עמוד הבית > אשכול כתבות > מדד המותגים 2018

מדד המותגים 2018 בחדשות

סוכן חדשות
 
עידו גרינברג / צילום: אורי טאוב
חולצה אחת ביום: מהגיגי סמארטפון למותג אופנה היסטרי
מה שהתחיל מפתקים עם הגיגים בסמארטפון, הפך לתופעה באינסטגרם ולמותג אופנה שסוחף את הרשת ואת הסלבס. עם משפטים כמו "ואהבת לרעך כמו פיצה", "תתאהב בי כבר יא אפס" ו"מוגזמת" ● עידו גרינברג, האיש שהמציא את "משפט אחד ביום", חולם לעשות כבוד לעברית ● מדד המותגים
  
 
גוגל / צילום: שאטרסטוקאורנה רודי / איור: גיל ג'יבלי
אורנה רודי
איפה הכי כדאי לעבוד?
מה הקשר בין הזוכים במדד המותגים של "גלובס" לערך השוק של עובדיהם
הפרמטר בעל ההשפעה הגדולה ביותר על ערך המותג של עובדים הוא זהות המעסיק וערך המותג שלו - הרבה מעבר לכל פרטר אחר, לרבות הגדרת התפקיד....המשך
  
 
פראדיפ קהרולה  /  צילום:  יחצ החברה
"לא סביר שאל-על תקבל אישור לטוס מעל סעודיה אי-פעם"
חברת התעופה אייר אינדיה עשתה היסטוריה, וגם באזז, כשהחלה להפעיל קו מת"א לניו-דלהי שעובר מעל ערב הסעודית ● יו"ר החברה, פראדיפ קהרולה, מסמן בראיון ל"גלובס" את היעדים הבאים בענף שישפיעו על שיווק הטיסות ● מדד המותגים
  
 
פסטיבל ברנינג מן / צילום: שאטרסטוק
מדד המותגים: הזוכים בתחרות הקריאייטיב "טסים לברנינג מן"
לקראת ועידת MAD ופרסום מדד המותגים של גלובס לשנת 2018, התקיימה תחרות קריאייטיב בין משרדי הפרסום שיצרו מודעות מקוריות, חדשניות ומעניינות במיוחד ● מתוך כ-180 מודעות, נבחרו 10 מצטיינות - והראשונה מביניהן זיכתה את יוצריה בחבילה מפנקת לביקור בפסטיבל המפורסם
  
 
אלכס לנדסברג / צילום: שלומי יוסף
2.5 מיליארד ש': בסנו סימנו את אירופה ומתכוננים להגעת אמזון
קבוצת סנו, שהוקמה לפני 6 עשורים, היא חברה שונה בנוף התעשייה המקומית בכך שנותרה משפחתית ● בראיון מיוחד מספר בעל השליטה אלכס לנדסברג על המורשת של אביו, מייסד החברה ברונו לנדסברג המנוח ● מדד המותגים
  
 
נחום ביתן / צילום: שלומי יוסף
בעלי קבוצת יינות ביתן-מגה: "אין לי מטרה לעקוף את שופרסל"
נחום ביתן רכש לפני שנתיים את מגה והפך לבעלי קבוצת הקמעונאות השנייה בגודלה, יינות ביתן ● בראיון ל"גלובס" הוא מדבר לראשונה על מה שאכזב אותו במגה, על הסכסוך המתוקשר עם קבוצת נטו של עדי עזרא, והמאבק בספקים כדי שלא יעלו מחירים ● מדד המותגים
  
 
מדד המותגים 2018
מדד המותגים של גלובס לשנת 2018 | פרויקט מיוחד
"גלובס" מפרסם זה 16 שנה ברציפות את מדד המותגים; השנה החלטנו לעשות זאת מעט אחרת ● צפו בדירוג המותגים המובילים בישראל לשנת 2018, בחלוקה ל-15 סקטורים מרכזיים ● פרויקט מיוחד
  
 
איציק צאיג/ צילום: ענבל מרמרי
"קריסת מגה? טראומה. 7 השנים האחרונות היו קשות בענף המזון"
7 השנים של איציק צאיג כמנכ"ל אסם ייזכרו גם כ-7 השנים הרעות של שוק המזון לאחר המחאה החברתית ● בראיון בלעדי לקראת חשיפת מדד המותגים בוועידת MAD הערב מעריך צאיג כי חברות המזון יידרשו להתייעל כדי לא לייקר מחירים, מסמן טרנדים ומספר על תוכניות הקריירה העתידיות