ביהמ"ש העליון באנגליה דחה את עתירת פורטסמות' נגד רשות המסים

קבוצתו של אברם גרנט טענה כי אינה חייבת 7.5 מיליון ליש"ט למס הכנסה הבריטי - ונדחתה ■ ב-10 בפברואר יעבור המועדון שימוע, שלאחריו הוא עשוי להגיע לפירוק

האם פורטסמות', קבוצתו של אברם גרנט, תהפוך לקבוצה הראשונה בהיסטוריה של הפרמיירליג שמגיעה לפירוק? צעד גדול בדרך למקום הלא נעים הזה התרחש היום (ג'), לאחר שבית המשפט העליון באנגליה דחה את עתירתו של המועדון כנגד רשות המסים המקומית, שטוענת כי "פומפי" חייבת לה 7.5 מיליון ליש"ט.

כתוצאה מהחלטה זו תעבור פורטסמות' כמתוכנן שימוע בבית המשפט ב-10 בפברואר, כשלאחריו היא עלולה להיכנס לתהליך של פירוק. במצב כזה הופכים כל שחקני הקבוצה ויתר עובדיו, כולל גרנט, לנושים של המועדון.

הפרמיירליג, מצידה, מטילה במצב כזה סנקציה של הפחתת 9 נקודות מהמאזן של הקבוצה בליגה. זוהי תהיה כמובן מכת מוות עבור פורטסמות', שמדורגת במקום האחרון בפרמיירליג.

פורטסמות' מסובכת עם חובות המוערכים בעשרות מיליוני ליש"ט, איתם הבעלים הסעודי שלה, עלי אל-פרג', לא מצליח להתמודד. בשבוע שעבר הודיעה הנהלת הליגה האנגלית כי לא תעביר למועדון את הכספים המגיעים לו מזכויות שידור (כ-7 מיליון ליש"ט) בעקבות חובות למועדונים אחרים.

עוד מאנגליה: לווסטהאם יש בעלים חדשיםהגלייזרים יוכלו למשוך 130 מיליון ליש"ט מקופת מנצ'סטר יונייטד