גול קטן, שינוי גדול בחיים

לפדריקו מאקדה, חלוצה הצעיר של מנצ'סטר יונייטד שכבש שער ניצחון דרמטי מול אסטון וילה, היו לפני הופעת הבכורה שלו במועדון 640 חברים רשומים בפייסבוק; נכון לשעת כתיבת שורות אלו, צמחה הכמות ל-13,685

פדריקו מאקדה בן ה-17.5 הפך אתמול (א') לגיבור של מנצ'סטר יונייטד. החלוץ האיטלקי רשם בכורה חלומית בניצחון של השדים האדומים 2-3 על אסטון וילה, כאשר נכנס למגרש בדקה ה-61 ובתוספת הזמן כבש שער ניצחון מדהים שאולי יעזור למוליכת הפרמיירליג להבטיח העונה אליפות שלישית ברציפות.

וכמה שגול קטן יכול לעשות שינוי גדול בחיים. אתמול בבוקר עוד היו למאקדה 640 חברים רשומים בעמוד הפייסבוק שלו, אבל נכון לשעת כתיבת שורות אלו, המספר כבר עומד על 13,685 חברים.

מאקדה, המכונה "קיקו", כתב בסטטוס בר בעמוד הפייסבוק שלו יום לפני המשחק עם וילה: "קיקו עשוי לשבת על הספסל מחר". עכשיו הוא כבר כותב באושר: "חלמתי שיגיע יום כזה".

מאקדה הצטרף ליונייטד לפני שנה וחצי לאחר שהגיע ממחלקת הנוער של לאציו. גארי נוויל, המגן הוותיק של יונייטד, אמר לאחר המשחק אתמול על הילד: "אתם לא מכירים אותו, אבל אני רואה אותו כל יום באימונים ואני יודע שיש לו הרבה כדורגל ברגליים. אנחנו מודים לו על כך שהוא הציל אותנו מתיקו".