TMF בחדשות

סוכן חדשות
 
לוריאל / צילום: שאטרסטוק
הרווח לא שווה את זה: זניט לא תתמודד על המדיה של לוריאל
חברת המדיה פורשת מהתמודדות על תקציב המדיה של לוריאל, ככל הנראה כיוון שהתקציב של החברה ריווחי אך ורק עבור קבוצות פרסום שנוגעות גם בקריאייטיב ● ימשיכו להתמודד על התקציב בסך כ-10 מיליון שקל: יוניברסל מקאן ו-TMF
  
 
סוכריות סקיטלס של ריגלי / צילום: Shutterstock
תקציב המדיה של מותגי ריגלי עובר לאדלר חומסקי
התקציב, בהיקף של כ-15 מיליון שקל, טופל בשנים האחרונות בחברת המדיה TMF
  
 
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר
בקשת המיזוג נדחתה - ויוניון ו-TMF יערערו לביה"ד להגבלים
ניסיון העבר מלמד כי בית הדין הפך החלטות של הממונה על ההגבלים רק לעתים נדירות ● עו"ד מיכל הלפרין דחתה לפני שבועיים את בקשת חברות המדיה, בטענה כי מיזוג ביניהן עלול לפגוע בתחרות מול ערוצי הטלוויזיה והמפרסמים
  
 
לוריאל / צילום: עינת לברון
זניט, יוניברסל ו-TMF יתמודדו על תקציב המדיה של לוריאל
לוריאל תומכת פרסומית ב-14 מותגים, והיקף תקציב המדיה שלה עומד על כ-10 מיליון שקל
  
 
אסתי לאודר  / צילום: רויטרס
תקציב המדיה של אלקליל, משווקת אסתי לאודר, עובר לדנטסו
היקף התקציב, שטופל קודם לכן בחברת המדיה TMF, מוערך בכ-8 מיליון שקל
  
 
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר
הלפרין: חברות המדיה מוכרות זמן פרסום במחיר גבוה
בנימוקי הממונה על ההגבלים העסקיים לפסילת מיזוג חברות המדיה יוניון ו-TMF נקבע כי אם המיזוג יאושר, שתי החברות הגדולות בשוק יחזיקו כשני שליש מהפרסום בטלוויזיה ● עוד נקבע כי התנאים המשופרים של יוניברסל מקאן לא נובעים מיתרונות משמעותיים לגודל בהשוואה לחברת רכש מדיה אחרת
  
 
מיכל הלפרין / צילום: יונתן בלום
רשמית: נדחתה בקשת המיזוג של חברות המדיה TMF ויוניון
הממונה על ההגבלים, עו"ד מיכל הלפרין, סבורה כי מיזוג בין החברות עלול לפגוע בתחרות מול ערוצי הטלוויזיה והמפרסמים
  
 
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר
ברשות ההגבלים רמזו שבקשה למיזוג חלקי בדיגיטל תאושר
ברשות ההגבלים התנגדו למיזוג בין TMF ויוניון בשל חשש לפגיעה במפרסמים ולהשפעה שלילית על מחזיקות הרישיון בטלוויזיה ועל איכות השידורים, אם יתחזק כוחן של חברות המדיה ● TMF ויוניון טענו כי הדיגיטל שינה את שוק המדיה, ולכן יש לתת לשחקנים כלים אחרים
  
 
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר
הלפרין תמליץ לדחות את המיזוג בין יוניון מדיה ו-TMF
ל"גלובס" נודע כי עמדתה של הממונה על ההגבלים צפויה לקבל מחר תוקף רשמי ● הסיבה המרכזית לסירוב: חשש שהחיבור בין שתי חברות המדיה יפגע באיכות השידורים ● החברות מתכוונות לפנות לבית הדין להגבלים עסקיים
  
 
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר
מסתמן: הממונה לא תאשר שת"פ גם בין יוניון ו-TMF
אחרי שהודיעה כי היא דוחה את הבקשה לשת"פ בין זניט ומדיה קום, ל"גלובס" נודע כי הממונה על ההגבלים נוטה לדחות גם את הבקשה למיזוג בין יוניון ו-TMF ● הוזמנו לשימוע בתחילת יוני ● אם הבקשה לא תאושר - בכוונת חברות המדיה לפנות לבית הדין להגבלים
  
 
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר
מסתמן: הממונה לא תאשר בקשת השת"פ של זניט ומדיה קום
לשתי חברות המדיה הובהר כי הממונה על ההגבלים לא צפויה לאשר את בקשתן לשתף פעולה, אולם ההחלטה הסופית בעניין כפופה לשימוע שיתקיים בקרוב ● טרם התקבלה החלטה באשר לבקשת המיזוג של יוניון ו-TMF
  
 
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר
מיזוג יוניון ו-TMF: רשות ההגבלים מבקשת עוד ארכה
ל"גלובס" נודע כי שתי חברות המדיה לא נוטות להסכים לבקשה ● אמנם בפני הממונה פתוחה האפשרות לפנות לבית הדין להגבלים לשם כך, אך עפ"י הערכות מועד סופי להכרעה יושג בהידברות
  
 
מיכל הלפרין / צילום: יונתן בלום
מיזוג יוניון ו-TMF: הממונה על ההגבלים ביקש הארכה של חודש
כצפוי: משרד הממונה על ההגבלים ביקש הארכה של חודש מיוניון ו-TMF למתן תשובה בבקשת המיזוג ביניהן ■ במקביל ממשיכים ממשרד הממונה לבקש הבהרות ונתונים מחלק מחברות המדיה האחרות כדי לקבל תמונה ברורה לגבי התנהלות השוק
  
 
אורן יוניוב / צילום: איל יצהר
בדיקת הממונה על ההגבלים את שוק המדיה מתקדמת צעד נוסף
מדיה קום וזניט מדיה, שביקשו פטור מהסדר כובל לרכישת מדיה במשותף, עדיין מתלבטות, ואילו יוניון ו-TMF, שביקשו מיזוג, נערכות להמשיך בתהליך
  
 
רן בר און / צילום: אוסף אישי
מדיה קום וזניט מבקשות מהממונה אישור לשיתוף-פעולה
חברות המדיה מבקשות לאשר להן לנהל משא-ומתן משותף מול זכייניות הטלוויזיה המסחרית וסיכום על תנאים מסחריים משותפים, תוך שמירה על שתי חברות המתנהלות בנפרד - כל אחת באופן עצמאי
  
 
מודי כידון / צלם: רוני שיצר
חברות המדיה יוניון ו-TMF סיכמו על מיזוג - איך יגיב הממונה?
בשונה מבקשות לשיתופי פעולה שהרשות לא אישרה בעבר, בטענה שלא זו הדרך לפתור את בעיית הריכוזיות בשוק המדיה, הפעם הכוונה היא להגיש בקשה למיזוג מלא לחברה אחת בתוך שבועות ספורים ■ יוניון ו-TMF הן החברות השנייה והרביעית בגודלן, וסך נתחי השוק שלהן כיום הוא 28%
  
 

   123    >

   נמצאו 47 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3