תקציב החברה שתנהל את הקמפיין האנגלי לאירוח מונדיאל 2018 בממלכה יעמוד על 15 מיליון ליש"ט, כך מדווח היום (ג') "הגרדיאן".
הפרזנטורים המרכזיים של הקמפיין יהיו הנסיך צ'ארלס ודייויד בקהאם. כמיליון ליש"ט מתוך התקציב יוקצו עבור עלויות תחבורה ואירועים שונים, כאשר מיליון ליש"ט נוספים ישמשו לפרסום ומיתוג עולמי של אירוח המונדיאל.
כחצי מיליון ליש"ט מדי שנה עד 2018 יוקצו לפיתוח בינלאומי של ענף הכדורגל, אך ההוצאה הכי מעניינת של אנגליה תגיע דווקא בטווח זמן של ארבעה ימים בלבד, בהם יארחו מנהלי הקמפיין את נציגי פיפ"א, שיגיעו על מנת לבחון את מצב המדינה. החשבון של ארבעת הימים האלו צפוי להסתכם בלא פחות מ-100 אלף ליש"ט.
"הפקנו לקחים מהקמפיין הכושל של 2006", הסביר ל"גרדיאן" דובר מטעם חברת England 2018, שתנהל את הקמפיין, מדוע יושקע סכום כל כך גבוה באירוח נציגי פיפ"א. "הבנו שיש חשיבות מכרעת לביקורים של הנציגים במדינות המארחות לפני קבלת ההחלטה".
הירשם לניוזלטר והתראות ספורט
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.