טרה בחדשות

סוכן חדשות
 
יזהר אפרתי, מנכל IBBLS / צילום: יחסי ציבור
תזוזות בהנהלת החברה המרכזית למשקאות קלים
אסף איווניר, מנכ"ל חברת מותגי האלכוהול IBBLS, פורש ויוחלף ע"י יזהר אפרתי, מנכ"ל משקר
  
 
גדי לסין / צלם: תמר מצפי
ההובלה בסכנה? שטראוס מצמצת הפער מתנובה לכ-3%
מנתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" עולה כי בסוף חמשת החודשים האחרונים של 2018 אסם ושטראוס גדלו ביחס לשוק, בזמן שנתחי השוק של תנובה ושל החברה המרכזית עם טרה קטנו ● במקביל, למרות המבצעים העמוקים שנרשמו בחג השבועות, בקטגוריות רבות נרשמה עליות מחירים
  
 
מקררי חלב בסופרמרקט / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
רגע לפני שבועות: מה צופן העתיד למחלבות הגדולות בישראל?
שטראוס מחדשת, תנובה מחפשת לשנות כיוון, וטרה הולכת על מיתוג בריאותי ● רגע לפני שבועות, "גלובס" ממפה את שוק החלב בישראל: מה האסטרטגיה והמדיניות של כל אחת מהמחלבות, ואיך הרגולציה משפיעה עליהן?
  
 
מוצרי חלב של תנובה / צילום: שלומי יוסף
איך יצא שקנינו פחות מוצרי חלב אבל ביותר כסף?
נתונים שהגיעו ל"גלובס" מגלים כי בזמן שכמויות מוצרי החלב גדלו בשליש הראשון של השנה ב-0.7% בלבד, התמורה הכספית למחלבות הגדולות עלתה בכ-4% ● תנובה רשמה ירידה כמותית של 1.6%, אבל המכירות הכספיות שלה צמחו ב-3.2% ● איך המחירים לא השתנו, אבל אנחנו משלמים יותר?
  
 
 קוקה־קולה־ישראל ותנובה. נקנסו בעשרות מיליוני שקלים בגין הפרת חוק הגבלים העסקיים / צילום: עינת לברון
נתוני שוק החלב ברבעון הראשון: הצרכן מעדיף פרימיום
שוק החלב גדל בשיעור של 3.6%, כשמכירות מוצרי "פרימיום" הסתכמו בכמיליארד שקל ברבעון הראשון של 2018 ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, לעומת כ-900 מיליון שקל בקטגוריות "בסיסיות"
  
 
קמפיין טרה / צילום:: מסך
סקר הפרסומות: זוכרים את החלב של טרה, אוהבים את yes
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט, שבה מככב שלום מיכאלשווילי, הגיעה השבוע למקום השלישי בדירוג הפרסומות האהובות
  
 
קמפיין יס / צילום מסך
צפו: הפרסומת של yes בראש דירוג הזכורות והאהובות השבועי
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת בכיכוב "אמלי" מצליחה לגבור אפילו על שני כהן שעלתה עם פרסומת חדשה ל-9 מיליון ■ צפו בפרסומות הזכורות והאהובות שכיכבו השבוע
  
 
קמפיין טרה / צילום:: מסך
החגיגה של טרה - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: סלקום TV ממשיכה להיות הפרסומת האהובה ■ פתאל עם הפרסומת המושקעת ביותר - 1.07 מיליון שקל
  
 
תמונת המבצע - תנובה
תנובה נאבקת על מקומה במגזר החרדי ומגרילה בו מיליון שקל
למרות הכרזת המנכ"ל לאחרונה כי נתחי השוק הם לא חזות הכול, כעת החברה עושה פניית פרסה ויוצאת במבצע המופנה למגזר החרדי - שבו איבדה נתחי שוק מאז שטרה הרחיבה את פעילותה במגזר באמצעות כשרות גבוהה יותר ■ תנובה: "המהלך תואם את האסטרטגיה"
  
 
אריק שור / צילום: תמר מצפי
הרפת של אריק שור מפסיקה למכור לתנובה
אריק שור, שניהל בעבר את יצרנית המזון, הוא יו"ר החברה המנהלת את רפת אפיקים: "הגיעו אלינו נציגים של תנובה ולא נתנו שום הצעה לשיפור. ההפרש היה גדול מדי" ■ בסביבת תנובה אמרו כי כמות החלב שקולטת תנובה תצמח ב-2018
  
 
האסון האקולוגי באשלים. לשמור על בעלי החיים / צילום: עודד נצר - המשרד להגנת הסביבה
מענק מהמשרד להגנת הסביבה ל-4 חברות לשימור מגוון ביולוגי
טרה, נתיבי ישראל, מילופרי והחברה הכלכלית חבל אילות יקבלו מענקים בסך 400 אלף שקל
  
 
חלב טרה / צילום: עינת לברון
טרה נוגסת במכירות תנובה במגזר החרדי מאז שדרוג הכשרות
המכר המצטבר של טרה בשוק החלב החרדי גדל ב-2017 ב-11.2%, בעיקר הודות למבצעים אגרסיביים, אך לאחר שהפסיקה אותם חוותה ירידה בנתח השוק
  
 
גבינות / צילום: יח"צ
מכסות יבוא הגבינות הצהובות הפטורות ממכס הוגדלו ב-13%
בשל הגידול בצריכת גבינות ארוזות, חלקן במכסה יגדל ■ תנובה אמורה להיות הנפגעת העיקרית מהיבוא, אך ההכנסות שלה דווקא גדלו
  
 
מוצרי טרה / צילום: רויטרס
מוצרי החלב של טרה עוברים לכשרות בד"ץ העדה החרדית
אחרי 60 שנה: טרה מחליפה את כשרות הבד"ץ שלה מכשרות אגודת ישראל לכשרות העדה החרדית ■ להסרת הכשרות יש השלכות משמעותיות על שוק החלב, ומי שעשויה להיות המרוויחה העיקרית בתקופה זו היא חברת תנובה
  
 
תנובה (צילום מסך)
תנובה מול טרה: אף אחד לא מתחנף לציבור סתם
בידול הוא אחד המפתחות הקריטיים של השיווק, והוא תלוי בקיומו של ההבדל שזה עתה הבחנו בו ■ תנו לנו את המדרגה הגדולה של הסיפור, וכנראה נעדיף את המוצרים שלכם
  
 
תנובה
ניתוח קמפיין: מי בכלל רוצה או צריך קוטג' ישראלי?
מותגים שממשיכים לנסות להיות "ישראלים" קצת התנתקו מאותם ישראלים ■ לדוגמה, תנובה וטרה בסיבוב הנוכחי על הקוטג'
  
 

   12345678910111213    >

   נמצאו 193 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 13