18 דירות נופש נמכרו בחודש האחרון בפרויקט מלון הדירות "מגדלי המלכים" בטבריה ב-3.5 מיליון שקל

פיתוח המלון הוקפא במשך 25 שנה בשל קריסת החברה היזמית קלרין טבריה חברה לבניין

18 דירות נופש נמכרו בחודש האחרון בפרויקט מלון הדירות "מגדלי המלכים" בטבריה, שפיתוחו הוקפא במשך 25 שנה בשל קריסת החברה היזמית קלרין טבריה חברה לבניין. הסכום הכולל ל-18 הדירות מסתכם ב-3.5 מיליון שקל.

הקמת הפרויקט תושלם במהלך השנה הקרובה באמצעות המפרק והמפעיל של החברה, עו"ד איתן ארז.

מלון הדירות "מגדלי המלכים", בן ה-252 יחידות נופש, ממוקם בחופה הצפוני של טבריה, לשפת הכנרת. השלמת הפרויקט, שעוכבה בעקבות קריסת חברת קלרין, התאפשרה במסגרת אישור שנתן בית המשפט המחוזי בתל אביב לאור בקשתו של ארז לבצע מכירה מיידית של דירות בפרויקט על מנת לממן את עלויות השלמת הבנייה.

18 דירות הנופש נמכרו במחיר ממוצע של כ-200 אלף שקל כולל מע"מ לדירת שני חדרים המשתרעת על פני 47 מ"ר.

בעוד מספר חודשים יוצעו למכירה ארבע דירות פנטהאוז יוקרתיות בשטח של 75 מ"ר המשקיפות לכנרת ולהרי הגולן. דירות הפנטהאוז יימכרו בשיטת ה-open space כך שהרוכשים יוכלו להתאים את מפרט הדירה לצורכיהם.

בימים הקרובים תותקן בפרויקט מערכת מיזוג אוויר מתקדמת, שאמורה להיות מערכת ידידותית לסביבה המבצעת שימוש חוזר בחום הנפלט מקירור החדרים לטובת חימום המים בבריכת השחייה שבגג הבניין.

ארז, שהביע סיפוק ממכירת הדירות, ציין כי מאז חודשה הבניה באתר עלו מחירי הדירות בכ-60%,"מה שמעיד על אטרקטיביות הפרויקט". הפרויקט נמצא בפיקוחו ההנדסי של ירמיהו להב.

לדברי ראש עיריית טבריה, זוהר עובד, "עליית הביקושים, ובהתאמה עליית מחירי דירות הנופש בפרויקט זה, מעידים על הפוטנציאל הנדל"ני הרב של טבריה, בפרט בפרויקטים בתחום הנופש, וכן על המשכיות תנופת הפיתוח. בימים אלה יוצאים לפועל בטבריה פרויקטים תיירותיים אטרקטיביים, שעם השלמתם ישתנה ללא היכר צביונה של העיר".