמה: מלון הבוטיק "עלמה" יוצר חוויה מרגשת

לפני כשבוע, נפתח בפינת הרחובות יבנה ואחד העם בתל אביב מלון בוטיק חדש בשם עלמה, שמצליח להאפיל אפילו על האח המבוסס מהרחוב המקביל

לפני יותר מארבע שנים נפתח בתל אביב הוטל מונטיפיורי, והציב סטנדרט חדש בענף מלונות הבוטיק בכלל, ולמעשה בכל תת-קטגוריה שנלווית לתחום: עיצוב, מזון, שירות וחוויה. מאז, לא הצליחה אף יוזמה בתחום לשחזר את ה"פלא האורבני", וברור היה שלשם כך תידרש קבוצה איתנה ומנוסה לפחות כמו זו של R2M (רותי ומתי ברודו, מהקופי בר, הבראסרי ועוד). והנה, לפני כשבוע, נפתח בפינת הרחובות יבנה ואחד העם בתל אביב מלון בוטיק חדש בשם עלמה, שמצליח להאפיל אפילו על האח המבוסס מהרחוב המקביל.

קבוצת שטראוס, שעם חבריה נמנים האחים עדי ועירית שטראוס, גיל גבע והשף יונתן רושפלד, השקיעו כ-12 מיליון שקלים, שיפצו בניין היסטורי יפהפה לשימור, ובזמן שיא של כעשרה חודשים הפכו אותו מחורבה למלון בן 15 חדרים, שישה מתוכם סוויטות. כדי להבין את רמת הגימור הגבוהה של המקום, די לספר כי רק הבחירה של הריח שילווה את החדרים ואת השטחים הציבוריים (מה שנקרא signature smell) ארכה שישה חודשים ולוותה בוויכוחים סוערים.

התוצאה היא 15 חדרים, שכל אחד מהם מעוצב באופן שונה, מסעיר ובועט. הבחירה של הצבעים ושל האביזרים נעשתה בלי פחד ובלי רמז למונוכרומטיות הקרה והאופיינית כל-כך למלונות בוטיק. כך, למשל, ניתן למצוא חדר שבו שוכנים בשלווה ובנחת טפט קיר כחול לצד כורסה באדום זועק, עם שולחן שנבנה מתוף קרקס ששופץ, או כורסאות בירוק, בבורדו ובשחור, עם רקמה אתנית מעל שטיח גדול פרחוני לצד תמונות קיר בסגנון פופ ארט במסעדת המלון (שעליה אמון השף רושפלד).

עוד במקום גינת פטיו רחבת ידיים עם עציצי תבלין ופינות ישיבה, וגג שבו דק עץ ונוף לראשי הבניינים בעיר. והכול יחד משתלב לחוויה חושית אקלקטית ומרגשת.

מחירים: לילה על בסיס לינה וארוחת בוקר - סוויטת דלאקס: 1,600 שקלים, סוויטת סטודיו: 2,000 שקלים

מלון עלמה, רחוב יבנה 23 תל אביב, טל' 03-6308777