עמוד הבית > אשכול כתבות > עוד פודקאסט

עוד פודקאסט בחדשות

סוכן חדשות
 
גל הסלקורן / צילום: יחצ
"אנשי מכירות לא נחים. רק פעם ברבעון, וגם זה – אם הצלחת"
גל הזלקורן הצטרף לנייס כשהעסיקה 200 עובדים, שצמחה מאז לכ-3,000 איש, במהלך הזמן הזה ניהל צוות מכירות של איש שייצרו מעל ל-100 מיליון דולר הכנסות בשנה ● בפרק החמישי של "עוד פודקאסט למכירות" ● אדיר צימרמן שוחח איתו על תפקידו של איש המכירות, ומה ההבדל בין למכור בחברה גדולה לעומת סטארט-אפ קטן
  
 
חן עמית / צילום: יחצ
הישראלי שמגלגל 5 מיליארד דולר: "במשך שנה הייתי לבד"
"מתישהו ב-2010 התקשרתי לאורן זאב ואמרתי שאני רוצה להקים סטארט-אפ" ● כך החל הסיפור של חן עמית, מייסד-שותף ומנכ"ל Tipalti – פלטפורמת ניהול התשלומים בענן שגייסה כ-60 מיליון דולר, מעסיקה מעל ל-100 עובדים ומצליחה להכפיל את המכירות משנה לשנה ● ראיינו את עמית לפרק ה-7 של עוד פודקאסט לסטארטאפים, כדי לשמוע על איך הכל התחיל
  
 
אבי וויזנברג / צילום: יחצ
"אף אחד לא נולד איש מכירות. צריך ללמוד לפתח שיטות שונות"
תוכנית "עוד פודקאסט לסטארטאפים" שמחה להשיק בשיתוף עם "גלובס" את "עוד פודקאסט למכירות" – במסגרתה, מתארחים כמרואיינים מנהלי המכירות המובילים בתעשיית הסטארט-אפים וההיי-טק בישראל ● האזינו לפרק הרביעי עם אבי וויזנברג, סמנכ"ל מכירות בכיר בסימילר ווב, על איך סטארט-אפ מוכר נכון לארגונים גדולים
  
 
חמי כץ ואוהד גרינשפן / צילום: אפרת סער
"במקום להתמקד במוצר, התמקדנו באפשרות לרווח מהיום הראשון"
חמי כץ ואוהד גרינשפן הקימו בשנת 2014 את נמוגו, שגייסה עד כה כ-29 מיליון דולר ומעסיקה כ-70 עובדים ● טכנולוגיית החברה מאפשרת לאתרי קניות באינטרנט לחסום פרסומות ותוכנות זדוניות, ובכך להגדיל רווחים ● שוחחנו עם כץ בפרק ה-5 של עוד פודקאסט לסטארט-אפים על עתיד הקניות באינטרנט, ומה עושים המפרסמים בעולם שבו הטכנולוגיה לא רק מסייעת למפרסמים, אלא גם פוגעת בהם
  
 
עומרי כהן / צילום: יח"צ
"בשנים הקרובות הרבה עסקים ייסגרו בגלל קניות באינטרנט"
לפני 4 שנים הקימו תומר תגרין ועומרי כהן את יוטפו, שמפתחת פלטפורמה לשיווק מותגים דרך חוות-דעת של גולשים בעולמות ה-ecommerce ● אחרי גיוסים מצטברים של 100 מיליון דולר, מעל ל-300 עובדים ו-4 סניפים בכל העולם, ריאיינו את כהן בעוד פודקאסט לסטארט-אפים וחזרנו איתו לימי החברה הראשונים: "לא היה לנו מושג מה אנחנו עושים, עשינו כמה שינויי כיוון בזמן הגיוס הראשון שלנו"
  
 
אריאל פינקלשטיין / יח"צ
"אני דתי. מכרתי את ארבעת המינים – בסוף מכרתי סטארט-אפ"
סדרת מכירות, פרק 3: אריאל פינקלשטיין, Kampyle ● האזינו לפרק ליזם שמשקיע, יועץ ומשמש כמנטור לכ-30 חברות סטארט-אפ ישראליות
  
 
מאיה גורה / צילום: יחצ
היזמת שעשתה 2 אקזיטים רוצה לעזור לעצמאיים למכור יותר
04/03: מאיה גורה, Missbeez ● אחרי שמכרה את The Gifts Project ואת Picscout בכ-20 מיליון דולר כ"א, הקימה מאיה גורה את החברה השלישית שלה: Missbeez, המאפשרת לנשים להזמין שירותי טיפוח לפי דרישה, הביתה ● "אנו מסייעים לעצמאיים לקדם את העסק שלהם, ומשנים לנשים עסוקות את סדר היום" ● אחרי גיוס של 4.5 מיליון דולר וכ-100,000 משתמשים במערכת, עצרנו לשוחח איתה על הלקחים שלמדה על הדרך
  
 
רן בוק / צילום: יחצ
השף הישראלי שעבר לנהל 400 אנשי מכירות בחברת הייטק
סדרת מכירות, פרק 2: רן בוק, טאבולה ● רן בוק, כיום ה-SVP Global Revenue של טאבולה, אשר ממקום מגוריו בבנגקוק, והוא מנהל כ-400 אנשי מכירות ברחבי העולם
  
 
שחר צפריר / צילום: יחצ
"אני קם בבוקר וחושב שהיום אני אפגוש את צוקרברג הישראלי"
04/02: שחר צפריר, מאגמה ● אחרי שמכר 3 סטארט-אפים כיזם, והוביל השקעות בקרן ההון-סיכון מאגמה, הצטרף שחר צפריר ל- TLV Partners של רונה שגב-גל ואיתן בק ● אחרי שהשלושה גייסו 150 מיליון דולר להשקעות בסטארט-אפים צעירים, נפנה צפריר להסביר לנו מה למד משני עשורים של יזמות ("למדתי מהמשקיעים שלי מה לא לעשות"), איך מזהים יזמים טובים בתחילת הדרך ("אני מחפש חצי להתאהב"), ומהן המגמות החשובות בתעשייה כיום ("זה מצב מסוכן ליזמים")
  
 
אמנון דרורי / צילום: יחצ
"מכירות בטלפון מאפשרות ענייניות וחדות על פני פגישות"
סדרת מכירות, פרק 1: אמנון דרורי, Octopai ● אמנון דרורי הינו מאנשי המכירות הוותיקים בישראל, בעברו מנהל המכירות של חברת Panaya אותה הוביל למכירות של כ-34 מיליון דולר בשנה עד מכירתה ● היום הוא מייסד ושותף ב-Octopai
  
 
יובל טל / צילום: יחצ
"המחיר האישי של יזמות גבוה. הבן שלי לא הולך לחוגים בגללי"
04/01: יובל טל, פיוניר ● אחרי שהקים את BorderFree ומכר אותה בכ-400 מיליון דולר, ייסד יובל טל את ענקית התשלומים פיוניר, שמעסיקה מעל ל-1,200 עובדים בכל העולם וגייסה מעל ל-270 מיליון דולר ● למרות זאת הוא לא מחפש לעדן את המציאות ומבהיר: "המרכיב הפסיכולוגי של לבנות סטארט-אפ הוא עצום - אתה כל הזמן בחרדות, סטרט, חוסר זמינות. אני לא מכיר אף אחד שהקים סטארט-אפ, והחיים עברו לו בסבבה"
  
 
אורי הרמתי / צילום: יחצ
כיצד בונים סטארט-אפ שמגיע לעשרות מיליוני משתמשים?
סדרת מוצר, פרק 2: גיל סדיס, למונייד ● לא מספיק אנשים מכירים את אורי הרמתי, שהצטרף לצוות של חברת Life on Air בתחילת דרכה והוביל את הפיתוח של מוצריה השונים: Yevvo, Air, Meerkat ולבסוף House Party ● לאחר שהחברה גייסה כ-70 מיליון דולר, וכמה ממוצריה הביאו עשרות מיליוני משתמשים, החליט הרמתי לעזוב – ולהקים סטארט-אפ שמוכר תוכנה לארגונים
  
 
גיל סדיס / צילום: יחצ
"אנשי ביטוח לא רעים מטבעם, לימדו אותם לא להאמין לאחרים"
סדרת מוצר, פרק 1: גיל סדיס, למונייד ● כיצד גייסה למונייד גייסה 180 מיליון דולר, ואיזו מהפכה היא עושה בעולם הביטוח? ● כ-3 שנים אחרי, עם מעל ל-100,000 לקוחות משלמים בארה"ב, ראיינו את גיל סדיס, מנהל המוצר של החברה, ב"עוד פודקאסט לסטארט-אפים", כדי לשמוע איך הכול התחיל
  
 
גיל בן ארצי / צילום: יחצ
"המטרה היא להיות כמה שיותר קרובים לשוק האמריקאי"
סדרת גיוס, פרק 3: גיל בן ארצי, Upwest Labs ● גיל בן-ארצי נחשב לכוכב באקו-סיסטם הישראלי. הוא שותף ב- UpWest Labs – קרון הון-סיכון שמשקיעה בחברות סטארט-אפ צעירות ומסייעת להן להגיע לסיליקון ואלי ● שוחחנו עם בן-ארצי על המודל המיוחד של הקרן, ולמה יזמים ישראלים לא מבינים איך השוק האמריקני עובד
  
 
לירון עזריאלנט / צילום: יחצ
"בעבר משקיעים חשבו שהיזם עובד אצלם. היום זה לא ככה"
סדרת גיוס, פרק 2: לירון עזריאלנט, מירון קפיטל ● כשהייתה בת 30 בלבד, הקימה לירון עזריאלנט את Meron Capital (מירון קפיטל) והשקיעה דרכה כבר 8 השקעות בסטארט-אפים מישראל וארה"ב ● איך הכי נכון לפנות למשקיעים בעידן החדש, וכיצד הגיעה לאן שהגיעה בגיל כל צעיר?
  
 
ינאי אורון / צילום: יחצ
"לא קשה לקבל פגישה עם קרן הון סיכון, התעשייה השתנתה"
סדרת גיוס, פרק 1: ינאי אורון, וורטקס ● לפני מספר שנים הצטרף ינאי אורון כשותף בקרן ההון-סיכון ורטקס, מהוותיקות בתעשייה הישראלית, אשר השלימה עד כה יותר מ-40 אקזיטים – לרבות וויז וארגוס ● נפגשנו כדי לשוחח איתו על כיצד חושבים ופועלים משקיעים, ולמה חשוב שיזמים יבינו אותם יותר טוב
  
 

   1234    >

   נמצאו 52 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4