סופר-פארם מאמצת את מאמאנט, בנק לאומי מטפח בעלות עסקים, ורקיט בנקיזר משווקת את דורקס לקהילות שונות בדרכים שונות • השיווק באמצעות קהילות הפך לטרנד חובה בזכות הרשתות החברתיות, ודחק הצידה את עמודי המותג המשמימים • אך למרות שכולם מבינים את חשיבות הקהילות, רק מותגים מעטים הצליחו לפצח את דרך העבודה הנכונה מולן • כך תעשו זאת נכון • מדד המותגים
"אני נטע, שף שוקולטייר שמסוגלת לטמפרר 15 קילו שוקולד על הבוקר, להעביר סדנאות ל-300 איש ולרתק את כולם. אני מייצרת 60 גנאשים ביום, א...
המשך