עמוד הבית > תגיות כלליות > משרדי פרסום

משרדי פרסום בחדשות

סוכן חדשות
 
פסטיבל ברנינג מן / צילום: שאטרסטוק
מדד המותגים: הזוכים בתחרות הקריאייטיב "טסים לברנינג מן"
לקראת ועידת MAD ופרסום מדד המותגים של גלובס לשנת 2018, התקיימה תחרות קריאייטיב בין משרדי הפרסום שיצרו מודעות מקוריות, חדשניות ומעניינות במיוחד ● מתוך כ-180 מודעות, נבחרו 10 מצטיינות - והראשונה מביניהן זיכתה את יוצריה בחבילה מפנקת לביקור בפסטיבל המפורסם
  
 
הפרסומת של סלקום / צילום מסך
סלקום וגיתם הם הזוכים בפרס הפלטיניום בתחרות האפי
הפרס ניתן לסלקום על מהלך סלקום TV, שאותו מוביל אודי כגן בתפקיד "משיח", עבור השינוי המשמעותי שהחברה יצרה בקטגוריה
  
 
משחת השיניים קולגייט / צילום: אריאל ירוזולימסקי
ניגוד אינטרסים? בולטון מפרסם במקביל את שטראוס וקולגייט
בעיתון "יתד נאמן" מופיעות במקביל שתי מודעות מבית היוצר של משרד הפרסום בולטון פוטנציאל, שעל פניו יש להן מטרה מנוגדת: האחת לקולגייט, הממליצה להפחית בצריכת חטיפים ומשקאות ממותקים - והשנייה למבצע החטיפים המתוקים של שטראוס-עלית
  
 
מיקי בר ושוני ריבנאי / צילום: יוסי כהן
פרס מפעל חיים לשוני ריבנאי ומיקי בר, מייסדי באומן-בר-ריבנאי
הפרס יינתן לשניים במסגרת טקס פרס האפי, וזאת על היותם מעמודי התווך של תעשיית הפרסום בישראל ותרומתם הרבה לקידום ופיתוח הענף במשך למעלה מ-25 שנים
  
 
הקמפיין “מעל האזור הארקטי” של אינטל. הפקה פנימית    צילום: יח”צ
תאגידי הענק מתחילים לנהל קמפיינים בתוך הבית
חברות בסדר הגודל של אינטל, בסט ביי ויוניליוור מצמצמות בהדרגה את התלות במשרדי פרסום ומסתמכות על עובדי חברה ● התהליך זול ומהיר יותר, אבל האם הוא מספיק קריאטיבי?
  
 
פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard
7 פיינליסטים לאדלר-חומסקי בתחרות הפרסום בקאן
למשרד יש 5 עבודות מועמדות בקטגוריית מדיה (4 לג'ילט ואחת ל-Fairy) ושתי עבודות מועמדות בקטגוריית PR (ל-Fairy ולבית השאנטי) ● אמש כבר נרשמה זכייה ב"אריה ברונזה" למשרד הפרסום הישראלי ליאו ברנט
  
 
המודעה של משרד הפרסום ליאו ברנט
משרד הפרסום ליאו ברנט זכה בפרס בתחרות הפרסום של קאן
המשרד זכה בפרס "אריה הברונזה" בקטגורית שלטי חוצות ● לקטגוריה ניגשו 2,620 עבודות, מתוכן עלו לשלב הסופי רק 180
  
 
המודעה של משרד הפרסום ליאו ברנט
פסטיבל קאן: ליאו ברנט פיינליסט בקטגוריית שילוט החוצות
המועמדות של משרד הפרסום הישראלי היא עבור העבודה "people not symbols" שיצר עבור עמותת נגישות ישראל
  
 
יגאל ברקת / צילום: סיוון פרג
גם יהושע TBWA פורש ממכרז הפרסום של הדואר
הסיבה: בדואר ישראל צפויים לייחד משאבים פרסומיים לא מבוטלים לקידום שירותי בנק הדואר, מה שעלול לשים בניגוד אינטרסים תקציב אחר של המשרד - בנק דיסקונט
  
 
טיב טעם/ צילום: לם וליץ סטודיו
משרד LEAD במו"מ על תקציב הפרסום של טיב טעם
היקף תקציב הפרסום של טיב טעם מוערך בכ-5 מיליון שקל בשנה ● בין הצדדים קיימים עדיין פערים סביב היקפי העבודה והתשלום עליהם ● נציגי טיב טעם נפגשו גם עם באומן-בר-ריבנאי, אך המגעים לא צלחו
  
 
עמית משיח / צילום: יח"צ
בגלל קבוצת לאומי: מקאן פורש ממכרז הפרסום של הדואר
הסיבה לכך היא כוונתו של דואר ישראל למקד את מאמצי השיווק בבנק הדואר, מה שיוצר ניגוד אינטרסים מול לקוח עוגן של מקאן - קבוצת בנק לאומי ומותג הבנק הדיגיטלי פפר
  
 
אורי עיני ועמית משיח / צילומים: יוסי כהן ואיל יצהר
מקאן ואדלר מתמודדים ראש בראש על הובלת תחרות האפי
אדלר-חומסקי הגיע לגמר התחרות עם 14 מועמדיות, ומקאן עם 15 מועמדויות ● תחרות האפי ספגה השנה מכה קשה עקב היעדרות כפויה של משרדי הפרסום מקבוצת פובליסיס העולמית
  
 
קרן בכר-אמיתי ויובל וינגסט מונו / צילום: סאשה פרילוצקי
משרד הפרסום גיתם זכה בתקציב ארגון מגדלי הדגים
על התקציב התמודדו 4 משרדי פרסום במטרה לעידוד צריכת דגים מתוצרת ישראל, כמענה ליבוא הדגים מחו"ל
  
 
יפית גרינברג / צילום: ענבל מרמרי
ג. יפית: "מעניין לפתוח חנויות במרכזים ישראליים בחו"ל"
הפורטפוליו של יפית גרינברג | גיל: 60 תפקיד: בעלים ויו"ר סטימצקי
  
 
דואר ישראל, בנק הדואר / צלם: אריאל ירוזולימסקי
בגלל פפר: מקאן לא יוכל להתמודד במכרז של הדואר
מקאן ת"א אחראי על הפרסום של פפר, הבנק הדיגיטלי של קבוצת לאומי, שמתחרה בשירותים הדיגיטליים של הדואר ● בשלב הקריאייטיב במכרז הפרסום של הדואר יתמודדו המשרדים אדלר, גליקמן, יהושע, ראובני ושמעוני
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 1458 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 92