מה תקבל הדוכסית קייט אם הזוג המלכותי יחליט להתגרש?

הנסיך וויליאם החליט שלא לחתום על הסכם ממון ■ אם יתגרשו הדוכסים מקיימברידג', הנסיך וויליאם צפוי להעניק לגרושתו הטרייה קייט לא פחות מ"עד חצי המלכות"

"עד חצי המלכות" הוא לא סתם ביטוי במקרה של חתונת הזוג המלכותי בבריטניה, אלא זה מה שיצטרך הדוכס מקיימברידג' וויליאם לתת לאשתו הדוכסית קייט אם השניים יחליטו להתגרש. היום נחשף כי כחלק ממחווה רומנטית החליט הנסיך שלא לחתום על הסכם חלוקת ממון עם אהובתו.

הסכם חלוקת ממון מקובל כיום ברחבי העולם, ובמסגרתו מגדירים בני הזוג כיצד יחלקו את הרכוש לאחר שיתגרשו. במסגרת ההסכם מעגנים בני הזוג בדרך-כלל בחזקתם את הרכוש שהיה שלהם בטרם נישאו ומבטיחים כי לא יצטרכו להתחלק בו, אם וכאשר יעלה הקשר על שרטון.

"וויליאם קיבל עצה משפטית שהסכם מן הסוג הזה הוא רעיון טוב", סיפר במהלך סוף השבוע אחד מחבריו של הנסיך. "עם זאת, הוא אוהב את קייט ובוטח בה, כך שלדעתו ההסכם לא הכרחי", הוסיף החבר.

נראה כי לא כולם מגבים את החלטתו של וויליאם להיות רומנטי עם אשתו. מוקדם יותר השנה התחתנה נסיכת שוודיה ויקטוריה עם מדריך הכושר שלה דניאל ווסטלינג והשניים חתמו על הסכם לחלוקת ממון. במסגרת ההסכם הוגדר כי כל הרכוש שקיבלה הנסיכה בירושה - יישאר שלה אם השניים יתגרשו. עם הכרזת האירוסים של וויליאם וקייט, סברו רבים כי כך על הנסיך לעשות - אך כעת כבר מאוחר מדי בשביל הסכם מן הסוג הזה.