ועידת MAD בחדשות

סוכן חדשות
 
מדד המותגים 2018
בחנו את עצמכם: האם אתם מבינים בקריאייטיב?
מדד המותגים של "גלובס", שפורסם בוועידת MAD, מציג את המודעות הכי יצירתיות ופורצות דרך השנה ● האם יש לכם סיכוי להיות בין המנצחים שנה הבאה?
  
 
הראל חייקין, מנכ"ל קוקה קולה, בוועידת MAD / צילום: איל יצהר
מנכ"ל קוקה-קולה ישראל: המונח "מותג" לא רלוונטי
הראל חייקין בוועידת MAD של "גלובס": "על-מנת לשמור על רלוונטיות, כל כמה שנים יושבים בקוקה-קולה ומעדכנים את האסטרטגיה המתאימה ביותר לרוח הזמן"
  
 
נועה לביא / צילום: שלומי יוסף
ד"ר נועה לביא: "האימוג'יז מרדדים את הרגשות שלנו"
הסוציולוגית ד"ר נועה לביא בוועידת MAD של "גלובס": "האימוג'יז גורמים לנו לאבד קשר עם הרגש. הדוגמה הקלאסית היא ה'לייק': מרוב שאנחנו עושים לייק ורודפים אחרי הלייקים שעושים לנו, המשמעות של לחבב משהו הולכת לאיבוד. מחקרים מראים שהיכולת של צעירים להביע אמפתיה ולהבין מה זה לחבב הולכת ופוחתת בשנים האחרונות"
  
 
רשף לוי / צילום: שלומי יוסף
רשף לוי: "כשאני כותב, אני לא יודע מראש מה יתפוס"
יוצר הסדרה "הבורר", התסריטאי והסטנד-אפיסט רשף לוי בוועדית MAD של "גלובס": שפה מתחילה עם צעירים שרואים משהו ומאמצים את זה; מבחינתי זו לא המטרה לכתוב משהו כדי שהביטוי יתפוס, זה עוד דובדבן בעוגה - אבל העוגה, או הלחם והחמאה, זה לכתוב משהו שיצחיק וירגש, וזה תמיד האתגר"
  
 
יוסי לובטון, ענת ביין, יניב וייצמן, מיכל אנסקי, אריאלה שיפנבאור וייס / תמר מצפי
אנסקי: "לא לגיטימי שהצטלמתי בביקיני, אבל נוצר דיאלוג"
מיכל אנסקי אמרה את הדברים בפאנל "על מי אנחנו סומכים יותר: על סלב בשר ודם או על הדוגמנית הווירטואלית ליל מיקלה" בוועידת MAD של "גלובס" ● יניב ויצמן, בעלים ומנכ"ל של חברת השיווק הדיגיטלי לצעירים Teenk: "יש כאלה שצופים במונדיאל, ויש כאלה שצופים בגיימינג. ילד בכיתה ז' אומר שסטטיק ובן אל ירדו כבר לפני שנה"
  
 
נדב חנין, סמנכ"ל השיווק של HOT / צילום: תמר מצפי
"חיוב חברות סלולר בהפקות מקור יהיה כמו זריקת חמצן"
נדב חנין, סמנכ"ל השיווק של הוט, אמר את הדברים הערב במסגרת ועידת MAD של "גלובס" ● "מדובר בזריקת חמצן של 100 מיליון שקל לתעשייה הישראלית" ● "הפקות מקור הפכו לפרזנטוריות של הוט"
  
 
אלירן בן יהודה בוועידת MAD / צילום: שלומי יוסף
אלירן בן יהודה: המילים של טראמפ יכולות לגרום למלחמה
אלירן בן יהודה, מנהל אזור ישראל ודרום אפריקה בחברת Taboola, בוועידת MAD של "גלובס": "אם דונלד טראמפ לא נמצא במצגת שלך ב-2017 או 2018, אתה לא עוסק בשיווק"
  
 
אייל מרקוס / צילום: תמר מצפי
אייל מרקוס: "מידברן - אתנחתא אנושית בעולם הטכנולוגי"
אייל מרקוס, מנכ"ל ספלאש וממייסדי מידברן, אמר את הדברים אתמול במסגרת ועידת MAD של "גלובס" ● "אם תבנו את זה, הם יבואו; ואם הם יבנו את זה, הם יישארו"
  
 
דנה בורגר / תמר מצפי
דנה בורגר: "ווייז תסייע להפוך את הפקקים לנחלת העבר"
מנהלת הפעילות המסחרית בווייז אמרה את הדברים אתמול במסגרת ועידת MAD של "גלובס" ● "הילדים שלנו ככל הנראה כבר לא יצטרכו לנהוג"
  
 
ד"ר אורן צוקרמן / צילום: תמר מצפי
ד"ר צוקרמן: להתמקד בקשר המשולש אדם-אדם-רובוט
ד"ר אורן צוקרמן, מייסד המעבדה לחדשנות במדיה מבית הספר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה, אמר את הדברים אתמול במסגרת ועידת MAD של "גלובס" ● צוקרמן הציג את הרובוט קיפ, שלא נועד לשרת בני אדם אלא לעודד אינטראקציה טובה יותר ביניהם
  
 
פרופ' רבקה כרמי נשיאת בן גוריון / איל יצהר
פרופ' כרמי: השכלה מקבלת יחס של שוק, השקעה-תוצאה
כך אמרה אתמול נשיאת אוניברסיטת בן-גוריון בוועידת MAD של "גלובס" ● "להשכלה יש כבוד בעיקר בהוויה הישראלית, היהודית, תמיד דחפו לכיוון הידע ולימוד התורה", הוסיפה כרמי, והתייחסה בדבריה גם לעובדת היותה הנשיאה הראשונה והיחידה של אוניברסיטה בישראל
  
 
רבקה מיכאלי, אורי לברון, דנה בריל, עידו גרינברג, ענת ביין, רונית גדיש / צילום: שלומי יוסף
"המילה 'שמאל' הפכה בשנים האחרונות למילה נוראית"
כך אמר יועץ השיווק והתסריטאי אורי לברון בוועידת MAD של "גלובס" ● בפאנל בנושא "ממציאים מחדש את השפה הישראלית" השתתפו גם רבקה מיכאלי, עידו גרינברג ודנה בריל
  
 
גיא וינגסט / צילום: שלומי יוסף
גיא וינגסט: "מותגים משבשים שפה כדי שזה יתפוס"
כך אמר אמש סמנכ"ל אסטרטגיה ופלנינג בגיתם BBDO בוועידת MAD של "גלובס" בפאנל בנושא "על מוטגים ותעויוט: למה מפרסמים משבשים וממציאים שפה"
  
 
דורון טל / צילום: שלומי יוסף
"הרובוטים לא יוכלו להחליף כותבים אנושיים בזמן הקרוב"
כך אמר דורון טל, מייסד ומנכ"ל ארטיקולו ריסרץ', בוועידת MAD של "גלובס" בפאנל "מילה של רובוט זו מילה?" ● בפאנל השתתפה גם הסופרת סיגל אביטן: "אני מקווה שלא נגיע למצב שכל הכתבות הן אותו דבר כי רובוט ניסח אותן"
  
 
מדד המותגים 2018
מדד המותגים של גלובס לשנת 2018 | פרויקט מיוחד
"גלובס" מפרסם זה 16 שנה ברציפות את מדד המותגים; השנה החלטנו לעשות זאת מעט אחרת ● צפו בדירוג המותגים המובילים בישראל לשנת 2018, בחלוקה ל-15 סקטורים מרכזיים ● פרויקט מיוחד
  
 
טל גרנות / שלומי יוסף
גרנות על סלקום ופרטנר: "כשנוסעים בלי רישיון יש תאונות"
מנכ"לית הוט, טל גרנות, בוועידת MAD של "גלובס": "הוט מאבדת היום הכי פחות מנויים לעומת מה שאיבדה גם בשנים שלא הייתה תחרות" ● "התעשייה בישראל נפגעת. הוט מפרנסת תעשייה. עשרות אלפי אנשים מחברות ההפקה יאבדו מההכנסה שלהם"
  
 

   1234567891011121314    >

   נמצאו 212 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 14