עמוד הבית > חברות > שטראוס

שטראוס בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי
אחרי שנות קיפאון: מחצית חזקה במזון ומוצרי הצריכה
לפי נתוני סטורנקסט למחצית הראשונה של 2018, תנובה ממשיכה לאבד נתחי שוק, ושטראוס ואסם מתחזקות ● משחקי המונדיאל הובילו לעלייה בצריכת מוצרים מתכלים
  
 
רפת שביל פרות החלב / צילום: יחצמשה ליכטמן / איור: גיל ג'יבלי
משה ליכטמן
לשנות שיטה בלי לשפוך את החלב
הארגונים הבינלאומיים מתריעים על שיטת התמיכה המעוותת לחקלאים בישראל
המהומה המתרחשת בימים האחרונים במשק החלב נובעת מהיומרה שאפשר לקיים ענף מזון בסיסי של מוצרי חלב במסגרת של תכנון מרכזי, ב מועצת החלב&...המשך
  
 
גיל מדין / צילום: לירן שמש
עוד מינוי בשטראוס: גיל מדין מונה לחבר בדירקטוריון הקבוצה
מדיןהוא בן משפחת שטראוס  ומחזיק בעקיפין במניות החברה ● מינויו מצטרף למינויים שנעשו בדירקטוריון הקבוצה בתקופה האחרונה, בהם פרופ' שוקי שמר (דירקטור בלתי תלוי), ד"ר סאמר חאג' יחיא (דח"צ) ודליה נרקיס (דח"צ)
  
 
מוצרי חלב על מדפי שופרסל / צילום: תמר מצפי
בדיקת "גלובס": מוצרי החלב נמכרים מתחת למחיר המפוקח
המחלבות - ובעיקר תנובה וטרה - טוענות כי הן מפסידות על המוצרים המפוקחים ורוצות לייקר אותם, אך בדיקת "גלובס" מגלה כי מוצרים אלה נמכרים במחיר נמוך מהמחיר המפוקח בפער של עד עשרות אחוזים
  
 
משחת השיניים קולגייט / צילום: אריאל ירוזולימסקי
ניגוד אינטרסים? בולטון מפרסם במקביל את שטראוס וקולגייט
בעיתון "יתד נאמן" מופיעות במקביל שתי מודעות מבית היוצר של משרד הפרסום בולטון פוטנציאל, שעל פניו יש להן מטרה מנוגדת: האחת לקולגייט, הממליצה להפחית בצריכת חטיפים ומשקאות ממותקים - והשנייה למבצע החטיפים המתוקים של שטראוס-עלית
  
 
מתוך פרסומת העוגות ה"מוגזמות" / צילום: יחצ
קונדיטורים נעלבו, ושטראוס תשנה את קמפיין העוגות המוגזמות
בעקבות ביקורת ברשת, שטראוס מעדכנת את הפרסומת למותג "פתי בר" וממתנת את האמירות ההומוריסטיות על "העוגות המוגזמות" ● בשלב זה הפסיקה החברה לקדם את הסרטון, ומחר צפויה לעלות גרסה מעודכנת שלו
  
 
גדי לסין / צלם: תמר מצפי
ההובלה בסכנה? שטראוס מצמצת הפער מתנובה לכ-3%
מנתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" עולה כי בסוף חמשת החודשים האחרונים של 2018 אסם ושטראוס גדלו ביחס לשוק, בזמן שנתחי השוק של תנובה ושל החברה המרכזית עם טרה קטנו ● במקביל, למרות המבצעים העמוקים שנרשמו בחג השבועות, בקטגוריות רבות נרשמה עליות מחירים
  
 
חמאת לורפק/ צילום: יחצ
רשות ההגבלים אישרה לשטראוס להפיץ את מוצרי ארלה
זאת למעלה מחצי שנה אחרי שענקית המזון הדנית הודיעה כי תפסיק את ההסכם הבלעדי עם וילי פוד להפצת מוצריה ● במסגרת ההסכם שטראוס תפיץ בין היתר את חמאת לורפק, ממרחי חמאה וגבינות מיוחדות של ארלה
  
 
גדי לסין / צלם: תמר מצפי
קפיצה של 26% ברווח הנקי של שטראוס ברבעון ל-146 מיליון ש'
בפילוח התוצאות למגזרי פעילות, שטראוס מציגה מגמה חיובית בכל המגזרים העיקריים שלה, גם בשורת ההכנסות וגם ברווח התפעולי ● הודיעה על חלוקת דיבידנד בהיקף 160 מיליון שקל לבעלי מניותיה
  
 
מימין: דני צ'כנובר, סער נעים ויניב מלינרסקי ממשרד מנצ' / צילום: איל יצהר
מנצ' זכה בתקציב הפרסום של חטיבת המאפים בשטראוס
זהו הישג מרשים עבור משרד הפרסום הצעיר שקיים רק 5 שנים ● מדובר במנוע צמיחה אסטרטגי של חטיבת הממתקים של שטראוס, שנמנית על שלושת המפרסמים הגדולים בישראל
  
 
עפרה שטראוס / צילום: איל יצהר
חשש לחלקיקי מתכת בתוך ממתקים של שטראוס
במספר קטן של חבילות ממתקים המסומנות בתאריך האחד בנובמבר 2018, נארזה טבלת "שוקולד חלב מעולה עתיר בחלב (אקסטרה) במילוי קרם בטעם וניל עם שברי עוגיות", שעלולה להכיל חלקיקי מתכת שמקורם בציוד הייצור
  
 
מקררי חלב בסופרמרקט / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
רגע לפני שבועות: מה צופן העתיד למחלבות הגדולות בישראל?
שטראוס מחדשת, תנובה מחפשת לשנות כיוון, וטרה הולכת על מיתוג בריאותי ● רגע לפני שבועות, "גלובס" ממפה את שוק החלב בישראל: מה האסטרטגיה והמדיניות של כל אחת מהמחלבות, ואיך הרגולציה משפיעה עליהן?
  
 
מוצרי חלב של תנובה / צילום: שלומי יוסף
איך יצא שקנינו פחות מוצרי חלב אבל ביותר כסף?
נתונים שהגיעו ל"גלובס" מגלים כי בזמן שכמויות מוצרי החלב גדלו בשליש הראשון של השנה ב-0.7% בלבד, התמורה הכספית למחלבות הגדולות עלתה בכ-4% ● תנובה רשמה ירידה כמותית של 1.6%, אבל המכירות הכספיות שלה צמחו ב-3.2% ● איך המחירים לא השתנו, אבל אנחנו משלמים יותר?
  
 
אייל מליס / צלם: אוריה תדמור
שוק המזון גדל ב-2.8% בשליש הראשון; החלק של תנובה קטן
בשליש הראשון של 2018 גדל היקף רכישות המזון והמשקאות בכ-2.8% לסך של כ-12.1 מיליארד שקל ● עם זאת נראה שהפער נובע משינוי בתמהיל ומכירת יותר מוצרי פרימיום
  
 
גדי לסין / צלם: תמר מצפי
נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס גדי לסין יוצא לחופשת מחלה
ההיעדרות של לסין צפויה להימשך 3 חודשים ובמהלכה ימלא את מקומו גיורא-בר דעה
  
 
איתי אנגלנדר / צילום יחצ סיון פרג
שטראוס תפחית קל' בשוקולד ללא סוכר ותוריד מחירים
בניסיון לבלום את הירידה שחוותה במוצרי השוקולד ללא סוכר, ספקית המזון השנייה בגודלה מחשבת מסלול מחדש ● המחיר יירד ב-15%, במקביל להפחתה קלורית של 25% ● מנכ"ל חטיבת הממתקים, איתי אנגלנדר: "אנו משתדלים שלא לגבות פרמיה נוספת על מוצרים לאוכלוסיות ייחודיות, בשונה מחברות אחרות שמנצלות את זה"
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 682 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 43