מנצ'סטר סיטי הגישה הצעה רשמית בסך 100 מיליון אירו עבור קאקה

הקבוצה האנגלית תהפוך את קשר מילאן להעברה היקרה בהיסטוריה אם העסקה תצא לפועל ; השכר שיוצע לברזילאי: 15 מיליון אירו בשנה ; המכשול: קאקה יתנגד לעבור לקבוצה שלא תשתתף בצ'מפיונס ליג בעונה הבאה

מנצ'סטר סיטי הגישה אמש (ג') למילאן הצעה רשמית עבור כוכבה הברזילאי, קאקה. לפי דיווחים באיטליה ואנגליה, הסכום שאותו הציעה הקבוצה לאיטלקים עומד על כ-100 מיליון אירו, ואם העסקה תצא לפועל, הרי ששיא העברות בכדורגל העולמי מ-2001, אז עבר זינדין זידאן מיובנטוס לריאל מדריד עבור 73.5 מיליון אירו, יישבר.

המיליארדר שייח' מנצור מקבוצת ADUG מאבו-דאבי, שרכשה בקיץ את הסיטי, מוכן לשלם לקאקה משכורת שנתית של 15 מיליון אירו, מה שיהפוך אותו לשחקן עם השכר הגבוה ביותר בעולם הכדורגל. משכורתו של קאקה במילאן מוערכת ב-11 מיליון אירו בשנה.

עם זאת, הסיכויים שהמעבר אכן יתקיים קלושים. גם אם מילאן תקבל את הצעתה של הסיטי, קאקה לא ימהר לעבור לקבוצה שמדורגת במקום ה-15 בלבד בפרמיירליג, ובנוסף לא תשתתף בצ'מפיונס ליג בעונה הבאה.

כזכור, רוכשי הסיטי כבר הצהירו כוונות לאחר שרכשו בקיץ את ברזילאי אחר, רוביניו, עבור 43 מיליון אירו מריאל מדריד, ובכך ניפצו את שיא ההעברות בכדורגל הבריטי.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט