אחרי 5 שנים: חברת ההפצה גורי מפסיקה את ההתקשרות עם כרמית

זאת על רקע מחלוקת מסחרית ■ בתוך כך תחל כרמית לעבוד עם חברת שסטוביץ

חברת ההפצה גורי סיימה את ההתקשרות עם חברת הממתקים כרמית על רקע מחלוקת מסחרית.

היקף הפעילות בין הצדדים היווה 17% מפעילות גורי, אולם לדברי עודד גורי, מנכ"ל ובעלי החברה, "במשך תקופה ארוכה הפעילות עם כרמית לא הייתה רווחית. החלטנו לנתב את המשאבים שהושקעו בה לטובת פעילות מניבה עם ספקים אחרים ומותגים חדשים".

ההסכם בין הצדדים היה בתוקף ב-5 השנים האחרונות ויסתיים בסוף השנה הנוכחית. בתוך כך תחל כרמית לעבוד עם חברת שסטוביץ.

לדברי גורי, היקף פעילותה הכספית נאמד ב-300 מיליון שקל בשנה.

גורי מייבאת, משווקת, מוכרת ומפיצה מגוון רחב של מותגים. בין המותגים שהחברה מפיצה ומשווקת: סנסודין, פורודונטקס, אקווה פרש, אוליביה. הרדוף, חמצוצים, ריינולדס, סטייל ועוד.