עמוד הבית > תגיות כלליות > רכב אוטונומי

רכב אוטונומי בחדשות

סוכן חדשות
 
אמנון שעשוע/ צילום: Walden Kirsch/Intel Corporation
מובילאיי: פחות רכב אוטונומי, יותר מערכות בטיחות חכמות
המצגת השנתית של פרופ' אמנון שעשוע בתערוכת CES היא המקבילה האוטו-טקית של "נאום מצב האומה" הנשיאותי ● השנה כמעט לא הוזכר במצגת "רכב ללא נהג", ובמקומו סומנו כיוונים עסקיים חדשים ורווחיים ● וגם: למה במובילאיי לא אוהבים לפרגן לחברות ישראליות אחרות בתחום?
  
 
פרופ' נפתלי תשבי/ צילום: יוסי זמיר
"במובילאיי לא מעריכים נכונה את הקושי מאחורי רכב אוטונומי"
פרופסור נפתלי תשבי, שמחקריו עוסקים בבינה מלאכותית ובלמידה עמוקה, מספר ל"גלובס" על האופן שבו מחשבים ומכונות מנסים לחקות את המוח האנושי באמצעות רשתות נוירונים, על עתיד התחום ("כל מה שיצירתי - מוזיקה, סרטים, אמנות פלסטית - יעבור להיעשות באמצעות בינה מלאכותית) ועל הקושי של טכנולוגיה לחזות התנהגות אנושית
  
 
מימין לשמאל: גיל אמיד סמנכל תפעול ופיתוח עסקי , יואב הולנדר CTO, זיו בנימיני מנכל / צילום: דרור סיתה
פורטליקס,סטארט-אפ בתחום בטיחות רכב אוטונומי, גייס 14 מליון דולר
את הסבב הובילה קרן ההון סיכון 83North, והשתתפו בו הקרנות Jump Capital ו-Nextgear Ventures ● תמורת הגיוס תשמש להגדלת מספר העובדים בחברה ● ""אנחנו מתכוונים להציע את שפת תיאור התרחישים שלנו כסטנדרט לתיאור תרחישים בעולם הרכב האוטונומי, ולא מתכוונים לעשות על זה כסף"
  
 
עבודות הרכבת הקלה בתל אביב/ צילום: איל יצהרד
ד"ר טל רביב וד"ר עלית אופנהיים
פתרון של 1990 לא מתאים ל-2050
תוכנית המטרו שבה יושקעו מאות מיליארדי שקלים לא מתאימה לעולם התחבורתי של העתיד
אגדה אורבנית מספרת שבשלהי המאה ה-19 עסקו בלונדון בגיבוש פתרונות עתידיים לכרך הגדלה במהירות. אחת הבעיות האקוטיות שעלו הייתה המפגעים...המשך
  
 
אלון מאסק, מייסד טסלה / צילום: Reuters, Toru Hanai
שדרוג מערכות ברכבי טסלה: יעקבו אחריכם כמו חיית מחמד ויחנו את עצמם
"כנראה שנשחרר תוכנה לגישה מוקדמת לחלק מרוכשי הרכבים עם המערכת. זה הזוי!", כך צייץ היום יו"ר טסלה אלון מאסק ● השדרוג יהיה זמין לכל רכבי החברה שיצאו בשנתיים האחרונות
  
 
מנהל המחקר של טויוטה, גיל פראט, מציג בתערוכה את המערכת החדשה שלה למניעת תאונות/ צילום: רויטרס steve
המסר מלאס וגאס: רכב אוטונומי לחלוטין נראה רחוק מבעבר
תעשיית הרכב לא ויתרה על חזון "רכב ללא נהג", אבל אם לשפוט עפ"י תערוכת האלקטרוניקה הבינלאומית CES 2019 שנפתחה השבוע, היא בהחלט לוחצת על הבלמים ● חברות הרכב מעדיפות להתמקד בתחומים נוצצים פחות, כמו מערכות בטיחות לרכב, שמכניסים הרבה יותר
  
 
חיים סיבוני / צילום: יחצ
פורסייט מבטלת את מיזוג פיתוח המערכת הסלולרית למניעת תאונות לתוך שלד בורסאי
הצלילה של מניית פורסייט: מוסדיים שהשקיעו כ-45 מיליון שקל בחברה ביוני האחרון מופסדים כיום יותר מ-40% ● החברה מבטלת את מיזוג פעילות המו"פ שלה לפיתוח מערכת "Eye Net" לתוך השלד הבורסאי תמדא
  
 
שבבים / צילום: שאטרסטוק
בזכות הבינה המלאכותית: ענף השבבים בישראל מתחיל להתחמם
גרפקור, סטארט-אפ בריטי, הודיע בשבוע שעבר על גיוס של 200 מיליון דולר כדי להמשיך לפתח שבב בינה מלאכותית שמאיים לערער את שוק השבבים העולמי ● הגיוס משקף את זרם ההשקעות אל התחום שנחשב מהמסוכנים ביותר בהייטק - בגלל תחרות עזה מצד הענקיות העולמיות, רף כניסה גבוה וזמני פיתוח ממושכים
  
 
רכב עם המערכת של פורסייט / צילום: יחצ
ירידה אוטונומית: מניית פורסייט צנחה ב-40% בשנה האחרונה
חברת RH אלקטרוניקה תשקיע במפתחת פתרונות התוכנה עבור מערכות עזר לנהג 3.7 מיליון שקל, בפרמיה של 90% על השוק
  
 
הרכב האוטונומי של ווימו ברחובות סן פרנסיסקו / צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קרייטיב
רכב אוטונומי: הטכנולוגיה כבר כאן, הרגולציה לא
המכשול הגדול ביותר שניצב בפניי הרכב האוטונומי אינו חסמים טכנולוגיים, אלא מבוך הרגולציה באירופה ובארה"ב • הסדרת התחום תלויה כעת במלחמות לובי שמנהלות חברות ענק שרוצות לקדם את הטכנולוגיות הספציפיות שלהן דרך חקיקה - ועל הדרך לחסום את המתחרות
  
 
אובר/  צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קריאטיב
דיווח: באובר ידעו כי יש בעיית בטיחות ברכבים האוטונומיים לפני התאונה הקטלנית
5 ימים בלבד לפני ש רכב אוטונומי של אובר דרס למוות הולכת רגל באריזונה בחודש מרץ, רובי מילר, מנהל ביחידת הרכב האוטונומי של אובר, הזהיר את בכירי החברה כי התוכנה בה נעשה שימוש ברכבים מסוכנת, וכי הנהגים האנושיים שנמצאים ברכבים כגיבוי לצורכי בטיחות אינם מאומנים כראוי - כך דווח באתר The Information
  
 
מאזדה/ צילום:יחצ
תמונות ראשונות: מאזדה 3 החדשה נחשפת
מציעה עיצוב מהפכני בדגם החמש דלתות, תא נוסעים עמוס אלקטרוניקה ומרווח משופר
  
 
לוי יצחק קארין יצחק ואורלי יוסף / צילום:  ים לביא
עדיין אוחזים בהגה: מי הגיעו (ומי לא) לדבר על עולם התחבורה?
וגם: באיזו "נקודת זמן מלהיבה" נמצא הרכב האוטונומי?
  
 
קו הייצור של הרכב החשמלי של פולקסווגן e-Golf בגרמניה / צילום: רויטרס
פולקסווגן תשקיע 44 מיליארד דולר בפיתוח רכבים חשמליים
הסכום ישמש גם לפיתוח רכבים אוטונומיים, דיגטציה והקמת מפעלים חדשים ● מנכ"ל פולקסווגן אמר בראיון ל-"CNBC" כי הוא מצפה שהחברה תהיה יצרנית הרכבים החשמליים הרווחית ביותר
  
 
בני דניאל/  צילום:יחצ
"מכוניות ללא נהג יתפסו תאוצה בכמויות משמעותית רק לקראת סוף העשור הבא"
בראיון בלעדי ל"גלובס" מעריך בני דניאל, סגן נשיא למחקר בחברת הייעוץ העולמית פרוסט אנד סאליבן, כי לוח הזמנים להשקת הרכב האוטונומי יימשך כמתוכנן וכי תהליך החשמול של תעשיית הרכב הוא בלתי נמנע ● חברות סטארט-אפ מהענף שרוצות להשיג החזר מואץ על ההשקעה, הוא טוען, לא יוכלו להסתפק בטכנולוגיה בלבד ויצטרכו להציע שירותים
  
 
ד"ר מייקל ס. מייברי ואמנון שעשוע/ צילום: איל יצהר
מה מחשבי העל יידעו לעשות ואיך ייראה העתיד של הרכב האוטונומי: מייסד מובילאיי ומנהל הטכנולוגיה של אינטל מתנבאים
מתי המכונות יהיו אינטלגנטיות באמת? ● כיצד נלמד מהמוח האנושי לפתור בעיות מחשוב? ● מה המחשבים הקוונטיים יידעו ולא יידעו לעשות? ● איך ייראה עתיד הפיתוח של הרכב האוטונומי? ● והאם תנופת המזעור בדרך לקצה גבול היכולת? ● מייק מייברי, מנהל הטכנולוגיות של אינטל והאיש שמתכנן את העתיד הרחוק שלה, משרטט בשיחה עם מייסד מובילאיי אמנון שעשוע את תשע החזיתות הגדולות שעולם ההייטק יתייצב בפניהן
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 284 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 18