9 מיליון

כתבות אחרונות

 
קמפיין הודיס / צילום: מסך

הפרובוקציה עובדת: הודיס שוב הפרסומת הזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת האהובה ביותר בשבוע החולף היא ל-9 מיליון, והקמפיין המושקע ביותר הוא לבנק הבינלאומי

שירות גלובס 16.11.2017
קמפיין הודיס / צילום: מסך

הודיס - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע, 9 מיליון - האהובה

גיאוקרטוגרפיה: ההשקעה הכספית הגבוהה ביותר היא בקמפיין של בזק בינלאומי, שבו מתארחת הזמרת דנה אינטרנשיונל

ענת ביין-לובוביץ' 09.11.2017
קמפיין 9 מיליון /צילום: מסך

הזכורות והאהובות: קמפיין קשת - הזכור ביותר, 9 מיליון האהוב

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיינים של זכייניות הטלוויזיה היו זכורים ואפקטיביים והביאו לרייטינג מצרפי גבוה ■ הפרסומות המושקעות: רנואר ושוופס

ענת ביין-לובוביץ' 02.11.2017
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין

חזרה לפסגה: 9 מיליון הפרסומת - הכי אהובה, פריגת - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של פריגת הגיעה למקום השני בדירוג האהדה ■ הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף היא לספרינג

ענת ביין-לובוביץ' 26.10.2017
קמפיין קשת / צילום מסך

פרומו קשת הוא הפרסומת הכי זכורה השבוע; 9 מיליון - האהובה

גיאוקרטוגרפיה: בקרב בין הזכייניות קשת זכתה בקטגוריית הפרומואים - גם מבחינת זכירות וגם מבחינת אהדה

ענת ביין-לובוביץ' 19.10.2017
קמפיין בזק / צילום: מסך

הפרסומת של בזק לוקחת את כל הקופה שבוע שני ברציפות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק - הקאבר לשיר "אצל הדודה והדוד" בכיכובן של נועה קירל ואגם בוחבוט - היא האהובה, הזכורה והמושקעת ביותר בשבוע החולף ■ גם מלחמות השיווק בין רשתות השיווק ניכרות בדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2017
קמפיין קולה שופרסל / צילום מסך

9 מיליון - שוב הפרסומת הכי אהובה השבוע; שופרסל - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר היא לפרטנר TV, בהשקעה גבוהה במיוחד של 3.5 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 31.08.2017
קמפיין 9 מליון / צילום מסך

הפרסומת ל-9 מיליון חזרה לראש האהובות, טורנדו עדיין הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לטריוואגו חוזרת לאוויר בהשקעה גבוהה במיוחד - 2.5 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 24.08.2017
קמפיין יס / צילום: מסך

דאבל שלישי למקאן: yes - הפרסומת הזכורה והאהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes מדיחה שוב את הפייבוריטית 9 מיליון מראש הדירוג ■ הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף: בזק אינטרנט

ענת ביין-לובוביץ' 03.08.2017
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין

העליון קבע סופית: לא יהיה דיון נוסף בקמפיין "שוקה"

בסוף אפריל קיבל העליון את ערעור חברת איי.די.איי ביטוח ישיר נגד פסק הדין של בית המשפט המחוזי, שהורה להוריד מהאוויר את קמפיין הפרסום ההומוריסטי בכיכובה של שני כהן

ענת ביין-לובוביץ' 30.07.2017
קמפיין קוקה קולה / צילום מסך

סקר הפרסומות: קוקה-קולה - הכי זכורה השבוע, 9 מיליון - האהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין המושקע ביותר מבחינת כספית בשבוע החולף הוא הקמפיין לבזק בינלאומי, בו הושקעו 2.2 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 15.06.2017

סופר-פארם - הפרסומת הזכורה השבוע; 9 מיליון שוב הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון עם יהודה לוי, שהייתה המושקעת ביותר השבוע, הגיעה למקום השישי בדירוג האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2017

מה שבטוח: ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה, 9 מיליון - האהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של מזגני טורנדו, באמצעות מקאן ת"א, הוא המושקע ביותר השבוע - אך הגיע רק למקום השלישי בדירוג האהדה

ענת ביין-לובוביץ' 11.05.2017
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין

פרופ' דויטש: איני בשום אופן במחנה המתנגדים לחופש הביטוי

פרופ' מיגל דויטש עונה לעו"ד שפרינצק, שביקר את מאמרו ביחס לפרסומת של "שוקה": "איני מוצא כל היבט הומוריסטי בהשפלה בוטה של האחר, ובוודאי כך בהקשרים מעשיים ותחרותיים" ■ תגובה

פרופ' מיגל דויטש 08.05.2017
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין

בשבח חופש הלגלוג: קמפיין "שוקה" - ביטוי ראוי לחופש הביטוי

דעת אורח: כל מי שיש לו שמץ חוש הומור, רואה בפרסומות של 9 מיליון לא יותר מאשר פרודיה משעשעת

עו"ד רן שפרינצק 07.05.2017

חופש הלגלוג: כמה הערות על פס"ד העליון בעניין קמפיין שוקה

פרופ' מיגל דויטש מבקר את הכרעת העליון שהפך את החלטת המחוזי והתיר את פרסום "קמפיין שוקה" של "9 מיליון"

פרופ' מיגל דויטש 03.05.2017

   12345678910111213   

   נמצאו 207 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 13