מי מתחרה על 2 דונם בטיילת ת"א ב-80 מ' ש'?

3 קבוצות מתחרות על שטח של 2.2 דונם הממוקם במפגש הרחובות דניאל והרברט סמואל לחוף ימה של תל אביב ■ הפרויקט צפוי להניב מכירות של יותר מ-250 מיליון שקל

שוק הנדל"ן הרותח הופך כל פיסת קרקע בתל אביב לנדירה, בוודאי אם היא נמצאת בסמוך לחוף הים. השטח המבוקש שייך לאיש העסקים אלכסנדר טסלר, בעלי מלון הנסיכה באילת. ל"גלובס" נודע כי שלוש קבוצות מתחרות על רכישת שטח של 2.2 דונם הממוקם במפגש הרחובות דניאל והרברט סמואל לחוף ימה של תל אביב.

עוד נודע כי מתחרה אחד שהגיש הצעה על הקרקע הוא היזם הבאר שבעי אלי להב, ואילו המתחרה השנייה היא קנדה ישראל, בשליטתם של אסף טוכמאייר וברק רוזן. קבוצה נוספת שמתחרה על השטח, מורכבת מברונו לנדסברג, חן למדן וצוות ברקוביץ'.

יש לציין כי לקבוצה יתרון, משום ששטח קרקע סמוך של כ-500 מ"ר השייך לאותו מגרש נמצא בבעלותה, כאשר שטחו של טסלר נמצא מסביב. אם מציע אחר ירכוש את השטח, הוא יידרש להגיע להסכמה עם הקבוצה המדוברת בנוגע לשטח כולו.

תג המחיר שמוצע על-ידי הקבוצות עומד על כ-80 מיליון שקל. כיום משמש השטח המדובר כחניון, אולם על-פי התוכנית שחלה עליו ניתן לבנות במקום מבנה שישלב מלונאות ומגורים בהיקף של כ-9,000 מ"ר. על-פי מקורות בשוק, לאחר אישור התב"ע, הפרויקט צפוי להניב מכירות של יותר מ-250 מיליון שקל. עו"ד איתי גפן ממשרד גורניצקי, המייצג את טסלר, אישר כי הוצעו לאחרונה הצעות לרכישת המגרש המדובר: "התקבלו לאחרונה הצעות גבוהות יותר ממה שקיבלנו בעבר. נכון להיום אנחנו נמצאים במשא ומתן למקסום המחיר". אלי להב אישר את הפרטים.