פרסומות בחדשות

סוכן חדשות
 
מדד המותגים 2018
בחנו את עצמכם: האם אתם מבינים בקריאייטיב?
מדד המותגים של "גלובס", שפורסם בוועידת MAD, מציג את המודעות הכי יצירתיות ופורצות דרך השנה ● האם יש לכם סיכוי להיות בין המנצחים שנה הבאה?
  
 
פסטיבל ברנינג מן / צילום: שאטרסטוק
מדד המותגים: הזוכים בתחרות הקריאייטיב "טסים לברנינג מן"
לקראת ועידת MAD ופרסום מדד המותגים של גלובס לשנת 2018, התקיימה תחרות קריאייטיב בין משרדי הפרסום שיצרו מודעות מקוריות, חדשניות ומעניינות במיוחד ● מתוך כ-180 מודעות, נבחרו 10 מצטיינות - והראשונה מביניהן זיכתה את יוצריה בחבילה מפנקת לביקור בפסטיבל המפורסם
  
 
מתוך פרסומת העוגות ה"מוגזמות" / צילום: יחצ
קונדיטורים נעלבו, ושטראוס תשנה את קמפיין העוגות המוגזמות
בעקבות ביקורת ברשת, שטראוס מעדכנת את הפרסומת למותג "פתי בר" וממתנת את האמירות ההומוריסטיות על "העוגות המוגזמות" ● בשלב זה הפסיקה החברה לקדם את הסרטון, ומחר צפויה לעלות גרסה מעודכנת שלו
  
 
קמפיין בזק / צילום:מסך
3 כוכבי רשת מאיימים לתבוע את בזק בעקבות קמפיין המונדיאל
כוכבי הרשת סמיון גרפמן, דניס צ'רקוב ויבגני זרובינסקי טוענים כי חברת בזק עשתה שימוש שלא כדין בשמותיהם במסגרת קמפיין הפרסום לנתב Be, בסרטון שבו השתתפה מקהלת הצבא האדום
  
 
קמפיין חבישת הקסדה בכיכובה של שלומית מלכה
הסלבס שמלמדים את הילדים שלכם לא לחבוש קסדה
בפרסומות לאופניים וקורקינטים חשמליים ברשת, מעודדים המשווקים את השימוש בכלים באמצעות סלבס שלא חובשים קסדות, מכיוון שהן פוגעות בתדמית הקולית • אלא שהמחיר לכך גבוה, ולראיה - מספרם ההולך וגדל של הנפגעים
  
 
הקמפיין “מעל האזור הארקטי” של אינטל. הפקה פנימית    צילום: יח”צ
תאגידי הענק מתחילים לנהל קמפיינים בתוך הבית
חברות בסדר הגודל של אינטל, בסט ביי ויוניליוור מצמצמות בהדרגה את התלות במשרדי פרסום ומסתמכות על עובדי חברה ● התהליך זול ומהיר יותר, אבל האם הוא מספיק קריאטיבי?
  
 
אורלי שואבי / צילום: יחצ
היזמת שגייסה 8 מיליון ד': "תתעלמו ממי שרוצים להוריד אתכם"
בסוף 2014 הקימה אורלי שואבי את הסטארט-אפ SafeDK כדי לאפשר למפתחי אפליקציות לשלוט בערכות פיתוח צד שלישי המוטמעות באפליקציות שהם מפתחים ● כיום, אחרי שגייסה מיליוני דולרים ומעסיקה 26 עובדים, היא נזכרת בתחילת הדרך: "עשינו 3-4 פגישות ביום עם משקיעים ואכלנו באוטו. קיבלנו הרבה מאד 'לא'"
  
 
פרוקטר אנ גמבל /צילום: רויטרס - John Sommers
P&G: להגביר את הגיוון המגדרי בשרשרת יצירת הפרסום והתוכן
החברה מנצלת את הבמה המרכזית של ענף הפרסום - פסטיבל "אריה הזהב" של קאן - כדי להכריז על סדרת שיתופי-פעולה שמטרתם להגביר את הגיוון המגדרי ● חתמה בין היתר על שיתופי-פעולה עם חברות המדיה והבידור של קווין לטיפה וקייטי קוריק
  
 
גביע המונדיאל שייערך ברוסיה / צילום: שאטרסטוק
האם "כאן" אישר לגוגל למכור פרסומות בתכני המונדיאל?
לאחרונה אסר תאגיד השידור על אתרי התוכן הישראליים לשדר פרסומות על גבי תכנים שקשורים למונדיאל ● בכיר בתעשייה: "זו אפליה בוטה ומתן יתרון תחרותי לגוגל על חשבון האתרים המקומיים. מדובר במונופול דורסני" ● התאגיד: "מכירת הפרסום נעשתה ללא ידיעתנו"
  
 
נטע ברזילי זוכה באירוויזיון \ צילום: רויטרס
כך משרדי הפרסום חגגו את הזכייה של נטע ברזילי באירוויזיון
הזכייה של ברזילי במקום הראשון שחררה את סכרי היצירתיות של משרדי הפרסום, שהציפו היום את המדיות עם פרסומות המתקשרות לזכייתה
  
 
הפרסומת של בזק עם עומר אדם / צילום: מתוך הפרסומת
הפער בין הפרסומת של בזק ו-yes מצטמצם 
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק עדיין מובילה בדירוג הפרסומות האהובות והזכורות, אם כי שיעורי הזכירות לגביה ירדו באופן משמעותי
  
 
שופרסל מטיסה אתכם למונדיא
גולשים זעמו - וקמפיין "שופרסל מטיסה למונדיאל" יתוקן
(עדכון) - הפרס ששופרסל הציעה בקמפיין כלל טיסה למדינה בה יתרחש המונדיאל (רוסיה) - אך לא כלל כרטיסי כניסה למשחקים ● הגולשים טענו כי מדובר בהטעיה מכוונת, ושופרסל החליטה לתקן את הפרסום ● הקמפיין המתוקן יעלה רק לרשתות החברתיות ולא יחזור לטלוויזיה
  
 
עופרה שטראוס / צלם: שלומי יוסף
שטראוס הסירה את קמפיין תמי 4 גם מרשתות חברתיות
ימים ספורים לאחר שנאלצה להוריד את הקמפיין למוצר טיהור מים חדש של תמי 4 מהטלוויזיה בשל תגובות נזעמות, שטראוס גונזת את הקמפיין לחלוטין
  
 
פרסומת לחברת תעופה אוסטרלית / צילום: יחצ
ironSource החלה לשווק פרסומות אינטראקטיביות
מדובר בפרסומות שבהן הגולש יכול לקבוע את העלילה בהתאם להעדפותיו, והדבר מסייע למפרסם להתאים למשתמש את המסר הפרסומי ● ironSource פועלת כפלטפורמה לפרסום במובייל, והטכנולוגיות שהיא מפתחת מסייעות למפתחי אפליקציות לשפר את ייצור ההכנסות תוך שילוב פרסומות
  
 
עו"ד גיא אופיר / צילום: שלומי יוסף
פרסומות בעלות אופי דתי לא ישודרו לגולשים מתחת לגיל 18
סוף להדתה בגוגל: בהסכם פשרה בין החברה לעו"ד גיא אופיר הסכימה גוגל להגביל את החשיפה לפרסומות במוצריה לפי גיל ● התביעה הוגשה לאחר שבנותיו הצעירות של עו"ד אופיר נחשפו לפרסום, בתוכן המותאם לילדים ביוטיוב, המקדם השקפת עולם נוצרית
  
 
מטה גוגל בקליפורניה / צילום: שאטרסטוק
YouTube מגבילה את הגשת הפרסומות לצדדים שלישיים
המשמעות של המהלך בפועל הוא כי מסוף מאי כל מפרסם או חברת מדיה שירצו להציג פרסומות ביוטיוב באירופה, יצטרכו לעשות זאת באמצעות מערכות ההגשה של גוגל בלבד
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 553 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 35