פרסום בחדשות

סוכן חדשות
 
הגנת הפרטיות בגוגל/ צילום: שאטרסטוק
גוגל לקחה, גוגל תתן? מכירה בפלטפורמת הפרסום של פריון ברשתות החברתיות
פלטפורמת הפרסום שלה ברשתות חברתיות, MakeMeReach, הוכרה על ידי גוגל כ-Premier Partner ● המשמעות: השקת הפעילות בארה"ב והרחבת הפעילות ברחבי העולם, וגם שילוב קמפיינים ברשתות החברתיות ובמנוע החיפוש של גוגל ● לפי הערכות, המהלך עשוי להוסיף לפריון הכנסות בגובה כמה מיליוני דולרים מדי שנה
  
 
שיווק דיגיטלי – פנייה עם ערך מוסף לקהלים ספציפיים / צילום: Shutterstock א.ס.א.פ
מה הסיפור של הסטורי? איך עושים שיווק נכון בעולם דיגיטלי
פרסום ושיווק דיגיטליים יכולים להשתלם במיוחד לעסקים קטנים המוגבלים בתקציב, אבל לרובם חסרים הידע והכלים לעשות את זה כמו שצריך ● מדריך למתחילים
  
 
סוכריות סקיטלס של ריגלי / צילום: Shutterstock
תקציב המדיה של מותגי ריגלי עובר לאדלר חומסקי
התקציב, בהיקף של כ-15 מיליון שקל, טופל בשנים האחרונות בחברת המדיה TMF
  
 
איירונברן / צילום ויקטור לוי
"מידברן" במלון אגמים: עובדי איירון סורס נהנו מאירוע ב-5 מ' ש'
גם זו דרך לחגוג: חברת האינטרנט קיימה אירוע חברה בסגנון מידברן לעובדיה בעלות של כ-5 מיליון שקל ● העובדות והעובדים מכל משרדי החברה הוטסו לאילת ומשם יצאו שאטלים אל המדבר ● החברה התחשבה גם במי שפחות חובב חול ואבק, ואת שני לילות האירוע העבירו העובדים במלון אגמים באילת
  
 
פרסום דיגיטלי/ צילום: שאטרסטוק
מפרסמים, תתחילו לחשוב על אלגוריתמים כלקוחות שלכם
לראשונה בהיסטוריה המתועדת, מספר התפקידים בתעשיית הפרסום בארה"ב יורד בתקופה של צמיחה ● כך נראית תעשייה בתהליך של שינוי שמונע מטכנולוגיה
  
 
מעודדות של נבחרת קרואטיה  / צילום: רויטרס Antonio Bronic
למה מונדיאל 2018 ייזכר ככזה שבו הנשים עלו להתקפה
משחקי גביע העולם בכדורגל עוררו עניין חסר תקדים בקרב נשים, והמפרסמים משנים גישה: "היום ברור שהאמירה 'כשיש כדורגל תפרסמו מוצרים לגברים' היא לא נכונה. זאת חוויה יותר מגוונת"
  
 
מדד המותגים 2018
בחנו את עצמכם: האם אתם מבינים בקריאייטיב?
מדד המותגים של "גלובס", שפורסם בוועידת MAD, מציג את המודעות הכי יצירתיות ופורצות דרך השנה ● האם יש לכם סיכוי להיות בין המנצחים שנה הבאה?
  
 
בינה מלאכותית / צילום: שאטרסטוק
האם בינה מלאכותית תצליח לשנות את עולם הפרסום?
יותר ויותר חברות ומפרסמים בוחרים להשתמש בבינה מלאכותית כדי למנף את המותגים ואת הקמפיינים שלהם לרמה חדשה ● אבל לצד הצלחות כמו היכולת לייצר את הנאום האחרון שג'ון קנדי מעולם לא נתן, או בוט בדמות "האפיפיור הצעיר" שמטריל משתמשים בטוויטר, יש גם לא מעט כישלונות ● מדד המותגים
  
 
גיא וינגסט / צילום: שלומי יוסף
גיא וינגסט: "מותגים משבשים שפה כדי שזה יתפוס"
כך אמר אמש סמנכ"ל אסטרטגיה ופלנינג בגיתם BBDO בוועידת MAD של "גלובס" בפאנל בנושא "על מוטגים ותעויוט: למה מפרסמים משבשים וממציאים שפה"
  
 
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר
בקשת מיזוג יוניון מדיה ו-TMF: הישורת האחרונה
ברשות ההגבלים התנגדו למיזוג בשל חשש לפגיעה במפרסמים ולהשפעה שלילית על מחזיקות הרישיון בטלוויזיה ועל איכות השידורים, אם יתחזק כוחן של חברות המדיה ● TMF ויוניון טענו כי הדיגיטל שינה את שוק המדיה, ולכן יש לתת לשחקנים כלים אחרים
  
 
קמפיין הוט / צילום מסך
הוט נכנסת לתחום הפרסום: תשתף פעולה עם ארטימדיה
לראשונה מאז שהתחילה את פעילותה בישראל, הוט נכנסת לעולם הפרסום ותשתף פעולה עם רשת הפרסום הפרוגרמטי ארטימדיה ● התוכן הראשון שעליו הוט תגיש פרסומות יהיה התוכנית "IT GIRLS"
  
 
פרוקטר אנ גמבל /צילום: רויטרס - John Sommers
P&G: להגביר את הגיוון המגדרי בשרשרת יצירת הפרסום והתוכן
החברה מנצלת את הבמה המרכזית של ענף הפרסום - פסטיבל "אריה הזהב" של קאן - כדי להכריז על סדרת שיתופי-פעולה שמטרתם להגביר את הגיוון המגדרי ● חתמה בין היתר על שיתופי-פעולה עם חברות המדיה והבידור של קווין לטיפה וקייטי קוריק
  
 
תיירים בתל אביב./ צילום: שלומי יוסף
לפ"מ השקיעה 50 מיליון שקל בפרסום בחו"ל ברבעון הראשון
לשכת הפרסום הממשלתית פרסמה לראשונה נתונים באתר היחידה הממשלתית לחופש המידע ● 50 המיליון מתחלקים כמעט שווה בשווה בין הדיגיטל והטלוויזיה
  
 
ערן יעקב / צילום: שלומי יוסף
רשות המסים לא תגבה מע"מ על העמדת שטחי פרסום לגוגל
בתום מחלוקת ארוכת שנים קיבלה הרשות את בקשתה של קבוצת תקשורת גדולה להטיל עליה מע"מ אפס על העמדת שטחי פרסום לגוגל ● הסירוב המקורי הגיע מכיוון שגוגל פועלת מישראל ולכן אינה נחשבת ל"תושב חוץ" הפטורה ממע"מ
  
 
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי
ארטימדיה תאפשר לזאפ ו-וואלה! למכור קמפיינים חכמים
בענף השיווק הדיגיטלי הישראלי מתחילים להפנים שכדי להציע קמפיינים יעילים יש צורך בשיתוף פעולה בין הפלטפורמות שמציגות את הפרסום לחברות שסוחרות במידע על הצרכן ● ל"גלובס" נודע כי שיתוף פעולה ראשון כזה מסתמן בין קבוצת זאפ לארטימדיה, במקביל לשיחות עם וואלה! ● מה ההבדלים בין חברות המסחר במידע ואיך זה ישפיע על השוק? ● ניתוח
  
 
נבו כרמי / צילום: יחצ
ביקושים ערים לזמני פרסום נרשמים לקראת חג הפסח
לקוחות שהם לא בהגדרה "מפרסם לחג" מושכים או טיפה לפני החג או קצת לאחריו ■ זה גם יותר זול וגם הברייקים פחות עמוסים ■ בחג הזה כולם משכו אחורה - במקום שלושה שבועות לפני החג חמישה וחצי שבועות לפניו
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 445 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 28