פרסומות בחדשות

סוכן חדשות
 
קבוצת הפוטבול ניו אינגלנד פטריוטס / צילום: Mark J. Rebilas, רויטרס
הפרסמואים בוחרים: הפרסומות הבולטות מהסופרבול
ישראל איינהרון, מבעלי סוכנות הפרסום אלנבי, והדר גור אריה, מנכ"לית-שותפה במקאן ואלי, בחרו את הפרסומת האהובה או המעניינת ביותר ממשחק הסופרבול
  
 
 קארי בראדשו ו-The dude בפרסומת של סטלה ארטואה  / צילום: אתר החברה
175 אלף דולר עבור שניית שידור: אלה הפרסומות הכי שוות מהסופרבול השנה
מאות מיליוני אמריקאים יתיישבו הלילה מול מסכי הטלוויזיה כדי לצפות בסופרבול, וחשוב לא פחות, בפרסומות שמלוות אותו • משבצת של 30 שניות שידור עולה השנה מעל ל-5 מיליון דולר, אך זה לא מרתיע את המותגים המובילים בעולם, שנחושים לזכות לא רק בכיס שלנו אלא לכבוש גם את הלב
  
 
פוטבול, NFL, סופרבול / צלם: רויטרס
חגיגת הסופרבול: כל המספרים, כל ההערכות, כל המרוויחים
ה-NFL, ליגת הפוטבול הארצית של ארה"ב, אמורה להרוויח עשרות מיליוני דולרים ממשחק הסופרבול שייערך היום • רשת CBS תשדר השנה את המשחק וצפויה להרוויח מהפרסום קרוב לחצי מיליארד דולר • גם הקמעונאיות בארה"ב צפויות לגזור קופון, וכמובן גם להקת מארון 5 שתופיע במחצית
  
 
יוסי ורשבסקי, אבי ניר / צילומים: גיא קרן, רונן אקרמן
קשת ורשת: "להכיר בזכותנו לתשלום מכל ספקי התכנים"
קשת ורשת פנו למשרד התקשורת, לרשות השנייה ולמשרד האוצר בבקשה לפעול לשינוי החוק, בטענה כי שוק התקשורת משתנה והשתנה באופן דרמטי, ולכן יש להתאים את החקיקה לשינויים שהתרחשו • הפנייה - בעקבות הכרזת פרטנר על התחלת שיווק של פרסומות מותאמות אישית באפליקציית הטלוויזיה שלה
  
 
מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי בהשקת הטלוויזיה /צילום: אמיר גוטפריד
פרטנר TV מתחילה לשווק פרסומות מותאמות ללקוח
החברה מטמיעה מערכת Addressable tv בשידוריה • החברה הראשונה שתפרסם פרסומות מותאמות ללקוח היא סנו • כ-118 אלף משקי בית מחוברים כיום לממירים החכמים של פרטנר - כמות קטנה במונחי פרסום
  
 
פרסומת לג'ילט/ צילום מסך מיוטיוב
הכי טוב שגבר יכול לקבל? הפרסומת של ג'ילט שמסעירה את האינטרנט
יצרנית מוצרי הטיפוח לגבר ג'ילט השיקה קמפיין שמתכתב עם תנועת #MeToo • התגובות הרגשיות הזועמות שעוררה הפרסומת באינטרנט מלמדות על הסיכון שלוקחת החברה
  
 
אייל מליס / צלם: אוריה תדמור
כשר, אבל מסריח: למה תנובה ממשיכה לפרסם לחרדים מוצר שהפסיקה לפרסם למגזר הכללי?
לאחר שהסירה את הקמפיין ל"יופלה טיוב" בעקבות ביקורת על כך שהיא מעודדת העדפת מזון שמכיל כמות משמעותית של סוכר על פני מזון בריא, תנובה ממשיכה לפרסם את המוצר במגזר החרדי בקמפיין שפונה ישירות לילדים
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יחצ
פרסומת היונים החדשה של ביטוח ישיר: האהובה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעור האהדה לפרסומת שנעשתה באמצעות באומן בר ריבנאי, נמוך בכ-27% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • הקמפיין של מחלבות גד הוא המושקע ביותר - כ-800 אלף שקל
  
 
סניף מגה מדף , מדפים , יופלה , יוגורט / צילום:  תמר מצפי
בעקבות הביקורת החריפה: תנובה הורידה את הפרסומת ל"יופלה טיל"
זאת, יממה בלבד לאחר שעלתה לאוויר • בפרסומת נראה ילד שמח ועליז שמקבל לארוחת עשר יוגורט טיל וצוחק בבוטות על חבריו שקיבלו פירות וירקות • הרשתות החברתיות סערו גם בשל סגנון ההתנהגות הפוגעני וגם ובעיקר בגלל הרעיון להעדיף מזון עתיר סוכר על פני מזון בריא
  
 
סטפן  / צילום מסך
שנה קומסי קומסה: מהן הפרסומות הזכורות והאהובות של פירמה?
שני משרדי פרסום בלטו השנה במיוחד, לפחות מבחינת זכירות ואהדה, תודות לשני קמפיינים שעשו הרבה מאוד רעש: מקאן ת"א עם הקמפיינים ל-yes ואדלר-חומסקי עם בזק בינלאומי • מגזין פירמה משרדי פרסום
  
 
בר רפאלי בקמפיין של הודיס  / צילום מסך מתוך יוטיוב
הפרסום הפרובוקטיבי עדיין אפקטיבי? איפה נעצרת המחאה נגד חברות עם פרסום פוגעני
כשקמפיין MeToo# עלה לתודעה וסחף את העולם, היה מי שחשב שענף הפרסום יישר קו ויפנים שהשיח הציבורי השתנה • זה לא קרה, וגם השנה משרדי הפרסום יצרו קמפיינים פרובוקטיביים כמו של קסטרו, הודיס ו-Veet שעוררו סערה ציבורית • מגזין פירמה משרדי פרסום
  
 
שרעבי / צילום מסך מיוטיוב
קמפיין השנה בגיליון משרדי הפרסום של פירמה: "יש שרעבי יש חברים"
הקמפיין של מנצ' כבש את המקום הראשון, הלהיט "קומסי קומסה" שיצר מקאן ת"א ל-yes הגיע למקום השני, והקמפיין של גרייט דיגיטל ל-am:pm הפתיע במקום השלישי • וגם: אל תתנו למספרים של שוק הפרסום לבלבל אתכם • מגזין פירמה משרדי פרסום
  
 
הפרסומת החדשה של עומר אדם וגידי גוב לבזק / צילום: גבע טלמור
גם השבוע: הפרסומת של עומר אדם וגידי גוב לבזק היא הזכורה והאהובה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת היא גם זאת שהושקע בה הכי הרבה כסף השבוע - 1.7 מיליון שקל • שיעורי הזכירות לה גבוהים מאוד יחסית למקובל בדירוג הזכורות - 49%
  
 
פרסומת חג המולד של ג'ון לואיס ואלטון ג'ון צילום: יח"צ
כריסמס כבר כאן: הפרסומת החדשה של ג'ון לואיס מרגשת את העולם, ולא בפעם הראשונה
הפרסומת, שעלותה מוערכת ב-10 מיליון ליש"ט והושקה בסוף השבוע האחרון, גרפה כבר 8.7 מיליון צפיות ביוטיוב • פרסומות חג המולד של ענקית הקמעונאות הבריטית תמיד עתירות תקציב ונוגעות ללב • צפו בבולטות שבהן
  
 
שוקו טרה / צילום: ליאור נורדמן
נדחתה בקשת שטראוס להוריד את קמפיין שוקו טרה ללא סוכר
שטראוס ביקשה מהרשות השנייה למנוע את שידור הפרסומת של טרה למותג השוקו שלה, בטענה כי היא מטעה את הציבור לחשוב שהשוקו איננו ממותק - בעוד שבפועל הוא ממותק בסטיביה • הרשות: "אין בעובדה שהמוצרים כוללים רכיבים שונים כדי להביא לכך שההשוואה תהיה בלתי הוגנת"
  
 
גוגל כרום / צילום: SHUTTERSTOCK
בקרוב בכרום: פרסומת זדונית באתר? כל הפרסומות בו ייחסמו
בגרסת כרום 71, שעתידה לצאת בחודש הבא, אתר שיראה פרסומות זדוניות באופן תדיר יגרור חסימה של כל הפרסומות שבו, גם אלה שאינן זדוניות
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 579 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 37