עסקאות חדשות לבגיר ביפן, ארה"ב ואנגליה בשווי כולל של 6.3 מיליון דולר

העסקאות הן ארוכות-טווח וצפויות להכניס לחברה מיליוני דולרים גם בשנים הבאות ■ מנכ"ל בגיר, עופר גלבוע: "החוזים יהוו מנוע צמיחה משמעותי לפעילות בגיר הבינלאומית"

3 חוזים בינלאומיים חדשים לבגיר בשווי של 6.3 מיליון דולר, בארצות-הברית, יפן ואנגליה. החוזה הראשון הוא עם רשת חנויות האופנה האמריקנית JONES NEW YORK, והיקף המכירות הצפוי ממנו כבר ל-2009, עם חתימת החוזה, מוערך בכ-3 מיליון דולר.

חוזה שני הוא עם לקוח חדש ביפן בשם טאקאשימאיה (TAKASHIMAYA), בעלי רשת חנויות אופנה ביפן. היקף המכירות, עם חתימת החוזה, מוערך בכ-1.8 מיליון דולר.

החוזה השלישי הוא עם רשת NEXT מאנגליה, הצפוי להניב מכירות של 1.5 מיליון דולר ב-2009 ו-3 מיליון דולר ב-2010.

מבגיר נמסר כי בחוזה מול JONES NEW YORK האמריקנית תספק בגיר לרשת לבוש מחויט הכולל ז'קטים ומכנסיים בשיטת ה-mix and match. בז'קטים ובמכנסיים תהיה מיושמת טכנולוגיית הכביסה מוגנת הפטנט שבגיר פיתחה. מדובר בכך שהחליפות מכילות צמר הניתן לכביסה ולייבוש במכונת כביסה ומייבש ביתי.

לדברי עופר גלבוע, מנכ"ל בגיר, "החוזה מבסס את מעמדה של בגיר כחברה מובילה בתחום ההלבשה המחויטת בארצות-הברית. מדובר בחוזה למספר שנים שמהווה מנוע צמיחה משמעותי לפעילות בגיר בארצות-הברית".

בגיר פועלת כבר שנים רבות בשוק ההלבשה המחויטת בארצות-הברית. לחברה מספר לקוחות בתחום, וביניהם רשת SEARS, CINTAS, BROOKS BROTHERS ואחרים.

בגיר הוקמה בשנת 1961. הקבוצה מתכננת, מפתחת, מעצבת, מייצרת ומשווקת ביגוד מחויט לגברים ולנשים. היא מוכרת לרשתות קמעונאיות מובילות בעולם כמו Marks & Spencer, Brooks Brothers, JC Penny ואחרים.

במהלך השנים האחרונות השיקה בגיר חידושים טכנולוגים ובהם חליפה מבדים ממוחזרים וכאמור את החליפה עם היכולת לכבס ולייבש באמצעים ביתיים.

בגיר גרופ מוחזקת בשליטה משותפת של קרן פימי וחברת BGI שבשליטת צביקה בארינבוים. מנכ"ל החברה, עופר גלבוע, מחזיק ב-5% ממניותיה.