עמוד הבית > חברות > אובר (uber)

אובר (uber) בחדשות

סוכן חדשות
 
נהג משתמש בישומון של אובר / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
אובר יוצאת לגיוס של 600 מיליון ד' לפי שווי של 62 מיליארד ד'
על פי דיווח בטק-קראנץ' בין המשקיעים בסבב נמנות החברות Coatue, Altimeter ו- TPG ● עד היום אובר גייסה מעל 21 מיליארד דולר.
  
 
קארפול של אובר / צילום: Nguyen Huy Kham / רויטרס
לא רק אובר: חברות שיתוף הנסיעות נוסעות לכל הכיוונים
אחת מזירות התחרות הקשוחות בעולם הטכנולוגיה היא זו של חברות הנסיעות, כמו אובר, ליפט ודידי הסינית ● המצב הזה דוחף אותן לגייס סכומי ענק ולהתפשט לתחומים חדשים: משלוחי אוכל, סרטים ומוזיקה, תשלומים דיגיטליים ואפילו מכוניות מעופפות ● ובישראל? בעתיד הקרוב נסתפק בקארפול
  
 
כריסטופר וויילי / שאטרסטוק
איך הפכו המדליפים לסיוט הגדול של ענקיות הטכנולוגיה
התופעה הזאת חוזרת על עצמה שוב ושוב: ענקיות הטכנולוגיה מצליחות להתגונן מהביקורת שמוטחת בהן, אבל אז עובדים לשעבר או בהווה מדליפים את סודותיהן - ומכניסים אותן לסחרור אמיתי ● עכשיו נבחנת בארה"ב תוכנית מיוחדת לעידוד חושפי שחיתויות בעמק
  
 
האפליקציה של דידי / צילום: רויטרס
"אובר הסינית" מתכוננת להנפקה ומקיימת שיחות עם בנקאים
דידי, ענקית הנסיעות השיתופיות הסינית,  מקווה להערכת שווי של לפחות 70-80 מיליארד דולר ● לפי הערכות, ההנפקה עשויה לקרות כבר השנה
  
 
מכונית וולבו אוטונומית / צילום: רויטרס
גלי התאונה של אובר עדיין לא הגיעו לאוטוטק בישראל
חיישנים חכמים לזיהוי דרך ותנועה, תוכנות AI לרכבים, תחום הסקיוריטי לרכבים האוטונומיים ותקשורת אוטומטית בין כלי רכב: בישראל מפתחים את המערכות שהיו יכולות למנוע את התאונה של אובר
  
 
ויה, אפליקצית הזמנת מונית / צילום: יחצ
אובר, מאחורייך: Via משיקה שירות נסיעות משותפות בלונדון
החברה מניו-יורק הוקמה על ידי שני ישראלים ב-2012 ● בספטמבר האחרון השקיעה מרצדס העולמית 50 מיליון דולר בחברה ● מאז החל השירות לפעול ב-2013, בוצעו 30 מיליון נסיעות באמצעות האפליקציה
  
 
רכבי ניסוי אוטונומיים של ג'נרל מוטורס / צילום: ג'נרל מוטורס
קליפורניה מקדמת תקנות לבחינת כלי רכב אוטונומיים לחלוטין
על אף התאונות של הרכבים האוטונומיים, בקליפורניה מקדמים חקיקה שתאפשר ניסויים ללא מעורבות אנושית ברכב ● עם זאת, הרכבים יחויבו בניטור מרחוק ואפשרות לשליטה במקרה הצורך
  
 
אובר מול מונית צהובה בניו-יורק / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
נהגים לשעבר באובר לאחר התאונה: התנאים מקשים על ריכוז
לאחר התאונה באריזונה בה מכונית אוטונומית של אובר דרסה למוות הולכת רגל, סיפרו נהגים שעבדו בעבר בחברה כי נהגי הגיבוי נדרשים לשבת ברכב במשמרות של 8-10 שעות: "אין אינטראקציה עם אנשים אחרים, אפשר להקשיב למוזיקה או לשבת בדממה"
  
 
ליאור רון / צילום: Mike Blake, רויטרס
דיווח: ליאור רון, ר' חטיבת המשאיות של אובר, עוזב את החברה
לא ידוע האם הישראלי, שייסד את הסטארט-אפ "אוטו" שנרכש ע"י אובר, עוזב בעקבות התאונה הקטלנית בין מכונית אוטונומית להולכת רגל באריזונה ● אובר סירבה להגיב לידיעה
  
 
משאית / צילום:Shutterstock
"אובר של המשאיות" הופכת לחברת ענק
מאנבנג הסינית, שמחברת בין נהגי משאית לאנשים המעוניינים להוביל סחורה, במגעים לגיוס מיליארד דולר מסופטבנק ● החברה פתחה מעבדת בינה מלאכותית בעמק הסיליקון ורוצה להציע גם שירותים פיננסיים
  
 
מכונית אוטונמיט  של אובר / צילום: רויטרס
אריזונה משעה את הנסיעות האוטונומיות של אובר במדינה
זאת בעקבות התאונה הקטלנית בה מכונית אוטונומית של החברה דרסה למוות הולכת רגל בעיר טמפה ● מושל אריזונה: "שיפור הבטיחות הציבורית תמיד היה דגש חשוב בגישה של אריזונה לגבי נסיעות המבחן של הרכבים האוטונומיים, ואני מצפה שהבטיחות הציבורית תהיה גם העדיפות העליונה עבור כל מי שמתפעל את הטכנולוגיה הזו באריזונה"
  
 
מנכ"ל אובר דארה קוסרשאהי / צילום: רויטרסס
חברת אובר מוכרת את עסקיה בדרום מזרח אסיה ליריבתה גראב
בעידוד סופטבנק, חברת הנסיעות השיתופיות ומשלוחי האוכל אובר נפרדת מאזור מזרח אסיה ■ המכירה מיועדת להפחית את הפסדי החברה לקראת ההנפקה המתוכננת
  
 
המכונית האוטונומית של גוגל, ווימו / רויטרס
מנכ"ל ווימו: הטכנולוגיה שלנו יכלה למנוע את התאונה של אובר
מנכ"ל ווימו, יחידת המכוניות האוטונומיות של אלפבית (חברת האם של גוגל ), אמר אתמול שהטכנולוגיה של ווימו הייתה מתמודדת עם הסיטואציה שהובילה למוות של הולכת רגל ע"י מכונית אוטונומית של אובר באופן בטוח, ובכך מונעת את מותה ■ ציפייה בשוק לראות אם התאונה תוביל להגבלות חדשות בתחום שנחשב עד היום יחסית חופשי בארה"ב
  
 
נהג משתמש בישומון של אובר / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
חקרה את אובר - ומונתה לסגנית היועץ המשפטי של החברה
תמי אלבראן הייתה שותפה במשרד עורכי הדין קובינטון וברלינג שאובר שכרה כדי לחקור את התרבות הארגונית בחברה ■ אחרי שהייתה ממחברות הדוח שהביא לעזיבת טראוויס קלניק את תפקיד מנכ"ל אובר, כעת היא מצטרפת לשורותיה
  
 
מכונית אוטונמיט  של אובר / צילום: רויטרס
השאלות הקשות שמעלה התאונה הקטלנית של מכונית אובר
אובר עצרה את הניסויים שלה במכוניות אוטונומיות בעקבות הריגת הולכת רגל על ידי אחת מהמכוניות האלו ■ השאלה כעת היא כיצד ממשיכים לבצע את הניסויים ברכבים באופן אחראי, שגם לא יעורר התנגדות וחשש וגם לא ימנע התפתחות טכנולוגית שעשויה להציל חיים
  
 
אובר מול מונית צהובה בניו-יורק / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
אובר: תאונת הרכב האוטונומי לא הייתה באשמת החברה
כך אמרה אמש סילביה מוייר, מפקדת משטרת טמפה, אריזונה ■ חוות-דעתה של מוייר ניתנה טרם החלה החקירה הרשמית, והיא לא פוסלת את האפשרות שהנהג שברכב האוטומטי יועמד בסופה לדין
  
 

   123456789101112    >

   נמצאו 188 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 12