עמוד הבית > תגיות כלליות > תקציב פרסום

תקציב פרסום בחדשות

סוכן חדשות
 
הסניף שנרכש באילת, לשעבר סמארט-פארם/  צילום: שיר גולני
רשתות השיווק נכנסו לתחומים אסטרטגיים נוספים - וההשקעות בקטגוריות הפרסום השתנו
רוב חברות השיווק לא הורידו בתקציבי הפרסום שלהן, וחלקן דוגמת שופרסל אף הגדילו אותו משמעותית, אך ההשקעה מתחלקת בין יותר קטגוריות ● כך, קטגוריית רשתות השיווק - הגדולה ביותר בשוק - מציגה ירידה של 11% בהוצאה לפרסום בשנה החולפת ● דירוג המפרסמים לשנת 2018 של יפעת בקרת פרסום
  
 
אסף גורן / צילום: עמית שיסל
תקציב הפרסום של איסתא עובר מענבר-מרחב לאדלר-חומסקי
היקף תקציב הפרסום של חברת התיירות נאמד ב-5-6 מיליון שקל
  
 
זוג קשישים בבית אבות. הקו העליון של הסקלה / צילום: אתר רשת משען
תקציב הפרסום של משען עובר לגליקמן-שמיר-סמסונוב
תקציב רשת הדיור המוגן טופל קודם לכן בפרסום וילנאי ● היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-8 מיליון שקל
  
 
לקסוס ES-300H / צילום: יח"צ
תקציב הפרסום של לקסוס עובר למשרד לעומק התודעה
התקציב, שמוערך בכ-10 מיליון שקל, טופל עד כה במשרד הפרסום JWT ● תקציב מותג הרכב אופל, שנוהל ע"י לעומק התודעה, יוצא למכרז
  
 
אייל דרור  / צילום: סיוון פרג'
דרמה: שטראוס תעבור לעבוד מול משרד פרסום גדול מוביל
שטראוס, שהייתה המפרסמת הגדולה ביותר בישראל בשנת 2017, עוברת לעבוד מול משרד פרסום גדול מוביל ומוציאה את האפשרות למכרז בין באומן לאדלר חומסקי, במקביל אליהם יעבדו משרדים מתמחים קטנים ● תמשיך במקביל לרכוש מדיה ביוניון ולהשתמש במשרדים מתמחים ● היקף ההשקעה הריאלי של שטראוס בפרסום לשנת 2017 היה 125.7 מיליון שקל
  
 
רותם סלע, פרזנטורית קסטרו / צילום: שוקה כהן
סוף עידן: תקציב הפרסום של קסטרו עוזב את ראובני-פרידן
זאת אחרי כמעט 30 שנה ● מסתמן: תקציב קסטרו יועבר לאדלר-חומסקי שמטפל בתקציב דלתא - החברה ממנה הגיעה סמנכ"ל השיווק החדשה של קסטרו, מור אבלגון
  
 
פרסום חוצות. / צילום: שלומי יוסף
"מחיר למשתכן הקפיאה גם את פרסום הנדל"ן"
תוכניות החילוץ של שרי האוצר הקודם יאיר לפיד ושר האוצר הנוכחי משה כחלון למשבר בענף הנדל"ן הכניסו את הפרסום בתחום לקיפאון • ברבעון האחרון המפרסמים מדווחים על עלייה בדרישה לפרסום, אבל יזמיות המגורים יצטרכו בקרוב לחזור להשקיע במיתוג ובבניית תדמית
  
 
פנגו / צילום: יחצ
תקציב הפרסום של שירות החניה פנגו עובר למשרד מנצ'
תקציב הפרסום של פנגו הגיע ל-LEAD ב-2012, לאחר שהמשרד רכש את חברת הפרסום mobi שטיפלה אז בתקציב ● לפני מספר חודשים הופסקה ההתקשרות בין הצדדים בגלל שלא הגיעו להסכמה בעניינים מסחריים
  
 
אדם פולצ'ק / צילום: איל יצהר
ליאו ברנט מצטרף למערך הפרסום של שטראוס
יטפל בתקציב החטיפים "better for you" שטופל עד עתה במשרד הפרסום חוליגנס
  
 
דואר ישראל / צילום: איל יצהר
גליקמן-שמיר-סמסונוב זכה מחדש בתקציב דואר ישראל
במכרז על תקציב הדואר התמודדו גם משרדי הפרסום אדלר חומסקי, ראובני-פרידן ושמעוני פינקלשטיין ● היקף התקציב: כ-9 מיליון שקל בשנה
  
 
רמי יהושע / צילום: איל יצהר
כצפוי: יהושע וגליקמן זכו מחדש בתקציב הטוטו
משרדי הפרסום יהושע TBWA וגליקמן-שמיר-סמסונוב נמנים כבר היום עם מערך הפרסום של החברה ● אף שמדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל - כ-25 מיליון שקל - התמודדו עליו רק 3 משרדי פרסום
  
 
דואר ישראל, בנק הדואר / צלם: אריאל ירוזולימסקי
גליקמן ואדלר-חומסקי עלו לשלב הכספי במכרז הדואר
התקציב אינו גדול, כ-9 מיליון שקל בשנה, אך נחשב למאתגר במיוחד בעקבות תהליך השינוי המואץ שעובר דואר ישראל
  
 
לוגו יס YES
האם תקציב הפרסום של yes בדרך לאדלר-חומסקי?
שלא לייחוס, בכירים בקבוצה מספרים כי הנושא נשקל ונבדק ● מנגד, במקאן ת"א, המטפל כיום בתקציב הפרסום של yes, לא מתכוונים לוותר עליו בלי להילחם ● אדלר-חומסקי מטפל כבר בתקציבי הפרסום של בזק, בזק בינלאומי ופלאפון
  
 
טיב טעם/ צילום: לם וליץ סטודיו
תקציב הפרסום של טיב טעם עובר לבאומן-בר-ריבנאי
התקציב, בהיקף של כ-8 מיליון שקל, טופל בשנתיים האחרונות באמצעות משרד הפרסום מקאן ת"א
  
 
טפסי טוטו/ צילום: איל יצהר
יהושע, גליקמן וראובני מתמודדים על תקציב הטוטו
למרות שמדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל, בהיקף של כ-25 מיליון שקל - המכרז של הטוטו לא הצליח להביא מתמודדים רבים
  
 
גדעון עמיחי / צילום: יונתן בלום
גדעון עמיחי קיבל את תקציב הפרסום של שפ"א
משרד הפרסום שבבעלות עמיחי, no no no yes, יטפל בתקציב הפרסום של החברה שמוכרת פרסומות לרדיו האזורי ● יהושע TBWA יטפל בתקציב טרגט ספיריט שמשווקת את זמן הפרסום של תאגיד השידור
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 881 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 56