פרסום בחדשות

סוכן חדשות
 
סוכריות סקיטלס של ריגלי / צילום: Shutterstock
תקציב המדיה של מותגי ריגלי עובר לאדלר חומסקי
התקציב, בהיקף של כ-15 מיליון שקל, טופל בשנים האחרונות בחברת המדיה TMF
  
 
איירונברן / צילום ויקטור לוי
"מידברן" במלון אגמים: עובדי איירון סורס נהנו מאירוע ב-5 מ' ש'
גם זו דרך לחגוג: חברת האינטרנט קיימה אירוע חברה בסגנון מידברן לעובדיה בעלות של כ-5 מיליון שקל ● העובדות והעובדים מכל משרדי החברה הוטסו לאילת ומשם יצאו שאטלים אל המדבר ● החברה התחשבה גם במי שפחות חובב חול ואבק, ואת שני לילות האירוע העבירו העובדים במלון אגמים באילת
  
 
פרסום דיגיטלי/ צילום: שאטרסטוק
מפרסמים, תתחילו לחשוב על אלגוריתמים כלקוחות שלכם
לראשונה בהיסטוריה המתועדת, מספר התפקידים בתעשיית הפרסום בארה"ב יורד בתקופה של צמיחה ● כך נראית תעשייה בתהליך של שינוי שמונע מטכנולוגיה
  
 
מעודדות של נבחרת קרואטיה  / צילום: רויטרס Antonio Bronic
למה מונדיאל 2018 ייזכר ככזה שבו הנשים עלו להתקפה
משחקי גביע העולם בכדורגל עוררו עניין חסר תקדים בקרב נשים, והמפרסמים משנים גישה: "היום ברור שהאמירה 'כשיש כדורגל תפרסמו מוצרים לגברים' היא לא נכונה. זאת חוויה יותר מגוונת"
  
 
מדד המותגים 2018
בחנו את עצמכם: האם אתם מבינים בקריאייטיב?
מדד המותגים של "גלובס", שפורסם בוועידת MAD, מציג את המודעות הכי יצירתיות ופורצות דרך השנה ● האם יש לכם סיכוי להיות בין המנצחים שנה הבאה?
  
 
גיא וינגסט / צילום: שלומי יוסף
גיא וינגסט: "מותגים משבשים שפה כדי שזה יתפוס"
כך אמר אמש סמנכ"ל אסטרטגיה ופלנינג בגיתם BBDO בוועידת MAD של "גלובס" בפאנל בנושא "על מוטגים ותעויוט: למה מפרסמים משבשים וממציאים שפה"
  
 
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר
בקשת מיזוג יוניון מדיה ו-TMF: הישורת האחרונה
ברשות ההגבלים התנגדו למיזוג בשל חשש לפגיעה במפרסמים ולהשפעה שלילית על מחזיקות הרישיון בטלוויזיה ועל איכות השידורים, אם יתחזק כוחן של חברות המדיה ● TMF ויוניון טענו כי הדיגיטל שינה את שוק המדיה, ולכן יש לתת לשחקנים כלים אחרים
  
 
קמפיין הוט / צילום מסך
הוט נכנסת לתחום הפרסום: תשתף פעולה עם ארטימדיה
לראשונה מאז שהתחילה את פעילותה בישראל, הוט נכנסת לעולם הפרסום ותשתף פעולה עם רשת הפרסום הפרוגרמטי ארטימדיה ● התוכן הראשון שעליו הוט תגיש פרסומות יהיה התוכנית "IT GIRLS"
  
 
פרוקטר אנ גמבל /צילום: רויטרס - John Sommers
P&G: להגביר את הגיוון המגדרי בשרשרת יצירת הפרסום והתוכן
החברה מנצלת את הבמה המרכזית של ענף הפרסום - פסטיבל "אריה הזהב" של קאן - כדי להכריז על סדרת שיתופי-פעולה שמטרתם להגביר את הגיוון המגדרי ● חתמה בין היתר על שיתופי-פעולה עם חברות המדיה והבידור של קווין לטיפה וקייטי קוריק
  
 
תיירים בתל אביב./ צילום: שלומי יוסף
לפ"מ השקיעה 50 מיליון שקל בפרסום בחו"ל ברבעון הראשון
לשכת הפרסום הממשלתית פרסמה לראשונה נתונים באתר היחידה הממשלתית לחופש המידע ● 50 המיליון מתחלקים כמעט שווה בשווה בין הדיגיטל והטלוויזיה
  
 
ערן יעקב / צילום: שלומי יוסף
רשות המסים לא תגבה מע"מ על העמדת שטחי פרסום לגוגל
בתום מחלוקת ארוכת שנים קיבלה הרשות את בקשתה של קבוצת תקשורת גדולה להטיל עליה מע"מ אפס על העמדת שטחי פרסום לגוגל ● הסירוב המקורי הגיע מכיוון שגוגל פועלת מישראל ולכן אינה נחשבת ל"תושב חוץ" הפטורה ממע"מ
  
 
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי
ארטימדיה תאפשר לזאפ ו-וואלה! למכור קמפיינים חכמים
בענף השיווק הדיגיטלי הישראלי מתחילים להפנים שכדי להציע קמפיינים יעילים יש צורך בשיתוף פעולה בין הפלטפורמות שמציגות את הפרסום לחברות שסוחרות במידע על הצרכן ● ל"גלובס" נודע כי שיתוף פעולה ראשון כזה מסתמן בין קבוצת זאפ לארטימדיה, במקביל לשיחות עם וואלה! ● מה ההבדלים בין חברות המסחר במידע ואיך זה ישפיע על השוק? ● ניתוח
  
 
נבו כרמי / צילום: יחצ
ביקושים ערים לזמני פרסום נרשמים לקראת חג הפסח
לקוחות שהם לא בהגדרה "מפרסם לחג" מושכים או טיפה לפני החג או קצת לאחריו ■ זה גם יותר זול וגם הברייקים פחות עמוסים ■ בחג הזה כולם משכו אחורה - במקום שלושה שבועות לפני החג חמישה וחצי שבועות לפניו
  
 
משרד פרסום / צילום: שאטרסטוק
בני מנשה ואבי מורגנשטרן הקימו משרד פרסום המתמחה בצעירים
המשרד ייקרא "fresh" וינוהל על ידי רביד מזור, עד לאחרונה סמנכ"לית המדיה של זרמון גרופ ■ מנשה מגיע מתחום ההפקה והאמרגנות ומורגנשטרן הוא בעלי חברה המתחמה במסחור מוצרים ■ באחרונה פנו השניים ליוטיוברים מובילים במטרה ליצור עמם שיתוף פעולה
  
 
מארק פריצ'רד / צילום: רויטרס, Neil Hall
המפרסמים מאוכזבים מהדיגיטל, אבל הוא כאן כדי להישאר
פרוקטר&גמבל קיצצה מאות מיליוני דולרים מהפרסום בדיגיטל, והיא לא היחידה ■ אין צורך להתחיל בהספדים
  
 
גביע העולם בגמר המונדיאל לשנת 2018 / צילום: מוחמד המד, רויטרס
טרגט ספיריט מתחילה בשיווק זמן האוויר של המונדיאל ב"כאן"
ההכנסות מהחסויות גבוהות ב-30% מהכנסות החסויות בשידורי המונדיאל בעבר ■ בשונה מחסויות, שבהן יכלו להשתלב חברות מסחריות, זמן הפרסום שישודר בטלוויזיה מוגבל לחברות ממשלתיות או למלכ"רים ■ התאגיד ישדר את חלק הארי של המשחקים - 46 מתוך 64
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 442 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 28