עמוד הבית > תגיות כלליות > תקציב פרסום

תקציב פרסום בחדשות

סוכן חדשות
 
מימין: דני צ'כנובר, סער נעים ויניב מלינרסקי ממשרד מנצ' / צילום: איל יצהר
מנצ' זכה בתקציב הפרסום של חטיבת המאפים בשטראוס
זהו הישג מרשים עבור משרד הפרסום הצעיר שקיים רק 5 שנים ● מדובר במנוע צמיחה אסטרטגי של חטיבת הממתקים של שטראוס, שנמנית על שלושת המפרסמים הגדולים בישראל
  
 
car2go / צילום: יח"צ
CRACKER זכתה בתקציב הפרסום CAR2GO מקבוצת שגריר
CRACKER הוא משרד פרסום חדש שבבעלות שני פרסומאים ותיקים - יהב דרייזן ויורם חוטר-ישי ● במכרז התמודדו בין היתר משרדי הפרסום ברוקנר-יער-לוי וחברת המיתוג open
  
 
רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר
משרד הפרסום LEAD זכה במכרז של חברת נתיבי איילון
על רקע השינוי מרחיק הלכת שעוברת נתיבי איילון, שבמסגרתו הפכה לחברה ממשלתית, היא תשקיע מיליוני שקלים במהלכים שישנו את המיצוב שלה מ"חברה של כביש" ל"חברה לתשתיות תחבורה חכמה" ● משרד הפרסום LEAD כבר מחזיק בתקציבים ממשלתיים, בהם הדיוטי פרי ואגד
  
 
דואר ישראל / צילום: איל יצהר
דואר ישראל משנה את תנאי הסף במכרז הפרסום
הדואר יאפשר מתן שירותי מדיה ודיגיטל באמצעות חברות-בת ● בין המשרדים שצפויים להתמודד: מקאן, אדלר, יהושע וגליקמן ● היקף התקציב: כ-9 מיליון שקל
  
 
אילון זרמון / צילום: איל יצהר
זרמון גרופ ילווה את בניית המותג We 4G של אקספון
בשל העובדה שבמציאות הנוכחית בענף הסלולר מיתוג של שחקן מחיר לא יספיק, באקספון ינסו לשדר שהם "שחקן מחיר עם אפיל של שחקן גדול"
  
 
מתוך הקמפיין לדואר / איור: סטודיו ניר וגלי
דחייה במועד סגירת מכרז הפרסום של דואר ישראל
הדחייה מתרחשת יום לפני תאריך המועד המקורי, שהיה אמור להיות מחר ● תקציב הפרסום של דואר ישראל, העומד על כ-9 מיליון שקל בשנה, מטופל ב-10 השנים האחרונות ע"י גליקמן-שמיר-סמסונוב
  
 
רמי לוי / צילום: איל יצהר
מסתמן: תקציב הפרסום של רמי לוי יטופל במקאן ת"א
השת"פ של רמי לוי עם מקאן ת"א צפוי להפוך לקבוע החל מאפריל, ויכלול את כל הפעילויות של הקמעונאית, כולל סלולר ופארם ● היקף התקציב: 12 מיליון שקל ● החבירה למקאן מאותתת על הכיוון שהרשת נדרשת אליו: בניית מותג שמושתת על ערכים בנוסף למחיר הנמוך
  
 
מתחם ויקטורי בלוד / צילום: תמר מצפי
תקציב הפרסום של רשת ויקטורי עובר למשרד מנצ'
היקף התקציב, שטופל קודם לכן ע"י זרמון גרופ, עומד על כ-5 מיליון שקל שנה, וההתקשרות כוללת טיפול בקריאייטיב ובמדיה
  
 
קופת חולים לאומית / צילום: איל יצהר
תקציב הפרסום של קופת-חולים לאומית ייצא למכרז
היקף התקציב מוערך בכ-7 מיליון שקל לשנה ■ משרד הפרסום המטפל כיום בתקציב הוא ראובני-פרידן
  
 
רונית רפאל / צילום:   אבי  הראל
M&C סאצ'י יטפל בתקציב הפרסום של רונית רפאל
התקציב טופל עד לאחרונה באמצעות משרד הפרסום דחף, דרך החיבור עם הפרסומאי דני אליקים ■ היקף התקציב עומד על כ-6 מיליון שקל בשנה
  
 
פייסבוק / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
פרפל אינטראקטיב זכתה בתקציב הרשתות של התעשייה האווירית
פרפל אינטראקטיב תקבל ריטיינר של כמה אלפי שקלים מדי חודש כדי לקדם את פרסומי התעשייה האווירית ברשתות החברתיות בישראל ובחו"ל
  
 
סניף ניו-פארם ניו פארם / צילום: סיון פרג'
שופרסל: תקציב הפרסום של ניו-פארם עובר ממקאן לגיתם
כפי שנחשף ב"גלובס", בחודשים שחלפו מאז רכישת הרשת התלבטו בשופרסל כיצד להתנהל עם המותג ניו-פארם - האם להשאיר את המותג הוותיק או למחוק אותו ולהפעיל את הרשת בשם חדש המייצר קשר למותג שופרסל ■ בגיתם עובדים כבר מספר שבועות על אופציות לשמות
  
 
מארק צוקרברג / צילום: רויטרסאלי ציפורי / איור: גיל ג'יבלי
אלי ציפורי
האינטרסים העסקיים מאחורי ההפחדות מפני גוגל ופייסבוק
אנשי תקשורת, אויבים מרים בשגרה, התאחדו במכתב משותף נגד הפניה של תקציבי פרסום מלפ"מ לגוגל ופייסבוק. מה עומד מאחורי זה? ■ פרשנות
1. בשבוע שעבר התאחדו כל האויבים בתקשורת הישראלית למפגן יוצא דופן ודי מוזר, בלשון המעטה, של אחדות דעים. על מכתב משותף היו חתומים אב...המשך
  
 
בועז סטמבלר / צילום: איל יצהר
לפ"מ תפרסם מכרז דיגיטל נוסף בהיקף 30-40 מיליון ש'
פורום אתרי האינטרנט הישראליים יוצא נגד הקצבת כ-70 מיליון שקל ע"י לשכת הפרסום הממשלתית לפרסום בגוגל ובפייסבוק: "אפליה בוטה של אתרי התוכן המקומיים"
  
 
לוגו לשכת הפרסום הממשלתית
הפתעה דרמטית במכרז מרכז הדיגיטל של לפ"מ
בסופו של מכרז שנוי במחלוקת, בתקציב בהיקף של 70 מיליון שקל זכו שתי סוכנויות קטנות יחסית שלא נחשבו למועמדות מובילות לזכייה - מייפל ופודיום
  
 
הדגמה של מערכת למניעת התנגשות / צילום: התעשיה האוירית
Dentsu תטפל בתקציב הפרסום של התעשייה האווירית
עפ"י ההערכות, היקף התקציב עומד על כ-6-7 מיליון שקל
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 860 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 54