לא רק בנתניה מיואשים מבניית אצטדיון חדש

הבעלים של ליברפול, טום היקס, אמור למכור בקרוב את אחזקותיו בקבוצת הבייסבול טקסס ריינג'רס עבור 450 מיליון ליש"ט, אך טוען שהכסף לא יוזרם לפרויקט של המועדון האנגלי: "האצטדיון ייבנה רק כאשר יסתיים המיתון"

האם ליברפול תצליח אי פעם להשלים את פרויקט בניית האצטדיון שלה? מאז רכשו את הקבוצה ב-2007 האמריקנים ג'ורג' ג'ילט וטום היקס, הם מנסים לגייס הלוואה בסך 490 מיליון ליש"ט על מנת להתחיל את העבודות שהיו אמורות להסתיים ב-2012, אך ללא הצלחה. בינתיים הם גם נאלצים להתמודד עם חוב של כ-250 מיליון ליש"ט מהלוואה שלקחו עבור רכישת המועדון.

בסוף השבוע אמר היקס כי "האצטדיון ייבנה רק כאשר יסתיים המיתון העולמי. יש לנו את כל האישורים לכך, ואנחנו נהיה מוכנים כשהשוק יהיה מוכן". בשבוע שעבר אמר כריסטיאן פארסלוו, מנכ"ל המועדון, כי בליברפול מקווים שהאצטדיון יהיה מוכן בשנת 2018, כחלק משורת אצטדיונים חדשים שבאנגליה מתכננים לבנות במידה וייזכו באירוח המונדיאל באותה שנה.

היקס, שמחזיק גם בקבוצת הבייסבול האמריקנית טקסס ריינג'רס, מנסה בימים אלו למכור את הפרנצ'ייז, ולטענתו הוא מנהל מו"מ עם 6 רוכשים פוטנציאליים. דרישתו היא לקבל עבור הקבוצה כ-450 מיליון ליש"ט, אך היקס מבהיר שהוא לא יזרים את הכסף עבור ליברפול: "מדובר בהשקעות שונות לחלוטין ואין קשר ביניהן".