עמוד הבית > תגיות כלליות > תקציב פרסום

תקציב פרסום בחדשות

סוכן חדשות
 
רמי יהושע / צילום: איל יצהר
כצפוי: יהושע וגליקמן זכו מחדש בתקציב הטוטו
משרדי הפרסום יהושע TBWA וגליקמן-שמיר-סמסונוב נמנים כבר היום עם מערך הפרסום של החברה ● אף שמדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל - כ-25 מיליון שקל - התמודדו עליו רק 3 משרדי פרסום
  
 
דואר ישראל, בנק הדואר / צלם: אריאל ירוזולימסקי
גליקמן ואדלר-חומסקי עלו לשלב הכספי במכרז הדואר
התקציב אינו גדול, כ-9 מיליון שקל בשנה, אך נחשב למאתגר במיוחד בעקבות תהליך השינוי המואץ שעובר דואר ישראל
  
 
לוגו יס YES
האם תקציב הפרסום של yes בדרך לאדלר-חומסקי?
שלא לייחוס, בכירים בקבוצה מספרים כי הנושא נשקל ונבדק ● מנגד, במקאן ת"א, המטפל כיום בתקציב הפרסום של yes, לא מתכוונים לוותר עליו בלי להילחם ● אדלר-חומסקי מטפל כבר בתקציבי הפרסום של בזק, בזק בינלאומי ופלאפון
  
 
טיב טעם/ צילום: לם וליץ סטודיו
תקציב הפרסום של טיב טעם עובר לבאומן-בר-ריבנאי
התקציב, בהיקף של כ-8 מיליון שקל, טופל בשנתיים האחרונות באמצעות משרד הפרסום מקאן ת"א
  
 
טפסי טוטו/ צילום: איל יצהר
יהושע, גליקמן וראובני מתמודדים על תקציב הטוטו
למרות שמדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל, בהיקף של כ-25 מיליון שקל - המכרז של הטוטו לא הצליח להביא מתמודדים רבים
  
 
גדעון עמיחי / צילום: יונתן בלום
גדעון עמיחי קיבל את תקציב הפרסום של שפ"א
משרד הפרסום שבבעלות עמיחי, no no no yes, יטפל בתקציב הפרסום של החברה שמוכרת פרסומות לרדיו האזורי ● יהושע TBWA יטפל בתקציב טרגט ספיריט שמשווקת את זמן הפרסום של תאגיד השידור
  
 
יגאל ברקת / צילום: סיוון פרג
גם יהושע TBWA פורש ממכרז הפרסום של הדואר
הסיבה: בדואר ישראל צפויים לייחד משאבים פרסומיים לא מבוטלים לקידום שירותי בנק הדואר, מה שעלול לשים בניגוד אינטרסים תקציב אחר של המשרד - בנק דיסקונט
  
 
טיב טעם/ צילום: לם וליץ סטודיו
משרד LEAD במו"מ על תקציב הפרסום של טיב טעם
היקף תקציב הפרסום של טיב טעם מוערך בכ-5 מיליון שקל בשנה ● בין הצדדים קיימים עדיין פערים סביב היקפי העבודה והתשלום עליהם ● נציגי טיב טעם נפגשו גם עם באומן-בר-ריבנאי, אך המגעים לא צלחו
  
 
עמית משיח / צילום: יח"צ
בגלל קבוצת לאומי: מקאן פורש ממכרז הפרסום של הדואר
הסיבה לכך היא כוונתו של דואר ישראל למקד את מאמצי השיווק בבנק הדואר, מה שיוצר ניגוד אינטרסים מול לקוח עוגן של מקאן - קבוצת בנק לאומי ומותג הבנק הדיגיטלי פפר
  
 
קרן בכר-אמיתי ויובל וינגסט מונו / צילום: סאשה פרילוצקי
משרד הפרסום גיתם זכה בתקציב ארגון מגדלי הדגים
על התקציב התמודדו 4 משרדי פרסום במטרה לעידוד צריכת דגים מתוצרת ישראל, כמענה ליבוא הדגים מחו"ל
  
 
דואר ישראל, בנק הדואר / צלם: אריאל ירוזולימסקי
בגלל פפר: מקאן לא יוכל להתמודד במכרז של הדואר
מקאן ת"א אחראי על הפרסום של פפר, הבנק הדיגיטלי של קבוצת לאומי, שמתחרה בשירותים הדיגיטליים של הדואר ● בשלב הקריאייטיב במכרז הפרסום של הדואר יתמודדו המשרדים אדלר, גליקמן, יהושע, ראובני ושמעוני
  
 
מימין: דני צ'כנובר, סער נעים ויניב מלינרסקי ממשרד מנצ' / צילום: איל יצהר
מנצ' זכה בתקציב הפרסום של חטיבת המאפים בשטראוס
זהו הישג מרשים עבור משרד הפרסום הצעיר שקיים רק 5 שנים ● מדובר במנוע צמיחה אסטרטגי של חטיבת הממתקים של שטראוס, שנמנית על שלושת המפרסמים הגדולים בישראל
  
 
car2go / צילום: יח"צ
CRACKER זכתה בתקציב הפרסום CAR2GO מקבוצת שגריר
CRACKER הוא משרד פרסום חדש שבבעלות שני פרסומאים ותיקים - יהב דרייזן ויורם חוטר-ישי ● במכרז התמודדו בין היתר משרדי הפרסום ברוקנר-יער-לוי וחברת המיתוג open
  
 
רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר
משרד הפרסום LEAD זכה במכרז של חברת נתיבי איילון
על רקע השינוי מרחיק הלכת שעוברת נתיבי איילון, שבמסגרתו הפכה לחברה ממשלתית, היא תשקיע מיליוני שקלים במהלכים שישנו את המיצוב שלה מ"חברה של כביש" ל"חברה לתשתיות תחבורה חכמה" ● משרד הפרסום LEAD כבר מחזיק בתקציבים ממשלתיים, בהם הדיוטי פרי ואגד
  
 
דואר ישראל / צילום: איל יצהר
דואר ישראל משנה את תנאי הסף במכרז הפרסום
הדואר יאפשר מתן שירותי מדיה ודיגיטל באמצעות חברות-בת ● בין המשרדים שצפויים להתמודד: מקאן, אדלר, יהושע וגליקמן ● היקף התקציב: כ-9 מיליון שקל
  
 
אילון זרמון / צילום: איל יצהר
זרמון גרופ ילווה את בניית המותג We 4G של אקספון
בשל העובדה שבמציאות הנוכחית בענף הסלולר מיתוג של שחקן מחיר לא יספיק, באקספון ינסו לשדר שהם "שחקן מחיר עם אפיל של שחקן גדול"
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 871 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 55