האליפות של ליברפול היא הדאגה האחרונה של ג'ורג' ג'ילט

איש העסקים האמריקני שמחזיק ב-50% מקבוצת הפרמיירליג, מחפש משקיע שיזרים 350 מיליון ליש"ט לאימפריית הספורט שלו שנקלעה לקשיים ; הנכסים של ג'ילט כוללים קבוצת NHL וקבוצה מסבב הנאסקר

ג'ורג' ג'ילט, איש העסקים האמריקני שמחזיק ב-50% מליברפול, מחפש משקיע שיזרים 350 מיליון ליש"ט לאימפריית הספורט שלו על מנת שלא יאלץ למכור את אחת מהקבוצות שבבעלותו. כך מפרסם היום (ב') "הדיילי טלגרף". ג'ילט מחזיק גם בקבוצת ההוקי קרח מונטריאול קנדיאנס ובקבוצה מסבב הנאסקר.

בעקבות המצב הכלכלי הרעוע של החברה, קיבל ג'ילט מיועציו הפיננסיים הוראה לנסות למכור את אחת מהקבוצות שבבעלותו, כאשר לפי הפרסומים עמדה מכירה של קבוצת ה-NHL על הפרק. עם זאת, ג'ילט טען כי מהלך כזה יהיה מבחינתו הברירה האחרונה: "אנחנו מעדיפים למצוא משקיעים חדשים לחברה מאשר למכור את אחת הקבוצות שלנו".

ג'ילט, יחד עם שותפו בליברפול טום היקס, לקחו הלוואה בסך 350 מיליון ליש"ט על מנת לרכוש את המועדון האנגלי, טרם הצליחו להחזיר אותה וקיבלו מוואקוביה והרויאל בנק אוף סקוטלנד שתי אופציות למימון מחודש. מועד הפירעון הנוכחי של ההלוואה יגיע ביולי הקרוב, וספקות גדולים עולים באשר ליכולת של צמד אנשי העסקים לגייס הון שיאפשר להם לקבל מימון נוסף.