קריאייטיב בחדשות

סוכן חדשות
 
דני יעקובוביץ / צילום: יחצ
מצטרף לקריאייטיב: דני יעקובוביץ עובר מגיתם לראובני-פרידן
הבחירה של יעקובוביץ להצטרף לראובני-פרידן כמנהל קריאייטיב ראשי עשויה אולי לעורר תמיהה, שכן המשרד מנוהל ממילא ע"י אנשי הקריאייטיב ניב חורש וזיו קורן, אך נראה כי מה שמחבר אותו לשם הוא תפישה של נבחרת מנהלי קריאייטיב
  
 
צביקה נטר / צילום: יחצ
היזם שגייס 65 מיליון דולר כדי לנצח את גוגל בשוק הווידיאו
צביקה נטר מציע לכל יזם בתחילת הדרך, להתמקד קודם כל ב- Product Market Fit - קרי, למצוא לקוח שישלם על המוצר שלכם, ורק אז – להתחיל לפתח ● כך הוא גם בנה את חברת אינוביד, שגייסה כ-65 מיליון דולר מעסיקה כ-230 עובדים ומשרתת כ-400 לקוחות גלובליים ● כיום, אחרי שהחברה עברה לרווחיות, הוא מתחרה עם ענקיות כמו גוגל ופייסבוק על שוק הפצת הקריאייטיב-וידאו ● האזינו לפרק ספיישל של עוד פודקאסט לסטארטאפים
  
 
ג’וזף בצלאל/צילום:  צילום: לייטריקס
"אני נמצא חודשיים במשרד, בוחר יעד וטס לטיול של חודש"
ג'וזף בצלאל (30), מנהל קריאטיב בחברת לייטריקס ● טווח שכר: 15-20 אלף שקל ● "בעבודה שלי מאמינים כמוני שבמקום לנסות לשלוט במישהו, צריך לתת לו מקום לפרוח ולבטא את מה שיש לו להציע"
  
 
מדד המותגים 2018
בחנו את עצמכם: האם אתם מבינים בקריאייטיב?
מדד המותגים של "גלובס", שפורסם בוועידת MAD, מציג את המודעות הכי יצירתיות ופורצות דרך השנה ● האם יש לכם סיכוי להיות בין המנצחים שנה הבאה?
  
 
פסטיבל ברנינג מן / צילום: שאטרסטוק
מדד המותגים: הזוכים בתחרות הקריאייטיב "טסים לברנינג מן"
לקראת ועידת MAD ופרסום מדד המותגים של גלובס לשנת 2018, התקיימה תחרות קריאייטיב בין משרדי הפרסום שיצרו מודעות מקוריות, חדשניות ומעניינות במיוחד ● מתוך כ-180 מודעות, נבחרו 10 מצטיינות - והראשונה מביניהן זיכתה את יוצריה בחבילה מפנקת לביקור בפסטיבל המפורסם
  
 
הקמפיין “מעל האזור הארקטי” של אינטל. הפקה פנימית    צילום: יח”צ
תאגידי הענק מתחילים לנהל קמפיינים בתוך הבית
חברות בסדר הגודל של אינטל, בסט ביי ויוניליוור מצמצמות בהדרגה את התלות במשרדי פרסום ומסתמכות על עובדי חברה ● התהליך זול ומהיר יותר, אבל האם הוא מספיק קריאטיבי?
  
 
יהלי סהר / צילום: אמיר מאירי
החברה שרוצה לעשות לפרסום מה ש-WIX עשתה לבניית אתרים
טיילור ברנדס עשויה להפוך לסיוט של ענף הפרסום המסורתי: האלגוריתמים שפיתחו המייסדים - יהלי סער, תום להט ונדב שץ - יודעים לייצר קריאטיביות שמחקה את היצירתיות האנושית ■ בראיון ל"גלובס" מספר סער למה החברה שלו יכולה להפוך למעצמת הפרסום החמישית בעולם
  
 
ינב אקסן / צילום: שלומי יוסף
צפו: מקבץ הרצאות על נושאים מעוררי השראה מוועידת MAD
מומחי השיווק והפרסום שהשתתפו בוועידת MAD 2017 של "גלובס", הרצו בפני מבקרי הוועידה על נושאים מעוררי השראה בתחומי הטכנולוגיה, התוכן והקריאייטיב ■ בואו לצפות בהרצאות בנושאי טכנולוגיה, תוכן וקריאייטיב
  
 
קמפיין של סניקרס / צילום: מסך
פסטיבל הפרסום בקאן: החדשנות פתחה הזדמנויות חדשות למשווקים
מכל הדיבורים שנשמעו בשנים האחרונות, דווקא הבינה המלאכותית והבוטים הופיעו במהלכים שייצרו אימפקט משמעותי
  
 
קמפיין של jet.com / צילום: מסך
פסטיבל הפרסום בקאן: חזרה לפשטות לצד שימוש גובר בבינה מלאכותית
רוב עבודות המדיה הנבחרות נעו בין הקצוות - מגילום המחיר הנמוך בקריינות של גוגל טרנסלייט לשימוש בווטסון של IBM כדי לצייץ רק בציטוטים תנ"כיים
  
 
פסטיבל הפרסום בקאן / צילום מעמוד הפייסבוק של הפסטיבל
קריאייטיב 3.0: בעידן הדיגיטציה גם הקריאייטיב עובר שינוי - והוא לא רק טכנולוגי
פסטיבל הפרסום בקאן הציב את הטכנולוגיה בחזית וניסה להגדיר את השפעתה על התחום מבוט שנותן שירות אמיתי לחולי אלצהיימר ועד אפליקציה המעצבת את ההתנהלות על הכביש כבר בשלב שיעורי הנהיגה - הקריאייטיב מציע אפיקים חדשים היעד הבא יהיה הטמעת הדאטה גם בו
  
 
גדעון עמיחי / צילום: יונתן בלום
להיות גדעון עמיחי: "הטריק היה ונשאר היכולת לספר סיפור"
עזיבת שלמור-אבנון-עמיחי ■ נפילת המשרד ■ המעבר לניו-יורק ■ גדעון עמיחי, 53, מבכירי הפרסומאים בישראל: "קיבלתי הרבה 'לא' בניו-יורק - ולא הייתי מורגל למצב כזה"
  
 
אמיר הספרי/ צילום: יחצ
אמיר הספרי במו"מ על הצטרפות לדרורי-ארועטי
הספרי משמש כמנהל הקריאייטיב של פובליסיס ישראל שצפוי להיסגר
  
 
קריירה ראיון עבודה / צילום: thinkstockאורנה רודי / איור: גיל ג'יבלי
אורנה רודי
היי-טקיסטים מרוויחים יותר מדי
חלק משמעותי מאנשי הפיתוח הם סוג של פקידי קוד עם תדמית גבוהה ושכר מנופח
כשמסתכלים על טבלאות השכר של אנשי פיתוח בהיי-טק אי אפשר שלא לחשוב כי מדובר באנשים מאד מאד מוכשרים, אחרת מדוע שמתכנת עם 5 דקות ניסיו...המשך
  
 
תאורת לד/ צילום: תמר מצפי
עולם חדש: הדיגיטל מוטט את החומות בין הקריאייטיב למדיה
המולטי-טאלנט החדש בענף הפרסום, גם בצד של הלקוח, חייב יהיה להבין ולנצל את היתרונות של כל האגפים בעולם הפרסום החדש - קריאייטיב, אסטרטגיה, מדיה, תוכן וטכנולוגיה
  
 
אריה הזהב
שובו של הרעיון: מה השתנה בפסטיבל הפרסום בקאן השנה?
השנה נראה בפסטיבל קאן שתעשיית הפרסום העולמית הפנימה לחלוטין את העולם הדיגיטלי, הרעיון והקריאטיביות חזרו להיות שיחת היום, והפסטיבל חזר לקדש את המהות שלו
  
 

   1234567891011    >

   נמצאו 162 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 11