שוק ההימורים ממשיך להשתלט על הפרמיירליג

בארנלי, קבוצת התחתית שמדורגת במקום ה-19 בפרמיירליג, הודיעה כי חתמה על חסות חולצה לשנתיים עם גוף ההימורים האסייתי Fun88 ■ תהפוך לקבוצה השמינית בפרמיירליג שמקבלת חסות חולצה מסוכנות הימורים

יש מדינות כמו צרפת שאוסרות פרסום של הימורים במשחקי כדורגל. כך יכולנו לראות בשבוע שעבר את ריאל מדריד מגיעה לליון למשחק חוץ בשמינית גמר הצ'מפיונס הליג, ומסירה מהחולצות שלה את הלוגו של bwin, סוכנות ההימורים האוסטרית שנותנת לקבוצה הספרדית חסות עבור 25 מיליון אירו לעונה. הטיעונים בצרפת נגד פרסום הימורים הם בעיקר מוסריים. אבל יש מדינות כמו אנגליה בהן המוסר פחות מעניין, במיוחד אם אפשר להרוויח כמה לירות (שטרלינג).

בארנלי, קבוצת התחתית שמדורגת במקום ה-19 בפרמיירליג, הודיעה בסוף השבוע כי חתמה על חסות חולצה לשנתיים עם גוף ההימורים האסייתי Fun88. ההסכם, שייכנס לתוקף בעונה הבאה, יכניס לקופת המועדון כמה מיליוני ליש"ט, והוא חוזה החסות היקר בתולדות הקבוצה. בארנלי ממש לא לבד: שבע קבוצות פרמיירליג נוספות מקבלות חסות חולצה מגופי הימורים.

אבל גם אלו שעדיין מעדיפות חסות חולצה אחרת, לא יכולות לוותר על חברות ההימורים. כל 20 קבוצות הפרמיירליג חתומות על הסכמים עם "שותפי הימורים", כלומר סוכנויות הימורים שמפרסמות את עצמן באתרים הרשמיים של הקבוצות. מנצ'סטר יונייטד מקבלת 1.5 מיליון ליש"ט לשנה מסוכנות Betfair.