עמוד הבית > חברות > יוניון

יוניון בחדשות

סוכן חדשות
 
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר
בקשת המיזוג נדחתה - ויוניון ו-TMF יערערו לביה"ד להגבלים
ניסיון העבר מלמד כי בית הדין הפך החלטות של הממונה על ההגבלים רק לעתים נדירות ● עו"ד מיכל הלפרין דחתה לפני שבועיים את בקשת חברות המדיה, בטענה כי מיזוג ביניהן עלול לפגוע בתחרות מול ערוצי הטלוויזיה והמפרסמים
  
 
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר
הלפרין: חברות המדיה מוכרות זמן פרסום במחיר גבוה
בנימוקי הממונה על ההגבלים העסקיים לפסילת מיזוג חברות המדיה יוניון ו-TMF נקבע כי אם המיזוג יאושר, שתי החברות הגדולות בשוק יחזיקו כשני שליש מהפרסום בטלוויזיה ● עוד נקבע כי התנאים המשופרים של יוניברסל מקאן לא נובעים מיתרונות משמעותיים לגודל בהשוואה לחברת רכש מדיה אחרת
  
 
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר
ברשות ההגבלים רמזו שבקשה למיזוג חלקי בדיגיטל תאושר
ברשות ההגבלים התנגדו למיזוג בין TMF ויוניון בשל חשש לפגיעה במפרסמים ולהשפעה שלילית על מחזיקות הרישיון בטלוויזיה ועל איכות השידורים, אם יתחזק כוחן של חברות המדיה ● TMF ויוניון טענו כי הדיגיטל שינה את שוק המדיה, ולכן יש לתת לשחקנים כלים אחרים
  
 
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר
מסתמן: הממונה לא תאשר שת"פ גם בין יוניון ו-TMF
אחרי שהודיעה כי היא דוחה את הבקשה לשת"פ בין זניט ומדיה קום, ל"גלובס" נודע כי הממונה על ההגבלים נוטה לדחות גם את הבקשה למיזוג בין יוניון ו-TMF ● הוזמנו לשימוע בתחילת יוני ● אם הבקשה לא תאושר - בכוונת חברות המדיה לפנות לבית הדין להגבלים
  
 
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר
מסתמן: הממונה לא תאשר בקשת השת"פ של זניט ומדיה קום
לשתי חברות המדיה הובהר כי הממונה על ההגבלים לא צפויה לאשר את בקשתן לשתף פעולה, אולם ההחלטה הסופית בעניין כפופה לשימוע שיתקיים בקרוב ● טרם התקבלה החלטה באשר לבקשת המיזוג של יוניון ו-TMF
  
 
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר
מיזוג יוניון ו-TMF: רשות ההגבלים מבקשת עוד ארכה
ל"גלובס" נודע כי שתי חברות המדיה לא נוטות להסכים לבקשה ● אמנם בפני הממונה פתוחה האפשרות לפנות לבית הדין להגבלים לשם כך, אך עפ"י הערכות מועד סופי להכרעה יושג בהידברות
  
 
מיכל הלפרין / צילום: יונתן בלום
מיזוג יוניון ו-TMF: הממונה על ההגבלים ביקש הארכה של חודש
כצפוי: משרד הממונה על ההגבלים ביקש הארכה של חודש מיוניון ו-TMF למתן תשובה בבקשת המיזוג ביניהן ■ במקביל ממשיכים ממשרד הממונה לבקש הבהרות ונתונים מחלק מחברות המדיה האחרות כדי לקבל תמונה ברורה לגבי התנהלות השוק
  
 
אורן יוניוב / צילום: איל יצהר
בדיקת הממונה על ההגבלים את שוק המדיה מתקדמת צעד נוסף
מדיה קום וזניט מדיה, שביקשו פטור מהסדר כובל לרכישת מדיה במשותף, עדיין מתלבטות, ואילו יוניון ו-TMF, שביקשו מיזוג, נערכות להמשיך בתהליך
  
 
רן בר און / צילום: אוסף אישי
מדיה קום וזניט מבקשות מהממונה אישור לשיתוף-פעולה
חברות המדיה מבקשות לאשר להן לנהל משא-ומתן משותף מול זכייניות הטלוויזיה המסחרית וסיכום על תנאים מסחריים משותפים, תוך שמירה על שתי חברות המתנהלות בנפרד - כל אחת באופן עצמאי
  
 
מודי כידון / צלם: רוני שיצר
חברות המדיה יוניון ו-TMF סיכמו על מיזוג - איך יגיב הממונה?
בשונה מבקשות לשיתופי פעולה שהרשות לא אישרה בעבר, בטענה שלא זו הדרך לפתור את בעיית הריכוזיות בשוק המדיה, הפעם הכוונה היא להגיש בקשה למיזוג מלא לחברה אחת בתוך שבועות ספורים ■ יוניון ו-TMF הן החברות השנייה והרביעית בגודלן, וסך נתחי השוק שלהן כיום הוא 28%
  
 
אורן יוניוב / צלם: תמר מצפי
מגעים ראשוניים למיזוג בין חברות המדיה יוניון ו-TMF
יוניון, בבעלות אורן יוניוב, ו-TMF, בבעלות משרדי הפרסום גיתם BBDO ויהושע TBWA, ישלבו את פעילותן? ■ בין היתרונות למהלך: קשרים ידידותיים בין הגופים ומיעוט ניגודי אינטרסים
  
 
טלוויזיה / צילומים: Shutterstock
למרות הרגולציה: יוניברסל מקאן עדיין חזקה מכל חברות המדיה
במחצית הראשונה של 2017 עומד הנתח של מקאן ברייטינג המשוקלל של הפריים-טיים על 28.4%, אף שהממונה על ההגבלים קבע תקרה שנתית של 25%, כך שבמחצית השנייה יהיה עליה לעשות תיקון מטה
  
 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
יוניון מדיה מרחיבה פעילות בדיגיטל ופותחת את UNION HEAD
החברה תיפתח בשותפות עם בעלי חברת YELLOW HEAD, שי כרמי וגל בר, ותנוהל ע"י צחי מנצור, מי שהיה מנכ"ל חברת הדיגיטל של יוניון
  
 
עמינח / צילום: יחצ
יוניון, מדיה קום ויוניברסל יתמודדו על רכש המדיה של עמינח
באחרונה החליטה עמינח להיפרד ממשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ולעבוד באופן עצמאי ללא משרד פרסום
  
 
עקב חשש לניגוד עניינים: רמי שלמור עזב את ועדת שכטר
שלמור משמש כדירקטור בחברת רכש המדיה יוניון ■ ועדת שכטר אמורה להמליץ על עיצוב מחדש של הרגולציה בתחום השידורים
  
 
קבוצת הביטוח אי.די.אי מרכזת את תקציב המדיה ביוניון
הקבוצה מחזיקה במותגי הביטוח 9 מיליון וביטוח ישיר, שהיקף תקציב המדיה של כל אחת מהן עומד על 30 מיליון שקל בשנה
  
 

   1234    >

   נמצאו 49 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4