המשבר הכלכלי הגיע גם לתאי הצפייה ב"אמירייטס"

12 חברות שהחזיקו בתאים באצטדיונה הביתי של ארסנל (שכל אחד מהם עולה כ-67 אלף ליש"ט בשנה) החליטו לא לחדש הקיץ את הסכם השכירות בגלל קיצוצי תקציב; עכשיו בונים במועדון על האוהדים המבוססים

34 מתוך 150 תאי הצפייה באצטדיון "האמירייטס" של ארסנל מוצעים להשכרה בימים אלו, אחרי שתם חוזה השכירות בן שלוש השנים שלהם. העלות המינימלית של תא כזה היא 67 אלף ליש"ט לעונה.

"הגרדיאן" מפרסם כי חוזי השכירות ב-12 מתוך תאי הצפייה המדוברים לא חודשו כיוון שהתאים היו שייכים לחברות מסחריות, שבעקבות המשבר הכלכלי החליטו לחתוך את תקציבי ההטבות לעובדים שלהן.

במידה וארסנל לא תצליח להשכיר מחדש את כלל התאים, הרי שההכנסות השנתיות שלה עשויות להיפגע בשיעור של מיליון ליש"ט. עם זאת, במועדון אופטימיים שיצליחו להשכיר את רוב התאים שהתפנו דווקא למגזר הפרטי, כיוון שלקבוצה יש לא מעט אוהדים מבוססים.

אגב, מבין תאי הצפייה המדוברים, ב"אמירייטס" קיימים ארבעה יקרים במיוחד (ממוקמים במרכז המגרש), אותם יהיה בעייתי מאד להשכיר לאנשים פרטיים. במידה ולא תצליח להשכיר אותם על בסיס רב-שנתי, ארסנל תשכיר אותם דווקא על בסיס חד-פעמי, מה שעשוי להתברר כרווחי מאד עבורה: עבור שמונה משחקים "גדולים" בעונה (משחקי הפרמיירליג מול מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי, ליברפול, טוטנהאם ועוד ארבעה משחקי צ'מפיונס ליג) היא תוכל לקבל כ-12 אלף ליש"ט למשחק עבור כל תא צפייה.