פרסומות בחדשות

סוכן חדשות
 
אודי פרידן / צילום: איל יצהרענת ביין / איור: גיל ג'יבלי
ענת ביין-לובוביץ'
ייזהרו המפרסמים והפרסומאים
תרבות ה"מד-מן" הולכת ונעלמת ממשרדי הפרסום, אבל הקצב לא מספיק מהיר
בשבוע שעבר, בעקבות החלטת הרשות השנייה לפסול סרטון פרסומת של קסטרו שבו הדוגמנית רותם סלע חוטפת אישה וכולאת אותה בתא המטען של מ...המשך
  
 
מתוך הקמפיין של קסטרו שירד מהאוויר./ צילום: דודי חסון
הרשות השנייה הורתה להסיר את הפרסומת החדשה של קסטרו
בעקבות הביקורת הקשה שעוררה הפרסומת החדשה של רשת האופנה על כך שהיא מעודדת אלימות והחפצת נשים, הרשות השנייה הורתה היום לערוצים המסחריים להפסיק לשדר את הפרסומת בכיכובה של רותם סלע
  
 
אריק שו, וואווי / צילום: רויטרס
תמונה מפרסומת של וואווי לא צולמה באמצעות מכשיר החברה
התמונה צולמה על ידי צלם מקצועי באמצעות מצלמת DSLR, בניגוד למה שנראה בפרסומת
  
 
מנכ"ל סודהסטרים דניאל בירנבאום (עם החולצה שחורה) ושחקני משחקי הכס / צילום: באדיבות סודהסטרים
סודהסטרים היא גם פס ייצור לפרסומות. הנה תזכורת
בשנים האחרונות הצליחה סודהסטרים להפוך את עצמה למותג ● היא מתמקדת באיכות הסביבה ובמלחמה בבקבוקי פלסטיק, משתפת פעולה עם שחקנים בינלאומיים ואפילו הייתה החברה הישראלית הראשונה ששידרה פרסומת בסופרבול ● אלה הן הפרסומות הכי זכורות שלה
  
 
נטפליקס / צילום: שאטרסטוק
הפרעות בזמן הבינג'? נטפליקס בוחנת פרסומות בין פרקים
ענקית הסטרימינג בודקת אם שידור טריילרים בין הפרקים יעזור "למשתמשים לגלות סדרות חדשות מהר יותר"
  
 
ג’וזף בצלאל/צילום:  צילום: לייטריקס
"אני נמצא חודשיים במשרד, בוחר יעד וטס לטיול של חודש"
ג'וזף בצלאל (30), מנהל קריאטיב בחברת לייטריקס ● טווח שכר: 15-20 אלף שקל ● "בעבודה שלי מאמינים כמוני שבמקום לנסות לשלוט במישהו, צריך לתת לו מקום לפרוח ולבטא את מה שיש לו להציע"
  
 
אפליקצית ספוטיפיי / צילום: שאטרסטוק
הניסוי של ספוטיפיי: לשמוע מוזיקה חינם - ולדלג על פרסומות
שירות הזרמת השירים בוחן באוסטרליה אפשרות לתת למאזינים לשלוט בפרסום שהם נחשפים אליו: "זה יעזור לנו ללמוד על העדפותיהם"
  
 
שירת הקופירייטר - צילומים: אוהד רומנו, באדיבות בזק, חן תמרי. עיבוד מחשב: ורד שלמה
כך הפכו משרדי הפרסום ליצרני הלהיטים הגדולים בישראל
"קומסי קומסה", אחד הלהיטים החמים של הקיץ, שמבוצע על-ידי כוכב הילדים והנוער סטפן לגר, נולד במשרד פרסום, והוא לא לבד ● המוזיקה והפרסום, שתי תעשיות עם שצריכות כיום להמציא את עצמן מחדש, משלבות ידיים ומייצרות להיטים  ● ווין-ווין וכולם מרוויחים או מדרון מסחרי חלקלק? ניתוח G
  
 
מדד המותגים 2018
בחנו את עצמכם: האם אתם מבינים בקריאייטיב?
מדד המותגים של "גלובס", שפורסם בוועידת MAD, מציג את המודעות הכי יצירתיות ופורצות דרך השנה ● האם יש לכם סיכוי להיות בין המנצחים שנה הבאה?
  
 
פסטיבל ברנינג מן / צילום: שאטרסטוק
מדד המותגים: הזוכים בתחרות הקריאייטיב "טסים לברנינג מן"
לקראת ועידת MAD ופרסום מדד המותגים של גלובס לשנת 2018, התקיימה תחרות קריאייטיב בין משרדי הפרסום שיצרו מודעות מקוריות, חדשניות ומעניינות במיוחד ● מתוך כ-180 מודעות, נבחרו 10 מצטיינות - והראשונה מביניהן זיכתה את יוצריה בחבילה מפנקת לביקור בפסטיבל המפורסם
  
 
מתוך פרסומת העוגות ה"מוגזמות" / צילום: יחצ
קונדיטורים נעלבו, ושטראוס תשנה את קמפיין העוגות המוגזמות
בעקבות ביקורת ברשת, שטראוס מעדכנת את הפרסומת למותג "פתי בר" וממתנת את האמירות ההומוריסטיות על "העוגות המוגזמות" ● בשלב זה הפסיקה החברה לקדם את הסרטון, ומחר צפויה לעלות גרסה מעודכנת שלו
  
 
קמפיין בזק / צילום:מסך
3 כוכבי רשת מאיימים לתבוע את בזק בעקבות קמפיין המונדיאל
כוכבי הרשת סמיון גרפמן, דניס צ'רקוב ויבגני זרובינסקי טוענים כי חברת בזק עשתה שימוש שלא כדין בשמותיהם במסגרת קמפיין הפרסום לנתב Be, בסרטון שבו השתתפה מקהלת הצבא האדום
  
 
קמפיין חבישת הקסדה בכיכובה של שלומית מלכה
הסלבס שמלמדים את הילדים שלכם לא לחבוש קסדה
בפרסומות לאופניים וקורקינטים חשמליים ברשת, מעודדים המשווקים את השימוש בכלים באמצעות סלבס שלא חובשים קסדות, מכיוון שהן פוגעות בתדמית הקולית • אלא שהמחיר לכך גבוה, ולראיה - מספרם ההולך וגדל של הנפגעים
  
 
הקמפיין “מעל האזור הארקטי” של אינטל. הפקה פנימית    צילום: יח”צ
תאגידי הענק מתחילים לנהל קמפיינים בתוך הבית
חברות בסדר הגודל של אינטל, בסט ביי ויוניליוור מצמצמות בהדרגה את התלות במשרדי פרסום ומסתמכות על עובדי חברה ● התהליך זול ומהיר יותר, אבל האם הוא מספיק קריאטיבי?
  
 
אורלי שואבי / צילום: יחצ
היזמת שגייסה 8 מיליון ד': "תתעלמו ממי שרוצים להוריד אתכם"
בסוף 2014 הקימה אורלי שואבי את הסטארט-אפ SafeDK כדי לאפשר למפתחי אפליקציות לשלוט בערכות פיתוח צד שלישי המוטמעות באפליקציות שהם מפתחים ● כיום, אחרי שגייסה מיליוני דולרים ומעסיקה 26 עובדים, היא נזכרת בתחילת הדרך: "עשינו 3-4 פגישות ביום עם משקיעים ואכלנו באוטו. קיבלנו הרבה מאד 'לא'"
  
 
פרוקטר אנ גמבל /צילום: רויטרס - John Sommers
P&G: להגביר את הגיוון המגדרי בשרשרת יצירת הפרסום והתוכן
החברה מנצלת את הבמה המרכזית של ענף הפרסום - פסטיבל "אריה הזהב" של קאן - כדי להכריז על סדרת שיתופי-פעולה שמטרתם להגביר את הגיוון המגדרי ● חתמה בין היתר על שיתופי-פעולה עם חברות המדיה והבידור של קווין לטיפה וקייטי קוריק
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 561 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 36