עמוד הבית > תגיות כלליות > עוד פודקאסט

עוד פודקאסט בחדשות

סוכן חדשות
 
לירון עזריאלנט / צילום: יחצ
"בעבר משקיעים חשבו שהיזם עובד אצלם. היום זה לא ככה"
כשהייתה בת 30 בלבד, הקימה לירון עזריאלנט את Meron Capital (מירון קפיטל) והשקיעה דרכה כבר 8 השקעות בסטארט-אפים מישראל וארה"ב ● איך הכי נכון לפנות למשקיעים בעידן החדש, וכיצד הגיעה לאן שהגיעה בגיל כל צעיר? האזינו לפרק הספיישל השני של עוד פודקאסט לסטארטאפים (סדרת גיוס כסף)
  
 
ינאי אורון / צילום: יחצ
"לא קשה לקבל פגישה עם קרן הון סיכון, התעשייה השתנתה"
לפני מספר שנים הצטרף ינאי אורון כשותף בקרן ההון-סיכון ורטקס, מהוותיקות בתעשייה הישראלית, אשר השלימה עד כה יותר מ-40 אקזיטים – לרבות וויז וארגוס ● נפגשנו כדי לשוחח איתו על כיצד חושבים ופועלים משקיעים, ולמה חשוב שיזמים יבינו אותם יותר טוב ● האזינו לפרק הספיישל הראשון של עוד פודקאסט לסטארטאפים בסדרת גיוס כסף
  
 
צביקה נטר / צילום: יחצ
היזם שגייס 65 מיליון דולר כדי לנצח את גוגל בשוק הווידיאו
צביקה נטר מציע לכל יזם בתחילת הדרך, להתמקד קודם כל ב- Product Market Fit - קרי, למצוא לקוח שישלם על המוצר שלכם, ורק אז – להתחיל לפתח ● כך הוא גם בנה את חברת אינוביד, שגייסה כ-65 מיליון דולר מעסיקה כ-230 עובדים ומשרתת כ-400 לקוחות גלובליים ● כיום, אחרי שהחברה עברה לרווחיות, הוא מתחרה עם ענקיות כמו גוגל ופייסבוק על שוק הפצת הקריאייטיב-וידאו ● האזינו לפרק ספיישל של עוד פודקאסט לסטארטאפים
  
 
אסף שולמן / צילום: יחצ
האיש שמוכר ביטקוין בכ-180 מדינות מגלה את סודות השיווק
אסף שולמן כיהן כסמנכ"ל השיווק בצ'קמרקס (Checmarx), שנמכרה ב-2015 לפי שווי של כ-100 מיליון דולר, מעסיקה כיום החברה בישראל כ-400 איש ומוכרת את מוצריה בעשרות מיליוני דולרים ● כיום,שולמן מוביל כמנכ"ל את הפעילות של Coinmama, פלטפורמת B2C המאפשרת רכישת מטבעות קריפטו עם כרטיסי אשראי ● איך עושים שיווק איכותי גם ל-B2C וגם ל-B2B? האזינו לפרק הספיישל של עוד פודקאסט לסטארט-אפים
  
 
אודי לדרגור / צילום: יחצ
רוצים עובד עם 5 שנות ניסיון בפייסבוק? "אין לכם מושג בשיווק"
אחרי 20 שנה כמנהל שיווק בחברות Sarin (הונפקה ונסחרת בכחצי מיליארד דולר), Panaya (נמכרה ב-200 מיליון דולר) ו-Yotpo ואחרי שייעץ ליותר מ-20 חברות סטארט-אפ שונות – מומחה השיווק אודי לדרגור הצטרף ל-Gong.io ומעוניין לשנות באמצעות אסטרטגיית השיווק שלו את האופן שבו החברה פונה ללקוחות ● האזינו לפרק ספיישל שני בסדרת השיווק של עוד פודקאסט לסטארט-אפים
  
 
עמרי יעקובוביץ' / צילום: יחצ
איש שיווק שלא עוסק בלקוחות ובביזנס? שלא ילך לסטארט-אפ
בעשור האחרון עסק עמרי יעקובוביץ בתפקידי שיווק בחברות שונות (קומרס סיינס שנרכשה על ידי טאבולה, Pepper וחברות סטארט-אפ אחרות) ● ישבנו איתו לשיחה עמוקה כדי להבין מהו תפקיד סמנכ"ל השיווק (CMO) בסטארט-אפ, איך עושים אותו נכון, ואיך אפשר לשווק את הסטארט-אפ שלכם בלי תקציב גדול או ידע קודם ● האזינו לפרק ספיישל ראשון בסדרת השיווק של עוד פודקאסט לסטארטאפים
  
 
רון גורה, עוד פודקאסט / צילום: יחצ
"ילד הפלא" של ההייטק: "לבנות מוצר טוב? צריך אמפתיה"
אחרי גיוס של מעל ל-5 מיליארד דולר וכ-220,000 לקוחות ב-17 מדינות - WeWork היא הרבה מעבר לחברת נדל"ן ● נפגשנו עם "ילד הפלא של ההייטק הישראלי", רון גורה (שמכר את The Gifts Project ל- eBay והיה "יזם הבית" של קרן אלף), מי שכיום משמש כסגן נשיא בכיר למוצר, כדי להבין לאן היא הולכת ● פרק סיום עונה מיוחד של עוד פודקאסט לסטארט-אפים
  
 
אילוף רשף / צילום: יחצ
מתקשים למכור? "תנו ללקוח לדבר לפחות 60% מהזמן"
אילוף רשף הוא מייסד-שותף ו-CTO ב-Gong.io – סטארט-אפ שעוזר לאנשי מכירות ומנהלי מכירות לשפר את הביצועים שלהם ● אחרי שגייס כ-30 מיליון דולר ומעסיק כ-70 עובדים, ריאיינו את רשף כדי לשמוע כיצד הגיעו הלקוחות הראשונים, ומה הדאטה של המערכת של גונג מלמד אותנו על אנשי המכירות הטובים בעולם
  
 
גיא ציפורי / צילום: יח"צ
היזם שעשה שני אקזיטים: "סוד ההצלחה? אנשים טובים"
גיא ציפורי והצוות שלו עובדים יחד מ-2007, הקימו ומכרו שתי חברות סטארט-אפ וכעת עובדים על Skyline AI – שמתעתדת לייצר מהפכה בשוק הנדל"ן ● איך בונים כל כמה שנים סטארט-אפ בתחום חדש ומביאים אותו להצלחה? וכמה זמן לקח לצוות לגייס 3 מיליון דולר לסקייליין?
  
 
אפי כהן ורן שריג / צילום: שלומי יוסף
היזם שחתום על האקזיט בדאטורמה: "בהתחלה כולם סירבו"
הראיון הבא עם רן שריג ואפי כהן, מייסדי דאטורמה, פורסם ב״גלובס״ לפני כחצי שנה ● היום פורסם כי הם מכרו את החברה ב-850 מיליון דולר ● האזינו לפודקאסט "עוד פודקאסט לסטארט-אפים״
  
 
עומר כליף / צילום: יחצ
היזם שהופך את הרכב של BMW לאוטונומי: "הכל בזכות צה"ל"
אחרי שנים ארוכות של שירות ביחידה מובחרת בחיל המודיעין, הקים עומר כליף את חברת אינוויז, המפתחת טכנולוגיה לנהיגה אוטונומית לרכבים ● גם אחרי גיוס של 82 מיליון דולר, ניהול כ-150 עובדים וחוזים אסטרטגיים עם חברות כמו מרצדס, הוא מבהיר: "השירות בצה"ל גרם לי להבין ש'הכל פתיר' והכל אפשרי"
  
 
יותם כהן / תמונה: עוד פודקאסט
30 מיליון ד' גיוס, 100 עובדים, וצמיחה – לאן פניה של Wibbitz?
אחרי שהקים יחד עם שותפו זוהר דיין את חברת Wibbitz, יותם כהן עדיין נשאר מחובר לקרקע ● אחרי גיוס של כ-30 מיליון דולר, "פיבוט" במוצר שהוביל לצמיחה מהירה, וגיוס עשרות עובדים בתקופה קצרה – הוא מסביר את סוד ההצלחה: פידבקים מהשוק, צניעות, ועבודה קשה
  
 
יהונתן אדירי / צילום: יחצ
הכירו את הסטארט-אפ שהופך מצלמת סלפי לסורק רפואי
לפני כ-4 שנים הקים יהונתן אדירי את Healthy.io , שפיתחה מוצר לבדיקת שתן באמצעות מצלמת הסמארטפון בלבד ● "כיום עולות 12 מיליארד תמונות לרשת ביממה – וטכנולוגיית הצילום רק הולכת ומשתפרת" ● איך בונים חברת תוכנה כחברה רפואית? ● האזינו לפרק ה-5 של עוד פודקאסט לסטארטאפים
  
 
אורלי שואבי / צילום: יחצ
היזמת שגייסה 8 מיליון ד': "תתעלמו ממי שרוצים להוריד אתכם"
בסוף 2014 הקימה אורלי שואבי את הסטארט-אפ SafeDK כדי לאפשר למפתחי אפליקציות לשלוט בערכות פיתוח צד שלישי המוטמעות באפליקציות שהם מפתחים ● כיום, אחרי שגייסה מיליוני דולרים ומעסיקה 26 עובדים, היא נזכרת בתחילת הדרך: "עשינו 3-4 פגישות ביום עם משקיעים ואכלנו באוטו. קיבלנו הרבה מאד 'לא'"
  
 
יוסי נער, עוד פודקאסט / צילום: יחצ
"אין אדם בעולם שמתעסק בסייבר, שלא מכיר את השם 8200"
אחרי שגייסה 200 מיליון דולר, בין היתר מסופטבנק, חברת סייבריזן (Cybereason) הישראלית ממשיכה לצמוח ולגייס עוד עובדים ולקוחות ● אולם תחילת הדרך לא הייתה פשוטה ● ראיון עם יוסי נער, מייסד-שותף בחברה, על סבבי הגיוס והלקוחות הראשונים, גיוס עובדים, וכיצד מבדלים את העסק בתחום הסייבר הצפוף עד מאד
  
 

   123    >

   נמצאו 41 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3