פרסומות בחדשות

סוכן חדשות
 
פרסומת חג המולד של ג'ון לואיס ואלטון ג'ון צילום: יח"צ
כריסמס כבר כאן: הפרסומת החדשה של ג'ון לואיס מרגשת את העולם, ולא בפעם הראשונה
הפרסומת, שעלותה מוערכת ב-10 מיליון ליש"ט והושקה בסוף השבוע האחרון, גרפה כבר 8.7 מיליון צפיות ביוטיוב ● פרסומות חג המולד של ענקית הקמעונאות הבריטית תמיד עתירות תקציב ונוגעות ללב ● צפו בבולטות שבהן
  
 
שוקו טרה / צילום: ליאור נורדמן
נדחתה בקשת שטראוס להוריד את קמפיין שוקו טרה ללא סוכר
שטראוס ביקשה מהרשות השנייה למנוע את שידור הפרסומת של טרה למותג השוקו שלה, בטענה כי היא מטעה את הציבור לחשוב שהשוקו איננו ממותק - בעוד שבפועל הוא ממותק בסטיביה ● הרשות: "אין בעובדה שהמוצרים כוללים רכיבים שונים כדי להביא לכך שההשוואה תהיה בלתי הוגנת"
  
 
גוגל כרום / צילום: SHUTTERSTOCK
בקרוב בכרום: פרסומת זדונית באתר? כל הפרסומות בו ייחסמו
בגרסת כרום 71, שעתידה לצאת בחודש הבא, אתר שיראה פרסומות זדוניות באופן תדיר יגרור חסימה של כל הפרסומות שבו, גם אלה שאינן זדוניות
  
 
קמפיין טרה /צילום:עופר חג'יוב
יטבתה דורשת מהרשות השנייה להסיר פרסומת לשוקו של טרה
במכתב ששלחה שני שלו, היועצת המשפטית של שטראוס, לרשות השנייה נטען כי ההשוואה מטעה את הצרכנים לחשוב כי המוצר של טרה אינו ממותק, בעוד שבפועל מדובר במוצר המכיל ממתיק סוכר בשם סטיביה – ממתיק בטעם עז שחברות מזון מובילות בעולם, לרבות שטראוס, נמנעות מלשלב אותו במוצרים המיועדים לילדים
  
 
בר רפאלי בקמפיין של הודיס  / צילום: תמר מצפי
מתנערים מהקרדיט: מי עומד מאחורי הקמפיין המתריס של הודיס?
הקמפיין הפרובוקטיבי של הודיס, שבו נראית בר רפאלי עוטה חיג'אב, מעורר סערה ברשת ● ל"גלובס" נודע כי מאחורי הקמפיין, שאינו חתום, עומד משרד הפרסום גפן טים
  
 
אודי פרידן / צילום: איל יצהרענת ביין / איור: גיל ג'יבלי
ענת ביין-לובוביץ'
ייזהרו המפרסמים והפרסומאים
תרבות ה"מד-מן" הולכת ונעלמת ממשרדי הפרסום, אבל הקצב לא מספיק מהיר
בשבוע שעבר, בעקבות החלטת הרשות השנייה לפסול סרטון פרסומת של קסטרו שבו הדוגמנית רותם סלע חוטפת אישה וכולאת אותה בתא המטען של מ...המשך
  
 
מתוך הקמפיין של קסטרו שירד מהאוויר./ צילום: דודי חסון
הרשות השנייה הורתה להסיר את הפרסומת החדשה של קסטרו
בעקבות הביקורת הקשה שעוררה הפרסומת החדשה של רשת האופנה על כך שהיא מעודדת אלימות והחפצת נשים, הרשות השנייה הורתה היום לערוצים המסחריים להפסיק לשדר את הפרסומת בכיכובה של רותם סלע
  
 
אריק שו, וואווי / צילום: רויטרס
תמונה מפרסומת של וואווי לא צולמה באמצעות מכשיר החברה
התמונה צולמה על ידי צלם מקצועי באמצעות מצלמת DSLR, בניגוד למה שנראה בפרסומת
  
 
מנכ"ל סודהסטרים דניאל בירנבאום (עם החולצה שחורה) ושחקני משחקי הכס / צילום: באדיבות סודהסטרים
סודהסטרים היא גם פס ייצור לפרסומות. הנה תזכורת
בשנים האחרונות הצליחה סודהסטרים להפוך את עצמה למותג ● היא מתמקדת באיכות הסביבה ובמלחמה בבקבוקי פלסטיק, משתפת פעולה עם שחקנים בינלאומיים ואפילו הייתה החברה הישראלית הראשונה ששידרה פרסומת בסופרבול ● אלה הן הפרסומות הכי זכורות שלה
  
 
נטפליקס / צילום: שאטרסטוק
הפרעות בזמן הבינג'? נטפליקס בוחנת פרסומות בין פרקים
ענקית הסטרימינג בודקת אם שידור טריילרים בין הפרקים יעזור "למשתמשים לגלות סדרות חדשות מהר יותר"
  
 
ג’וזף בצלאל/צילום:  צילום: לייטריקס
"אני נמצא חודשיים במשרד, בוחר יעד וטס לטיול של חודש"
ג'וזף בצלאל (30), מנהל קריאטיב בחברת לייטריקס ● טווח שכר: 15-20 אלף שקל ● "בעבודה שלי מאמינים כמוני שבמקום לנסות לשלוט במישהו, צריך לתת לו מקום לפרוח ולבטא את מה שיש לו להציע"
  
 
אפליקצית ספוטיפיי / צילום: שאטרסטוק
הניסוי של ספוטיפיי: לשמוע מוזיקה חינם - ולדלג על פרסומות
שירות הזרמת השירים בוחן באוסטרליה אפשרות לתת למאזינים לשלוט בפרסום שהם נחשפים אליו: "זה יעזור לנו ללמוד על העדפותיהם"
  
 
כך הפכו משרדי הפרסום ליצרני הלהיטים הגדולים בישראל
"קומסי קומסה", אחד הלהיטים החמים של הקיץ, שמבוצע על-ידי כוכב הילדים והנוער סטפן לגר, נולד במשרד פרסום, והוא לא לבד ● המוזיקה והפרסום, שתי תעשיות עם שצריכות כיום להמציא את עצמן מחדש, משלבות ידיים ומייצרות להיטים  ● ווין-ווין וכולם מרוויחים או מדרון מסחרי חלקלק? ניתוח G
  
 
מדד המותגים 2018
בחנו את עצמכם: האם אתם מבינים בקריאייטיב?
מדד המותגים של "גלובס", שפורסם בוועידת MAD, מציג את המודעות הכי יצירתיות ופורצות דרך השנה ● האם יש לכם סיכוי להיות בין המנצחים שנה הבאה?
  
 
פסטיבל ברנינג מן / צילום: שאטרסטוק
מדד המותגים: הזוכים בתחרות הקריאייטיב "טסים לברנינג מן"
לקראת ועידת MAD ופרסום מדד המותגים של גלובס לשנת 2018, התקיימה תחרות קריאייטיב בין משרדי הפרסום שיצרו מודעות מקוריות, חדשניות ומעניינות במיוחד ● מתוך כ-180 מודעות, נבחרו 10 מצטיינות - והראשונה מביניהן זיכתה את יוצריה בחבילה מפנקת לביקור בפסטיבל המפורסם
  
 
מתוך פרסומת העוגות ה"מוגזמות" / צילום: יחצ
קונדיטורים נעלבו, ושטראוס תשנה את קמפיין העוגות המוגזמות
בעקבות ביקורת ברשת, שטראוס מעדכנת את הפרסומת למותג "פתי בר" וממתנת את האמירות ההומוריסטיות על "העוגות המוגזמות" ● בשלב זה הפסיקה החברה לקדם את הסרטון, ומחר צפויה לעלות גרסה מעודכנת שלו
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 566 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 36