עמוד הבית > אישים > אייל הרצוג

אייל הרצוג בחדשות

סוכן חדשות
 
קריפטו / איור: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב
סימני התאוששות? מחיר הביטקוין קפץ ב-20% בשבוע מעל ל-4,000 דולר
הביטקוין טיפס ביממה האחרונה בכ-7% והגיע למחירו הגבוה ביותר בשבועיים האחרונים • עם זאת, מחירו עוד נמוך בכ-80% מהשיא שקבע בדצמבר 2017 • בדיון על ההתפתחויות בשוק הקריפטו, בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס", התייחסו אתמול פעילים בתחום לנפילת שווי המטבעות הדיגיטליים בשנה האחרונה והביעו אופטימיות בנוגע לעתידם
  
 
רועי קצירי, עורך שוק ההון באתר "גלובס", יחד עם חנן שטיינהרט, מייסד שותף בקרן פאלו אלטו בלוקצ'יין, וע
גל לנדאו יערי בפאנל הבלוקצ'יין של "גלובס": "חורף הקריפטו הזה יסתיים ונראה אביב של נכסים דיגיטליים"
לנדאו יערי, לשעבר מנכ"לית בפועל של הבורסה לני"ע וכיום עמיתת מחקר בכירה במרכז הסייבר של אוניברסיטת חיפה, הביעה אופטימיות לגבי עתידם של המטבעות הדיגיטליים בפאנל הבלוקצ'יין שנערך בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס" • אייל הרצוג, ממייסדי סטארט-אפ הבלוקצ'יין בנקור, אמר: "אנחנו עובדים על פורמט חדש של ICO, שלא יאפשר את הבעיות שראינו באחרונה"
  
 
גיא בן ארצי, מנכ"ל בנקור ואחד ממייסדיה / יחצ
הפריצה לזירת הקריפטו בנקור השביתה פעילותה ל-3 ימים
אתמול הודיעה חברת הסטארט-אפ בנקור, המנוהלת בישראל, על חזרה הדרגתית לפעילות • טרם נמסר דיווח מפורט בנוגע לאירוע הפריצה שנחקר כעת על ידי המשטרה
  
 
גיא בן ארצי, מנכ"ל בנקור ואחד ממייסדיה / יחצ
הפריצה לבנקור מדליקה נורה אדומה לתעשיית הקריפטו
יומיים אחרי שנגנבו ממנה 23.5 מיליון דולר במטבעות דיגיטליים, פלטפורמת הקריפטו בנקור עדיין לא חזרה לפעילות מסחר • פרצת האבטחה מעלה תהיות נוספות סביב פעילותה של החברה, המנוהלת ע"י ארבעה מייסדיה הישראלים • "המקרה הזה צריך לגרום לתעשייה ליותר תשומת-לב לאבטחה"
  
 
מטהקפה השלימה גיוס של 5 מיליון דולר מהמשקיעים הקיימים
עד כה גייסה החברה כ-50 מיליון דולר, לא כולל הסיבוב הנוכחי ■ על-פי קומסקור, כ-14 מיליון גולשים שונים מבקרים במטהקפה בארה"ב מדי חודש, כשעיקר הגולשים הם בגילאי 18-34
  
 
יונה ויזנטל: "למרות כל הטכנולוגיה, שידור חי הוא עדיין הכי עוצמתי"
סמנכ"ל התוכן של yes אמר את הדברים בכנס השנתי של איגוד האינטרנט הישראלי ■ אייל הרצוג, מייסד מטהקפה: "השליטה של חברות הכבלים והלוויין בתוכן הולכת לחלוף מהעולם"
  
 
מנכ"ל לוגיה: "הפרסום בסלולר גילגל השנה 10 מיליון שקל"
קובי מרנקו בכנס השנתי של איגוד האינטרנט: "מתוך 400 מיליון גולשים בפייסבוק - 100 מיליון עושים זאת באמצעות הסלולר" ■ אייל הרצוג, מייסד מטהקפה: "בעולם הווידיאו המקוון נוצרה הזדמנות גדולה למותגים"
  
 
אייל הרצוג: "גוגל לא טעו כשרכשו את YouTube - למרות שהם עדיין לא עושים מזה כסף"
מייסד אתר שיתוף קבצי הווידיאו מטהקפה בכנס האינטרנט: "כולם מחפשים את נוסחת הקסם לפרסום בווידיאו, אבל אנחנו מגלים כי וידיאו ממומן מתחיל לתפוס, והמשתמש לפעמים בוחר לגשת מרצונו לאתר של המפרסם"