אסם בחדשות

סוכן חדשות
 
גדי לסין / צלם: תמר מצפי
ההובלה בסכנה? שטראוס מצמצת הפער מתנובה לכ-3%
מנתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" עולה כי בסוף חמשת החודשים האחרונים של 2018 אסם ושטראוס גדלו ביחס לשוק, בזמן שנתחי השוק של תנובה ושל החברה המרכזית עם טרה קטנו ● במקביל, למרות המבצעים העמוקים שנרשמו בחג השבועות, בקטגוריות רבות נרשמה עליות מחירים
  
 
נסטלה / צילום: שאטרסטוק
נסטלה מצמצמת נוכחות אסם בישראל: מעבירה הנה"ח לאירופה
מדובר במהלך שיתרחש ב-2019, ובמסגרתו יפוטרו כ-30 עובדים מתוך כ-50 עובדי מחלקת הנהלת החשבונות ● אסם: "תהליך הפרישה נעשה בהסכמה ובתנאים נדיבים; במקביל נקלוט במהלך 2018 כ-200 עובדים למשרות מפתח בחברה"
  
 
אבי בן אסאייג / צילום: יחצ
ניתוח: אילו אתגרים אתגרים עומדים בפני מנכ"ל אסם החדש?
מנכ"ל חטיבת המזון, אבי בן-אסאייג, יחליף את איציק צאיג שפורש מתפקיד המנכ"ל לאחר 7 שנים ● הוא מקבל קבוצה חזקה ובעלת יכולות, אך גם כזו שאינה יכולה להרשות לעצמה לנוח על זרי הדפנה
  
 
איציק צאיג / צילום: אוריה תדמור
אחרי 7 שנים בתפקיד: מנכ"ל אסם איציק צאיג פורש מתפקידו
אבי בן-אסייג, המשנה למנכ"ל אסם, ימונה לתפקיד במקומו
  
 
קניות בחגים / צילום: רויטרס Kamil Krzaczynski
בעקבות פסח: נסיקה של כ-5% במכירות המזון ברבעון הראשון
עפ"י נתוני סטורנקסט, בשלושת החודשים הראשונים של 2018 הסתכמו המכירות של יצרניות המזון והמשקאות בלמעלה מ-9.1 מיליארד שקל - הצריכה הגבוהה ביותר ברבעון הראשון זה 4 שנים ● נתחי השוק של תנובה המשיכו לרדת, וגם המכירות הכספיות של יוניליוור וליימן שליסל רשמו ירידה
  
 
אבי בן אסאייג / צילום: יחצ
שניצל התירס מאחור: טבעול תיכנס לתחום מועשרי החלבון
בתקופה הקרובה החברה תשיק מוצרים כמו כדורי בשר והמבורגר צמחוני מועשרים בחלבון ובהמשך השנה נתחי עוף צמחוניים ■ הסיבות למהלך הן צמצום צריכת הבשר בישראל ובעולם וכן הירידה שטבעול חווה במכירות שניצל התירס
  
 
 קוקה־קולה־ישראל ותנובה. נקנסו בעשרות מיליוני שקלים בגין הפרת חוק הגבלים העסקיים / צילום: עינת לברון
מכירות שוק המזון והמשקאות בישראל צמחו ב-1.7% ב-2017
זאת לאחר 3 שנות קיפאון ■ שטראוס צמחה, תנובה שמרה על חלקה, ואסם הצטמקה בנתחי השוק ■ מרבית העלייה בהכנסות נבעה מעליית מחירים ולא מצמיחה כמותית ■ לאחר כמה שנים של ירידה במכירות רשמה תנובה גידול סמלי של 0.6% ■ נתח השוק של נטו ירד, כנראה בגלל הסכסוך עם יינות ביתן
  
 
לחמים של בונז'ור / צלם: יחצ
בונז׳ור נכנסת לשוק מוצרי המאפה הקפואים במכירה לצרכן
בונז'ור, המוכרת כיום בצקים לשוק המוסדי, תרחיב את פעילותה הקמעונאית בהשקעה של 10 מיליון שקל
  
 
שסטוביץ מגייסת את רפורמת סימון המזון של משרד הבריאות
רק בריאות: הנשק של שסטוביץ במלחמה מול אסם ושטראוס
שסטוביץ משיקה גרסה בריאה יותר של קראנצ'וס, הנושאת כיתוב שלפיו הוא עומד בתקנות משרד הבריאות ■ "מוקדם לקבוע איך תשפיע הרפורמה על הרגלי הקנייה של הצרכנים, אם היא תהפוך מוצרים או מותגים מסוימים ללא רלוונטיים"
  
 
אסם הגליל / תמונה פרטית
רשם האגודות השיתופיות: אסם הגליל פעלה בניגוד עניינים
דוח חקירה מיוחד קבע כי חברי הנהלת המפעל, המספק מזון בע"ח ל-34 יישובים בגליל, ביצעו עסקאות בעלי עניין ללא אישור ונתנו הנחות גדולות לקרובי משפחה ■ חברי ההנהלה זומנו לשימוע לקראת הדחה ■ יו"ר אסם הגליל, חיים דהן: "הדוח רצוף בדברים לא נכונים"
  
 
התינוק של במבה אסם
מזון ומשקאות: השחיקה בתנובה עצרה, אסם נחלשת
מכירות המזון צמחו בתשעת החודשים הראשונים של 2017 בפחות מאחוז לכ-26.8 מיליארד שקל ■ ברבעון ה-3 של השנה קטן נתח השוק של נטו, שהפסיקה את אספקת הסחורה לקבוצת ביתן, לכ-3.9%
  
 
ליימן שליסל / צילום:אייל פישר
רשות ההגבלים אישרה לליימן שליסל להפיץ מוצרי אסם-נסטלה
על רקע בדיקת הסדרי ההפצה בתחום המזון, הרשות אישרה את הסכם ההפצה במסגרתו מפיצה ליימן שליסל מספר מוצרי שוקולד מתוצרת נסטלה, המשווקים ע"י חברת אסמים המוחזקת ע"י אסם 
  
 
קטשופ אסם / צילום מסך
ריקול לקטשופ אסם 750 גרם - בגלל טעם לא אופייני למוצר
מהחברה נמסר כי עקב השוני בטעם, ומכיוון שלאסם חשוב לשמור על איכות גבוהה של מוצריה, החברה ממליצה שלא לצרוך את המוצר ופועלת לאיסוף המוצרים מהמדפים
  
 
קטשופים של היינץ ואסם / צילום: יחצ
הקטשופ מופחת הסוכר של אסם והיינץ הגדיל את המכירות
חודשים ספורים לאחר השקת הגרסאות מופחתות הסוכר והנתרן, הן מגדילות את הקטגוריה ואף כובשות נתח שוק של 14% ■ ההשקות אמנם נעשו במסגרת ההיערכות לרפורמת סימון המוצרים של משרד הבריאות, אך השימוש בקטשופ בצהרונים נאסר
  
 
הפלוס והמינוס אסם/ צילום: יחצ
"פלוס תזונתי": אסם הוסיפה ערכים תזונתיים והקטינה אריזות
חברת אסם השיקה את סדרת מוצריה "פלוס תזונתי", הכוללים תוספת של סיבים תזונתיים, דגנים מלאים וחלבון - אבל על הדרך גם כיווצה את האריזות ■ "אסם: העשרת המוצרים בסיבים תזונתיים משיבולת שועל מייקרת את חומרי הגלם בכ-30%"
  
 
קמפיין הוט / צילום מסך
שלוק מנצח: הפרסומת לפריגת - הכי אהובה וזכורה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: באומן-בר-ריבנאי הכניס לעשירייה עוד שתי פרסומות ■ הקמפיין המושקע ביותר השבוע - לאסם פלוס - לא נכנס לדירוג
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 375 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 24